Speedledger AB

1.7

6 omdömen om Speedledger AB

Ruben B
Skrev om Speedledger AB

Förvänta dig inte att någon typ av automatisk funktion eller integration med banken fungerar. Gränssnittet har väl 15 år på nacken, det är svårt att hitta saker och du måste manuellt matcha alla inbetalningar mot fakturor. Du kan inte ens räkna med att fakturorna kan skickas till kunderna utan i vissa fall måste du själv ladda ner pdf'en från Speedledger och maila den. Är förvånad över att det går att överleva på 2020-talet som företag med så här undermåliga tjänster.

Maria susanna T
Skrev om Speedledger AB

De marknadsför sig som att deras tjänster är helt kompatibla med företagets bankhändelser. ”Godkänn med ett klick Bokföringen skapas automatiskt från din bank. Du får bokföringsförslag att godkänna med ett klick. Ju längre du använder vårt bokföringsprogram ju smartare blir det. Bokföring fast enkelt” Detta är direkt vilseledande reklam. Har kört programmet i tre år och får sitta och fylla i konto manuellt i 95% av fallen. Då kan man ju tro att bankhändelserna innehåller många udda summor, men i stort sett alla innehåller...

Håkan H
Skrev om Speedledger AB

Dålig support och kundservice! Bokföringssystemet har nu legat nere i tre veckor och vi får ingen support. Alla hänvisar till varandra och bokslutsarbetet hos oss har avstannat. Ärendet har nu lyfts till chefsnivå hos SpeedLedger.

Håkan H

max f
Skrev om Speedledger AB

blev uppringd av "start guide" var en nervös tjej som bara gick efter ett manus. fy fan va uselt. fick mitt första problem och ringde till support och en kvinna som knappt kan svenska sitter nästan och skriker att jag ska göra en ska kolla nån rapport, men jag kan inte det säger jag för jag ska godkänna det först men jag kan ju inte godkänna något som är TOTALT FEL! då säger hon det går inte att göra något åt vid detta tillfälle. det kanske kommer något vid senare tillfällen... va i helvete är detta för skit, tur man har det grattis tills nyår

David F
Skrev om Speedledger AB

Jag har ett aktiebolag sedan ett år tillbaka. Använder Swedbanks e-bokföring (speedledger) och det är så underbart bra att det finns inte. Allt bara funkar. Jag spiller ingen tid. Behöver ingen revisor. Men man kan behöva en introduktionskurs av en revisorskonsult om man är ny på bokföring. I alla fall, en av de bästa tjänster jag vet vid sidan om google docs och SL realtid. Tack!