Spelbutiken.se

1.4

9 omdömen om Spelbutiken.se

Pernilla M
Skrev om Spelbutiken.se

Deras sista beställnings dag för leverans innan jul var den 20/12. Jag gjorde två beställningar denna dag med 4 timmars mellanrum. En vara letävererades som lovat. Den andra är inte ens lämnad till fraktbolaget ännu. Idag den 27/12. Spelbutiken tänker inte göra någonting innan den 4/1 vilket innebär att en sexåring inte får sin julklapp förrän två veckor efter jul för att de inte håller vad de lovar. En otrevlig människa i kundtjänst chatten var allt annat än hjälpsam. Handla INTE. Av detta scam företag

Matti M
Skrev om Spelbutiken.se

Fullständigt uselt. Beställer ett spel i god till innan jul med garanterad leverans innan julafton. Spelet fanns i lager. Bekräftelse per mail och sne hör man inget mer. Vid kontakt med kundtjänst två dagar innan jul så svarar de kort att tyvärr så finns inte spelet i lager och de erbjuder senare leverans när varan är åter i lager eller möjlighet att avboka befintlig order. Noll känsla för kundbemötande med tanke på omständigheterna. Kan verkligen inte rekommenderas.

Christopher D
Skrev om Spelbutiken.se

Aldrig mer att jag använder mig av Coolshop / spelbutiken / retro w.e Vet inte varför jag litade på dem igen om hoppet att jag skulle få Final Fantasy 16 i tid, får väl erkänna att det var för att de hade lägst pris, men som vanligt är det helt omöjligt för dem att någonsin skicka något så att man får det på release. Som vanligt skyller de på postleverantörer och i detta fall att Square Enix ... Det ger mig ett kollinummer som säger att de inte har skickat det ännu., ärligt talat så tror jag att de aldrig ens har skickat...

Antonio R
Skrev om Spelbutiken.se

I think very bad of this company is not deliver on the time, stuff you buying from them, they just saying is on the way? I been waiting for 18 days still I didn't get my stuff.never ever again i will buy from this company.

CHRISTIAN Ö
Skrev om Spelbutiken.se

Över en veckas leveranstid. Ännu inte sett till min order.

PEKKA B
Skrev om Spelbutiken.se

Tog 15 dagar innan jag fick varorna. Dom skyllde på leverantören men tror i själva verket att dom inte hade varan tillgänglig vid order. Fick sen returnera gratis. Skulle gå att spåra men hade ogiltigt spårnummer. Mailade om detta och fick då veta att det skulle ta 3 till 4 veckor innan dom ens skulle se på returen. Efter dom fått den. Kommer nu ta kontakt med konsumentverket. Bedrövligt företag.

TOBIAS A
Skrev om Spelbutiken.se

Beställningen har jag inget att klaga på. Men sedan när varan jag köpt krånglat och gått sönder så har reklamationsärendet tagit nu i skrivande stund 5 veckor och ärendet har inte ens startats, vilket är under all kritik. Supporten via chat har varit långtifrån varit trevlig och tillmötesgående, snarare tvärtom. När jag ringde och frågade om mitt paket ens har kommit fram så fick jag till svar "det är väl här någonstans". Kommer aldrig mer beställa något från dem och jag råder även andra att inte göra det heller,...

PEKKA B gillar detta
Benjamin B
Skrev om Spelbutiken.se

Spelbutiken använder sig av mjuka paket och tror att paketen håller genom leveransen. Spelbutiken vägrar dessutom att kompensera trasiga ordrar, som förstörts pga deras snålhet till att använda kartong.

Tobias H
Skrev om Spelbutiken.se

Den bästa spelbutiken som finns. Snabb leverans, bra priser och sjukt bra support! Rekommenderar starkt. Aldrig haft ett problem!