Alla kategorier Dator Västra Götaland Göteborg Speedledger AB

Spannmålsgatan 19, 411 05 Göteborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Speedledger AB

• Håkan H
    Håkan H skrev om Speedledger AB
    Dålig support och kundservice!
    Bokföringssystemet har nu legat nere i tre veckor och vi får ingen support. Alla hänvisar till varandra och bokslutsarbetet hos oss har avstannat. Ärendet har nu lyfts till chefsnivå hos SpeedLedger. Läs mer
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Speedledger AB
    Dålig support och kundservice!
  • max f
    max f skrev om Speedledger AB
    blev uppringd av "start guide" var en nervös tjej som bara gick efter ett manus. fy fan va uselt. fick mitt första problem och ringde till support och en kvinna som knappt kan svenska sitter nästan och skriker att jag ska göra en ska kolla nån rapport, men jag kan inte det säger jag för jag ska godkänna det först men jag kan ju inte godkänna något som är TOTALT FEL! då säger hon det går inte att göra något åt vid detta tillfälle. det kanske kommer något vid senare tillfällen... va i helvete är detta för skit, tur man har det grattis tills nyår Läs mer
  • David F
    David F skrev om Speedledger AB
    Jag har ett aktiebolag sedan ett år tillbaka. Använder Swedbanks e-bokföring (speedledger) och det är så underbart bra att det finns inte. Allt bara funkar. Jag spiller ingen tid. Behöver ingen revisor. Men man kan behöva en introduktionskurs av en revisorskonsult om man är ny på bokföring. I alla fall, en av de bästa tjänster jag vet vid sidan om google docs och SL realtid.

Tack! Läs mer

Bästa företagen inom dator i Göteborg:

Jesper J Jesper J tycker:
“Har verkligen varit nöjd med b...” Läs mer

NORRA HAMNGATAN 18, 41106, GÖTEBORG