Spolpatrullen AB

Spolpatrullen AB

spolpatrullen.se
  • BadgeThreeYears

Spolpatrullen AB startades 2013 är ett välrenommerat serviceföretag inom avlopp. Vi anlitas av kvalitetsmedvetna förvaltare, fastighetsbolag, bostadsrättsföreningar, rörmokare och villaägare för allt inom avloppsspolning, avloppsunderhåll och relining med flexibelt foder. Vår ambition är att hjälpa våra kunder med akuta insatser...

52 omdömen om Spolpatrullen AB

Sedan starten hos Reco 2020

Thor U
Skrev om Spolpatrullen AB

Håller vad de lovar. Trevlig personal som jobbar hårt och städar efter sig. Riktiga proffs.

Lars H
Skrev om Spolpatrullen AB

Bra bemötande, snabba svar på frågor. Väl utfört arbete av en trevlig person. Faktura precis som avtalat. Kan mycket varmt rekommenderas.

Formtrappan A
Skrev om Spolpatrullen AB

Snabb och bra service, problemet löst. Trevligt bemötanden. Rekommenderas.

Monica L
Skrev om Spolpatrullen AB

Trevligt bemötande och väl utfört arbete.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Monica. Härligt när ni kunder delar med er av era upplevelser.

Emma I
Skrev om Spolpatrullen AB

Bästa tänkbara insatsen när det blev stopp i diskhon. Prisvärd. Noggrant utfört och lät 6åringen få vara med i processen. Städat och snyggt efter utfört arbete. Och slutligen alltid lika trevliga killar som kommer.

Svar från Spolpatrullen AB

Härligt Emma. Roligt med att grabben fick vara med, kanske framtidens spoltekniker?

Kjell Nicklas B
Skrev om Spolpatrullen AB

Otroligt proffesionellt utförande och agerande under hela arbetet. Bra kommunikation och tydlighet! Montörerna som var här var trevliga och otroligt noggranna, även med städningen efteråt. (De la till och med tillbaka mattor m.m. Vilket gav de en extra guldstjärna) Rekommenderas varmt! / Nicklas

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Nicklas. Trevliga och tydliga är något vi verkligen vill vara, så otroligt roligt att du nämner det. Vi gratulerar dig till dina nya avloppsrör, en kanon investering i fastigheten.

Erik A
Skrev om Spolpatrullen AB

Supernöjd med insatsen vid senaste stoppet, de spolade och tog ut ca 4 murarhinkar grus som blockerade spillvatten att ta sig ut på huvudledningen. Stort tack, nu hållbar vi tummarna att det inte händer igen.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Erik, ja vi fick kämpa en stund innan vi fick allt att lira hos dig. Men nu hoppas vi att du inte får mer problem på ett tag. Tack för ett fint omdöme.

Anders E
Skrev om Spolpatrullen AB

Mycket bra bemötande och väldigt hängivna och duktiga killar som relinade vårt hus. Hittills har de uppfyllt alla våra förväntningar med råge, initiativrika och noggranna Rekommenderar dem allra varmast! Riktigt trevliga och duktiga killar allihop som var här och jobbade.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Anders för uppdraget och det fina omdömet. Killarna är toppen där ute och gör ett kanonjobb.

Joacim R
Skrev om Spolpatrullen AB

Proffsigt bemötande och utförande, vilket Spolpatrullen uppfyllde till belåtenhet. Kändes väldigt tryggt genom hela processen, från första besöket till slutfört uppdrag. Relining av gamla gjutjärnsrör.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Joacim för ett fint omdöme. Skönt att rören är i toppskick igen.

Jaymie W
Skrev om Spolpatrullen AB

Snabb, effektiv och trevlig. Från när jag skickade email var de här inom 2 dygn.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Jaymie. Roligt att du upplevde oss på ett positiv sätt, precis så vi ska upplevas. Hoppas avloppet funkar kanon nu.

