Skrev om
Spares Nordic AB
Inte bästa kvaliteten. Allt jag köpt har gått sönder på mindre än 2 år.
Inte bästa kvaliteten. Allt jag köpt har gått sönder på mindre än 2 år.
Beställning var rätt levererad mycket snabbt
Trodde detta var ett seriöst företag. Men när det kommer till reklamation då blir det tyst. Har returnerat varor enligt deras rekommendation men sedan dess inget mer hört fast jag skrev flera uppmaningar. Så gör min del aldrig mer beställa hos teknikdelar.se!