Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

En del av Speedy speedybilservice.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Speedy Bilservice Sundsvall Kuben! När du besöker oss på Östermovägen 35 i Sundsvall får du snabb service. Så snabb att du kan vänta på plats medan vi löser dina bilproblem. Tjänster: AC-service, avgassystem, däck, stötdämpare, broms, koppling, oljebyte och mycket mer. Behåll din nybilsgaranti med milbaserad...

267 omdömen om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Sedan starten hos Reco 2021

Kjell-Åke G
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Mycket kompetent och serviceinriktade. Tummen upp.

Anna Margit A
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Snabb service och gott kaffe till och med!

Stig K
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Mycket bra service inget att klaga på

Fastighets A
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Mycket bra mottagande och bra service

Barbro K
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Trevligt mottagande och god service.

Knut N
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Snabb, bra bemötande och överkomliga priser.

Senad H
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Bra kundmotagning trevlig personalchef och personal. Lite dyrt blev det tycker jag på grund utav säger en pris skriver på ett papper sedan blev det högre pris helt plötsligt. Mem resten helt okej.

Svar från Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Hej Senad Varför det blev högre pris är för att du hade köpt egna delar men det behövdes mer för att få ihop bilen. Vi hade inte felsökt utan gick på det du sa att det var endast rem som skulle bytas. Vi ringde dig och frågade om du ville åtgärda bilen och du godkände extra delar med arbete i telefon. Du är alltid välkommen med bilen men nästa gång så felsöker vi först och räknar pris efter det. Ha en trevlig dag

Stefan B
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Mycket bra service, och trevlig personal!

Erik J
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Trots kort varsel och ansträngt arbetsschema på verkstaden togs jag emot på fredagseftermiddagen med min Volvo XC60 för byte av fjäder och tillhörande stag, länkarmar m m på bägge sidor fram. Ett tidsödande och lite krångligt åtagande som tidsmässigt medförde en till en och halv timmas "övertid", men som trots detta utfördes på bästa sätt till ett mycket bra pris. Helt suveränt! Som nyligen inflyttad Sundsvallsbo efter 40-talet år i Ö- vik, har jag funnit min verkstad för allt som har med våra bilar att göra.

Mats F
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Bra bemötande och de ringde så fort de kunde bli någon extrakostnad som behövde godkännas.

Kerstin R
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Fick ett fantastiskt bemötande. Mycket bra service, mer än förväntat. Massor av stjärnor till engagerande och positiv personal.

Tony Ö
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Supertrevlig personal! Kunnig personal som på ett enkelt sätt beskrev vad som skulle göras o varför. Redovisade kostnadsförslag på stående fot - som stämde. Telefonkontakt när "extra" jobb/delar behövdes. Jobb med bromsar resp drivknutar.

Jonas O
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Mycket proffsigt och trevligt bemötande, bra återkoppling under dagen med tid för upphämtning.

Erik B
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Kommer in med bromslekage runt 10 på förmiddagen för o se om de har någon dropintid. Redan vid 13 är bilen lagad o klar för hämtning. 10/10 kommer välja dom igen!

Carina B
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Otroligt trevlig personal. Bra service. Alltid varit nöjd med både pris o jobbet😀 mvh Elizabeth

Nils J
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Otroligt duktig och framför allt trevlig personal

Jan Peter W
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Lätta att ha att göra med, trevliga och ha oftast fått hjälp fort.

Mats A
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Snabb hjälp med byte av bromsskivor och belägg bak på bil. Reservdelarna gick otroligt fort att få hem, och ett mycket trevligt kundbemötande.

Jens M
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Gör skäl för namnet. Ringer fredag innan stängning ang ett fel jag kände behövde åtgärdas snabbt. Trevligt bemötande, "Kom in på måndag så fixar vi det" Inga 3-4v väntetid som på många ställen. En verkstad så som man vill den ska vara, å inga överpriser

Lars P
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Bra service till överkomligt pris

Pär Olof S

Mycket bra bemötande tack Pär

Gun R
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Bra bemötande och god service

Annelie L
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Bra och snabb service till rimligt pris

Bert S
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Bra service och bra utfört arbete.

Karin H

Snabba och proffsigt bemötande😊

Ashenafi H
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

En av de bästa verkstad jag har varit på and bästa personal

Hans P
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Bytte ut en trasig generator. Snabbt och trevligt!

Bodil P
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Stans bästa bilverkstad som med ett leende på läpparna tar sig an alla utmaningar!

Gert H
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Alltid trevliga och tillmötesgående, vi har hittat våran bilverkstad, lika viktigt som att ha en egen tandläkare Hatten av för er Thomas o Anki

Stefan H
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Bra bemötande och trevlig personal

Erik V

Bra service, trevlig personal

Leif N
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Bästa bilverstaden i Sundsvall ..................

Märta F
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Lättsam, glad och trevlig personal, som kompisar ungefär. Man känner sig hemma i lokalerna där. Dom gör vad som måste göra och inget mera och dyker det upp nya problem så hör dom av sig. Mycket lyhörda för egna önskemål.. Fick grillen fastsatt och en innerskärm fastsatt efter dikeskörning och hade läckage i däck så dom bytte ventil.

Tommy O

Bra mottagande! Snabb och bra service Trevlig personal 👴👍👍👍

Bo S
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Som vanligt, kanonbra och snabbt gjort. 😀

Kenneth N
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Trevlig, glad och kompetent personal!

Jan J
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Super bra verkstad! Bäst av alla!

Lars-Åke C
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Kontaktade dem via telefon på en måndag och blev superbra bemött. Berättade att jag behöver akut hjälp. Efter ett kort snack skulle han beställa hem grejor för byte koppling på torsdag. Bilen blev klar på fredag morgon. Som kund är jag supernöjd och jätte glad som fått deras fina och snabba service 😃

Mikael L

Bra service Håller vad de lovar. Flexibel. Trevligt bemötande Justa priser

Camilla S
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Alltid snabb hjälp av dessa grabbar.! Otroligt nöjd över servicen, bara massa plus!

Per G
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Mycket bra och snabb service. Trevlig personal.

Ramudden A
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Bra service, trevlig personal.

Bengt H
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Snabb support, bra bemötande, flexibla, bra genomfört, kan absolut rekommendera! ///Benke

Eva-Marie S
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Trevligt bemötande. Snabbt och bra jobb.

Dan K
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Bra service samt trevlig och kompetent personal!

Helena S
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Mycket trevligt bemötande, snabbt utfört jobb helt enligt mina förväntningar

Peter M
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Bästa, snabbaste och trevligaste bemötande.

Arken-18 A
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Kanon service. Fick punka på företagsbilen men 1 timme senare så kunde vi åka vidare med nya däck.

Ann-Katrin L
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Så bra bemötande och service 🙏

Heidi K
Skrev om Speedy Bilservice Sundsvall Kuben

Mycket nöjd! Byte av bildel och fick även bilen besiktad,glatt överraskad.