Bilhallen E 14 Sundsvall

1.8

5 omdömen om Bilhallen E 14 Sundsvall

Solida C
Skrev om Bilhallen E 14 Sundsvall

Riktigt uselt! Köp ingen bil härifrån om du vill ha god sömn efter köpet.

Stinky C
Skrev om Bilhallen E 14 Sundsvall

Lurar sina kunder. Säljer felaktiga bil utan att ge korrekt information om felet. Maskerar lackeringsskador som dyker upp sedan efter några tvätt. Tar inte ansvaret efter att få betalt. Undvik dem!

per f
Skrev om Bilhallen E 14 Sundsvall

Köpte en Kia Optima av dom till frun. Bilhallen ordnade med leverans på Julafton (hur magiskt är inte det?) dom få grejjer vi har haft strul med har dom fixat i princip på dagen när vi har kontaktat dom! Har just gjort första servicen efter köpet, även det funkade bra.

Johnny J
Skrev om Bilhallen E 14 Sundsvall

värdelöst företag bokade tid 0700 för att reparera en enkel sak på bilen 1200 hade jag inte fått min bil åter. seriöst företag? skulle inte tro det bokar man en tid så skall jobbet göras på den bokade tiden

henrik n
Skrev om Bilhallen E 14 Sundsvall

Efter mina erfarenheter av BilhallenE14 så har dom övertygat mig. Jag ska sälja min Mitsubishi så jag slipper ha med doma tt göra i framtiden. Trevliga visst! Ställer man krav för att dom gör fel, då skiter dom fullständigt i dig. Ska du ha Kia, Cittra eller Mitsubushi. köp den i en annan stad och serva den hos någon som kan stå för sina misstag.