Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Solna Trafikskola

Solna Trafikskola

OPPEGÅRDSSTRÅKET 7 B, 191 60 Sollentuna — Visa karta

Solna Trafikskola är en väletablerad trafikskola. Vårt mål är inte bara att du ska kunna få ditt körkort, utan även att du ska bli en säker bilförare så snabbt och prisvärt som möjligt.

Vi erbjuder välutbildade lärare och använder oss av pedagogiska och väl fungerande metoder. Visste du att hela 85 procent av våra elever klarar provet på första försöket?

Här hos oss kan du få intensivkurser, flerspråkiga lärare och självklart kan du delbetala om du vill. Kontakta oss eller besök vår hemsida för att se våra priser eller boka. Varmt välkommen!

Läs vad 3 kunder tycker om Solna Trafikskola

• Sandibell S
    Sandibell S skrev om Solna Trafikskola
    Jag lärde mig otroligt mycket redan efter ett par lektionerna. Och teori lektionerna var jätte roliga. Trafikskolan är jätte bra. Läs mer
  • Grigor G
    Grigor G skrev om Solna Trafikskola
    Vill du ta körkortet på de mest effektivaste, snabbaste, mest lärorikaste sättet, då är Solna Trafikskolan den rätta för dig, det blir inga problem för dig. Allt är förenklat för att ALLA ska kunna förstå.

Rekommenderar Solna Trafikskolan starkt! Läs mer
  • Soraya S
    Soraya S skrev om Solna Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola och ett positiv poäng till den för den unika lärosättet av teorikursen ?? mycket nöjd Läs mer

Bästa trafikskolorna i Sollentuna:

Evelyn R Evelyn R tycker: