Soondata

Ring 08-559 216 88 www.soondata.se
3.9

9 omdömen om Soondata

Måns Erik Mikael V

Gjorde en dataräddning först, av okänd anledning slutade nyköpt medskickad extra hårddisk med de räddade filerna på, fungera. Dog innan jag hann göra trippel backup. Skickade tillbaka bägge hårddiskar men dataräddning misslyckades trots två uppsättningar identiska data. Sedan blev kommunikationen väldigt tungrodd med tråkig ton. Email besvarades efter lång väntetid. De tar ej emot servicefrågor via telefon. Svarar extremt sällan och deras telefonsvarare lämnar inte möjlighet till att lämna meddelanden. På deras fysiska...

Hot Help
4.8/5 i betyg av 582 omdömen 4.8 av 582 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Johan S
Skrev om Soondata

Vår hårddisk kraschade för ett tag sen. På hårddisken fanns bilder från resor, ni men och framför allt på våra barn. Har legat vaken på nätterna pga detta. Blev glad när jag hittade Soondata och att de har räddat det som fanns på hårddisken. Mycket bra bemötande. Rekommenderar verkligen Soondata.

Lars K
Skrev om Soondata

En extern hårddisk innehållande bland annat ett stort antal bilder slutade fungera. Fick just besked om att alla filer kunde räddas. Dyrt -- men värt pengarna.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1499 omdömen 4.7 av 1499 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Caroline U
Skrev om Soondata

Smidigt och billigast jag kunnat hitta

Jacob D
Skrev om Soondata

Utmärkt räddning när en extern hårddisk ramlat i golvet. Dyrt men värt det. Lätthanterliga formalia.

Fredrika M
Skrev om Soondata

Great Service! Quick on email and information/follow up about my HD.

Peter S
Skrev om Soondata

Bra, men ska slutändar bedöma när jag kontrollerat Resultat

Johannes S
Skrev om Soondata

Skickade in min hårddisk med alla våra bilder från olika event och resor. Soondata lyckades rädda 99% av alla filer.

Fredrik N
Skrev om Soondata

Otroligt dålig service. Ingen återkoppling på ärendet. Och misslyckades med räddningen av mina filer.