Peic W
Skrev om Spolpatrullen AB

Svarade snabbt och de kom samma dag för att åtgärda stoppet.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Peic. Vi försöker alltid hjälpa våra kunder så fort det bara går! Kul att du uppskattade den servicen. Hoppas 2024 blir ett fint år.

Fredrik L
Skrev om Spolpatrullen AB

Proffsigt och bra bemötande, kompetenta och lösningsorienterade. För 1,5 år sedan var de hemma och relinade hos oss, blir så glad att de håller i och kommer ihåg mig som kund när jag ringer och har funderingar kring stammar och funktion. Uppskattar extra mkt att de tar sig tid att förklara vad de ser, vilken analys de gör och de moment som de genomför.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack för det fina omdömet Fredrik. Vi vill alltid ha en bra relation till våra kunder där ni som kund ska kunna kontakta oss när som helst och få snabb och trygg hjälp.

Per-Ola A
Skrev om Spolpatrullen AB

Snabbt svar, bra service. Kunnig personal.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack för det fina omdömet Per-Ola. Din upplevelse bekräftar vår dedikation till yrket. Tack.

Ingrid Ann-Lois R
Skrev om Spolpatrullen AB

Ringde spolpatrullen för ett läckande rör. Tack vare Rasmus bemötande och proffsighet slutade det med att de fick ett helåtagande med att fixa inte bara det läckande röret utan också relina alla rör. De fick även fixa två golvbrunnar och renovering av ett gammalt pannrum till en ny tvättstuga. Spolpatrullen/Rasmus var som spindeln i nätet och förmedlade alla kontakter gällande el, VVS och plattsättare. De är inte bara supertrevliga utan OTROLIGT proffsiga. Vi är så nöjda med slutresultatet! Vi rekommenderar dem mer än MYCKET!!

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Ingrid. Rasmus är en fena på att lösa och samordna hanterverka så att ni som kund ska få det bästa. Vi tackar och bokar för det fina omdömet.

Göran F
Skrev om Spolpatrullen AB

Bra bemötande och snabb hjälp med både spolning , filmning och utmätning av svacka på avloppsledningen

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Göran. Att vara snabbt på plats är något vi prioriterar, kul att du blev nöjd med våra tjänster.

Magnus B
Skrev om Spolpatrullen AB

Vi blev bemötta på ett trevligt,,serviceinriktat och proffesionellt sätt. Vi hade inte förväntat oss att hantverkarna skulle vara så pedagogiska, trevliga och tillmötesgående. Vi kände verkligen att de ville göra oss nöjda. Vi renoverade alla avloppsstammar i vårt hus. Gjutjärn relinades eller byttes till plast. Vi fick även nya anslutningar i källaren under ett golv som ska bli ett nytt badrum. De gjorde även en liten bok med filmer och fotografier i gamla och nya rör.

Svar från Spolpatrullen AB

Vad roligt Magnus och tänk att vi var trevliga också trots att vi är hantverkare :) Killarna bär en yrkesstolthet som både märks i beteendet och slutresultatet. Tack för det fina omdömet Magnus.

Ronnie T
Skrev om Spolpatrullen AB

Allt från första kontakt till slutfört jobb var proffsigt. Sjukt nöjd med resultatet. Rekommenderar dem till alla som har problem med avloppet antingen om det gäller relining lr bara spola lr filma avloppet.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Ronnie, du har varit en stor del i detta. Enkel att resonera med och nå fram, killarna är super nöjda med slutresultatet och önskar dig det bästa.

Per Anders Thuve P
Skrev om Spolpatrullen AB

Tack för ett väl utfört arbete, mer än nöjd. Tack Rasmus, Marcus och Alfons för ett gott förtroende. Allt flöt på så smidigt.

Svar från Spolpatrullen AB

Det är vi som ska tacka för förtroendet och grattis till nya fina avloppsledningar.

