Sörmlandssol

4.2

5 omdömen om Sörmlandssol

Tommy E
Skrev om Sörmlandssol

Tyvärr är det inte ett seriöst företag jag har fått solpaneler monterade på mitt hus men tyvärr efter ett antal besök fungerar det inte ännu först va inkopplade paneler felkopplade och de skyller på varandra hur det blivit så till slut fick jag som elektriker hjälpa till med felsökning och berätta vad som va fel när det va uppmätt att slingorna gav rätt spänning så startade inte växlaren de skulle byta ut den det är nu snart 2 veckor sedan nu svarar de inte telefon eller på sms Undrar om de ens kan stava till service

Villatakexperten
4.8/5 i betyg av 363 omdömen 4.8 av 363 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Johan S
Skrev om Sörmlandssol

Solklara stjärnor med trevligt bemötande

Oscar T
Skrev om Sörmlandssol

Super teamet kom!!! Har haft världens trevligaste grabbar här i Strängnäs för solpanel installation. Allt blev super och vi är så nöjda inga problem alls. 5 solar till Sörmland

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1080 omdömen 4.8 av 1080 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Lars F
Skrev om Sörmlandssol

Vi behövde få taket tvättat och rent från mossa. Det var rejält med mossa på taket. Mariefred Sol och tak gjorde ett riktigt bra arbete och gick också grundligt igenom alla takpannor så vi fick en bra status över takets skick. Trevliga killar också. Definitivt över förväntan.

Robert D
Skrev om Sörmlandssol

Super grabbarna från Mariefredsol fixade taket och solpanelerna på 2 veckor. Allt ser super ut och är installerat och i drift. 3 veckor efter godkänd offert. Tack Tommy med crew

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 421 omdömen 4.6 av 421 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för