Solna Trafikskola

Solna Trafikskola

Ring 08-37 10 10 www.solnatrafikskola.nu

Solna Trafikskola är en väletablerad trafikskola. Vårt mål är inte bara att du ska kunna få ditt körkort, utan även att du ska bli en säker bilförare så snabbt och prisvärt som möjligt. Vi erbjuder välutbildade lärare och använder oss av pedagogiska och väl fungerande metoder. Visste du att hela 85 procent av våra elever klarar...

22 omdömen om Solna Trafikskola

Felix N
Skrev om Solna Trafikskola

Gick dit på en måndag test lektion på tisdag. Körde i 2 veckor sedan fick jag mitt körkort. Rekommenderar körkolan bra lärare, pedagogiskt lärande dem fixade körtest snabbt och smidigt. Gå hit om du snabbt och effectivt vill få körkort samt lära dig köra säkert.

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Mingxiao L
Skrev om Solna Trafikskola

Everyone is very helpful. My instructor knows everything on how to pass the test. Highly recommend!

Daud A
Skrev om Solna Trafikskola

Det har varit en lärorik tid hos Solna trafikskola i Sollentuna. Jag har lärt mig mycket. Jag hade två pedagogiska lärare Schamoun och Teghlat som lärde mig att köra bil och förbereda mig för att klara uppkörning. Tog körkortet i fredags. Bästa trafikskolan!!

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Ista Ranjan S
Skrev om Solna Trafikskola

Solna Trafikskola is extraordinarily helpful to get my driving license. Teachers are brilliant to made me learn properly in many different real life traffic situations and guided to rectify each and every mistakes for my driving license journey along the way. The administrative stuffs are awesome and super nice to handle everything else in time with quality. In my difficult and challenging times, they all supported and stood by a lot so I am extremely happy with them. Note: I studied in Solna Trafikskola Sollentuna branch and took the exam also in Sollentuna Trafikverket Förarprov.

Cecilia K
Skrev om Solna Trafikskola

Superduktiga lärare, kände mig bekväm och lärde mig snabbt. Det var väldigt lärorikt. Alla är supersnälla. Klarade uppkörningen första gången hos dom! Kommer definitivt sponsra vidare dom till familj och vänner!

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Rebecka K
Skrev om Solna Trafikskola

Fantastisk trafikskola & personal!

Mehdi H
Skrev om Solna Trafikskola

En riktig bra trafikskolan med bra lärare , rekommenderar stark.

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Yad H
Skrev om Solna Trafikskola

Riktigt bra bemötande, känns som hemma när man kommer dit, bästa receptionisten och bra lärare som alltid är lugna och trevliga samt roliga, hade starkt rekommenderat denna trafikskola till alla som ska ta körkort som antingen behöver hjälp med teori eller körlektioner, med hjälp av denna trafikskola tog jag själv ut körkortet och är fantastiskt nöjd!

Nisreen H
Skrev om Solna Trafikskola

Jag blev bemött jätte bra de va trevliga och hjälpsamma jag hade förväntat mig att jag skulle klara det och dom hjälpte mig jätte bra rekommenderar att man ska köra där om man vill ta körkort

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Mohammad N
Skrev om Solna Trafikskola

It was very good experience with the Solna TRafikskola. My dream to get licence came in true with the help of this school. The school staff is very cooperative. It is not only instructurter who will motivate you all other staff will also motivate you and give you energy to pass the driving licence. I did my B licence after taking driving classes from this school. Althoug I did only driving classes from this school I recomend this school and buy a complete package from this school.

Louise W
Skrev om Solna Trafikskola

Jätte snäll och trevlig receptionist. Bra körskole lärare, lugna, pedagogiska, glada, roliga Bara bra. TOPPEN!!

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Daniella I
Skrev om Solna Trafikskola

Jag hade Teghlatflasser som lärare. Han var väldigt teoretisk och praktisk. Trafikskolan är allmänt jättebra och man får all hjälp man behöver för att ta körkortet. 👍🏼

Mohammad A
Skrev om Solna Trafikskola

Min kompis har rekommenderat företaget och jag jag haft Robert och Teglad som lärare som verkligen var snäll , bra på sitt jobb och de lär bra som proffs så jag rekommenderar Solna trafikskolan😊👌🏻

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Feben N
Skrev om Solna Trafikskola

Jag blev bemöt av en väldigt duktig och trevlig receptionist som förklarade hur planeringen och utbildningen går till, samt valde ut rätt körlärare som är anpassad efter mina behöv och personlighet. Jag fick världens bästa lärare som heter Teghlat. Han var väldigt noggrann, tydlig, tålmodig och pedagogisk. Han uppmuntrande mig när jag ville ge upp. Han lyssnade/visade mig och förklarade för mig när jag hade svårigheter. Jag har väldigt svårt att tror att jag skulle klara uppkörningen och teoriprovet på första försöket...

Sara N
Skrev om Solna Trafikskola

Jag kan varmt rekommendera Solna Trafikskola i Sollentuna! Alla på skolan är väldigt trevliga och hjälpsamma. Jag körde med bästa Rimon! Hade inte kunnat drömma om en bättre lärare. Han tog allt stegvis, så lugn och tålmodig, pedagogisk och uppmuntrande. Jag fick öva på allt precis i min egen takt och fått lära mig hur jag blir bra och säker förare. Jag klarade uppkörningen på första försöket och fick dessutom beröm för mitt lugn och mina rutiner på uppkörningen, något jag ger Rimon all cred för :) Tack till alla på Solna trafikskola och speciellt tack till bästa Rimon!

Maria K
Skrev om Solna Trafikskola

Rekommenderar denna körskolan starkt, mycket proffsiga med sitt arbete och ger dig verkligen den hjälpen du behöver. Vill ge extra beröm till min körlärare Kristian som hjälpte mig väldigt mycket 👍🏼👍🏼

ADEL H
Skrev om Solna Trafikskola

Jättebra lärare (jannis) förklarar tydlig samt förklarar steg för steg allting

MASUMEH H
Skrev om Solna Trafikskola

Vi var jätte nöjd med halkbanan Lärare Jannis.

RANA I
Skrev om Solna Trafikskola

Mer engagerade lärare får man leta efter. En skola med allt i ett. Bra teoriundervisning, bra övningskörnings lärare och sist men inte minst väldigt trevliga allihopa!!

Sandibell S
Skrev om Solna Trafikskola

Jag lärde mig otroligt mycket redan efter ett par lektionerna. Och teori lektionerna var jätte roliga. Trafikskolan är jätte bra.

Grigor G
Skrev om Solna Trafikskola

Vill du ta körkortet på de mest effektivaste, snabbaste, mest lärorikaste sättet, då är Solna Trafikskolan den rätta för dig, det blir inga problem för dig. Allt är förenklat för att ALLA ska kunna förstå. Rekommenderar Solna Trafikskolan starkt!

Soraya S
Skrev om Solna Trafikskola

Väldigt bra trafikskola och ett positiv poäng till den för den unika lärosättet av teorikursen ?? mycket nöjd