Sahra B
Skrev om Spolpatrullen AB

Så glad att vi valde relining till vårt radhus via Spolpatrullen! Proffsiga från början till slut. Tydlig offert, punktlighet och noggrannhet genom hela processen. Dom kämpade för att hålla tidsplanen, och lyckades. Hela processen var enklare än vad vi förväntade oss. Stor eloge till Rasmus, Marcus och Alfons!

Svar från Spolpatrullen AB

Hej Sahra. Vad roligt att du delar med dig av din upplevelse. Killarna där ute gör ett fantastisk jobb och dom är stolta över sitt hantverk. Ha det så fint.

Christian P

Supertrevliga och bra bemötande

Svar från Spolpatrullen AB

Härligt Christian. Trevliga och bra bemötande är AO för oss. Välkommen tillbaka om behovet skulle uppstå.

Skäggebo A
Skrev om Spolpatrullen AB

Bra respons på min förfrågan och ett bra slutresultat.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack för det. Du är välkommen att höra av dig framöver vid nya uppdrag.

Torgny S
Skrev om Spolpatrullen AB

Trevligt bemötande. Rasmus och Alfonso utförde relining av avloppsrör i vårt badrum på ett proffsigt, noggrant och snabbt sätt. Kontakten med Spolpatrullen var en positiv upplevelse trots det något höga priset.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Torgny. Rasmus & Alfons är supertrevliga killar. Nu har dom fixat rören och du kan koppla av.

Alldiv A
Skrev om Spolpatrullen AB

Mycket trevlig personal och professionellt utfört arbete.

Svar från Spolpatrullen AB

Supertack för din feedback. Vi rullar ut varje dag för att hjälpa våra härliga kunder.

Cecilia T

Professionella och supertrevliga!

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Cecilia. Dina två ord värmer gott. Precis så vi vill uppfattas.

Lars N
Skrev om Spolpatrullen AB

Proffsigt och bra beskrivning av problemet och åtgärden

Svar från Spolpatrullen AB

Lars, det tackar vi för. Vi har oftast en lösning på problemet.

Brf H
Skrev om Spolpatrullen AB

Är nöjd med personal och allt har flutit på som dom lovade så vi är nöjda med allt

Svar från Spolpatrullen AB

Tackar för det. Vi försöker alltid hålla tidsplan även fast det kan strula ibland.

Martin S
Skrev om Spolpatrullen AB

Trevligt bemötande och ett väl utfört arbete! För övrigt den grund varpå samhället vilar.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack för dom fina orden Martin. Vi gillar att hjälpa våra kunder.

Jimmy K
Skrev om Spolpatrullen AB

Underbart företag som ger en snabb o effektiv lösning när problem uppstår och behöver ha hjälp med kortvarsel.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Jimmy. Vi försöker alltid vara snabbt på plats. Ta hand om er.

Sarah J
Skrev om Spolpatrullen AB

Började med stopp i avloppet spolpatrullen kom ut till oss redan där väldigt god och fin service. Blev rekomenderade att kontakta Rasmus för kontroll av avloppet. Gammalt och trasigt gjutjärnsrör utgående ifrån källaren som fixades på några dagar. Fick usb sticka på före och efter jobb! Trygg och god service, rekomenderas varmt för att slippa riva upp golv eller att gräva upp gräsmattan! Härlig personal som brinner för sina kunder! Tack / wibergsvägen

Svar från Spolpatrullen AB

Hej Sarah. Tack för att du delar med dig av din upplevelsen med oss. Vi gör alltid vårat yttersta för att våra kunder ska bli nöjda. Ha det bäst nu.

Emanuel H
Skrev om Spolpatrullen AB

Spolpatrullen gjorde en Relining hemma hos oss och vi är inte annat än nöjda. Känner absolut att vi valde rätt både före efter och under jobbet. Bra att ha och göra med, vet vad de pratar om och gör ett riktigt bra jobb. Rekommenderas starkt.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Emanuel. Vi jobbar alltid helhjärtat och uppskattar att der framgick under all kontakt med oss. Ha en fin fortsättning.

