Alla kategorier Begagnade bilar Västernorrland Sundsvall Bilhallen E 14 Sundsvall

Bilhallen E 14 Sundsvall

Bergsgatan 118, 853 50 Sundsvall — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Bilhallen E 14 Sundsvall

• per f
    per f skrev om Bilhallen E 14 Sundsvall
    Köpte en bil av dom, betalade ett ganska högt pris sett till årsmodell/mil, men säljaren sa att den verkligen skulle vara i toppskick, och dum som jag var trodde jag på säljaren!
    kort efter köpet upptäcktes fel på vindrutespolning, handbroms samt att det uppkom missljud när man vrider på ratten. det skulle även ingå 4 fräscha sommardäck (som jag skulle få senare) fick 2 nya och 2 som var tvärdålig...

Lämnade in bilen på felsök för vindrutespolning/handbroms, det blev totalt 4 servicetillfällen för att fixa handbroms och spolning... Missljud när man svänger får man acceptera sa dom (blev erbjuden betala en felsökning för 1300:-) och att 2 av sommardäcken va kass kunde jag inte göra nåt åt då det inte stod nåt om dom i köpeavtalet...

Avråder alla från att göra affär med Bilhallen i Sundsvall!
  • Johnny J
    Johnny J skrev om Bilhallen E 14 Sundsvall
    värdelöst företag bokade tid 0700 för att reparera en enkel sak på bilen 1200 hade jag inte fått min bil åter. seriöst företag? skulle inte tro det bokar man en tid så skall jobbet göras på den bokade tiden
  • henrik n
    henrik n skrev om Bilhallen E 14 Sundsvall
    Efter mina erfarenheter av BilhallenE14 så har dom övertygat mig.
    Jag ska sälja min Mitsubishi så jag slipper ha med doma tt göra i framtiden.
    Trevliga visst! Ställer man krav för att dom gör fel, då skiter dom fullständigt i dig. Ska du ha Kia, Cittra eller Mitsubushi. köp den i en annan stad och serva den hos någon som kan stå för sina misstag.

Bergsgatan 118, 853 50 Sundsvall