Vi är en Godkänd Bilverkstad vilket gör att du kan vara trygg när du lämnar din bil då vi följer de lagar och förordningar som finns för att få kalla oss Godkänd Bilverkstad
Linda S:
Mycket bra service och bemötande. Löste problemet och gick fort och åtgärda.