Alla kategorier Åkeri Stockholms län Haninge Sortera Skandinavien AB

Rörvägen 25, 136 50 Jordbro — Visa karta

Bergsbrunna Tegelbruk 23, 75756, UPPSALA
FlyttHarry
Arijana H:
En utmärkt service från första kontakt till ett avslutat arbete. Vilka killar, fick till och med hjälp att bära upp ett bord som levererades...

Läs vad 3 kunder tycker om Sortera Skandinavien AB

• Marcus R
    Marcus R skrev om Sortera Skandinavien AB
    Från 4.000 kr till 11.300 kr för några bitar tryckt vike. Dåligt! Passar på att utnyttja okunskapen hos vanlig medborgare. Oskälig prissättning. Del av svenska sopmaffian.
  • Anders B
    Anders B skrev om Sortera Skandinavien AB
    en trvlig och lättsamn kundmottagning, det var lätt att beställa och även om jag inte hade erfarenheten om produkterna fick jag omedelbar hjälp och bra tips ang sortering. känns som ett modernt företag omom man jämför med dom andra gamla drakarna i branchen
  • Jimmy J
    Jimmy J skrev om Sortera Skandinavien AB
    Ett underbart och välkommande miljöföretag.Jag har aldrig i mitt liv blivit så bra behandlad som kund,när man inte vet vad man ska göra med alla sopor som läggs på hög,så tog sortera hand om allt på ett miljö och kunskap sätt,jag blev bemött med glädje och kärlek och billigt var det. tack för att ni finns,för vi alla bör och ska nog tänka mer på miljön som sortera gör.

Rörvägen 25, 136 50 Jordbro