Ziehl-Abegg A
Skrev om Spolpatrullen AB

Professionellt utförande. Rent och snyggt efter utfört arbete. Proaktiv vid trasigt material.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack för förtroendet. Vi löser allt som uppstår under besöken. Bara att ringa vid frågor.

Bo Stefan Ingemar L
Skrev om Spolpatrullen AB

Relining v 05 -23 Vi vill tacka Spolpatrullen för hjälpen med våra gamla rör. Allt sköttes helt perfekt alltifrån första kontakt, offerering och slutligt genomförande. Fullt fokus på oss som kund från samtliga berörda. Rasmus inspekterade vårt hus och gav offert och Markus och Alfons utförde arbetet med stor noggrannhet och energi och var dessutom mycket trevliga och förklarade gärna de olika momenten under arbetets gång. Vi är väldigt nöjda med det arbete som utförts och kan numera sova gott om nätterna eftersom det var uppenbart att det var i grevens tid detta arbete blev gjort.

Svar från Spolpatrullen AB

Hej Ingemar. Vi tackar ödmjukast för dom fina orden. Killarna trivdes hos er med tanke på alla.goda bakelser dom fick hos er. Hör bara av dig om det uppstår någon fråga. Allt gott.

Seija S
Skrev om Spolpatrullen AB

Bra första kontakt via telefon. Besöket av en avslappnad, trevlig person, som avlöpte i samma anda under genomgången av problemet, förklarat och sammanfattat resultatet.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Seija. Vi försöker alltid vara tydliga med information till kund.

Johan H
Skrev om Spolpatrullen AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Hjälpte mig med kort varsel och var väldigt tydliga och hjälpsamma. Överträffade helt klart förväntningarna. Rekommenderas!

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Johan. Vi försöker alltid göra det där lilla extra. Väldigt kul att vi överträffade dina förväntningar.

Anna Maria F
Skrev om Spolpatrullen AB

Leverans enligt avtal. Serviceinriktad och kunnig personal med ett personligt bemötande. Flexibla.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Anna Maria. Jag hälsar killarna detta, kul att du är nöjd med oss och leverans av tjänsten.

Ingegerd G
Skrev om Spolpatrullen AB

Artiga och trevliga. Gjorde jobbet exemplariskt och förklarade och visade vad dem gjort. Guldstjärna till Marcus.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Ingegerd för dessa fina ord. Jag ska hälsa Marcus detta.

Asplunds A
Skrev om Spolpatrullen AB

+ Snabb hjälp +problemet löst -stöddig attityd (inledningsvis) Rensade vår avloppsbrunn

Svar från Spolpatrullen AB

Tack för uppdraget. Dålig attityd ska vi inte förknippas med, så detta tar jag vidare med chauffören som var på plats. Skönt att avloppet funkar nu i alla fall.

Lars-Gunnar A
Skrev om Spolpatrullen AB

Kom på avtalad tid. Gjorde ett utmärkt jobb på ett professionellt och lugnt sätt samt med bra information. Rekommenderas.

Svar från Spolpatrullen AB

Vi försöker alltid agera lugnt och tryggt. Skönt att du bekräftar detta för oss.

Glassbolaget D
Skrev om Spolpatrullen AB

Spolpatrullen löste våra problem snabbt och proffsigt!

Svar från Spolpatrullen AB

Tack för uppdraget. Vi försöker alltid vara snabbt på plats för att er verksamhet inte ska få driftstopp.

021-Rör A
Skrev om Spolpatrullen AB

Dom kom och dom spolade, och trevlig bemötande

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Jan för uppdraget. Trevliga och kunniga är AO enligt oss.

Carl-Johann L
Skrev om Spolpatrullen AB

Var mycket nöjd med deras tjänster, både spolning av stopp i avloppets och relining. Engerade och kunniga.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack för hela uppdraget. Vi gör alltid vårat yttersta för att leverera en bra tjänst till våra kunder.

Westras I
Skrev om Spolpatrullen AB

Vi använder alltid spolpatrullen till våra uppdrag. Levererar alltid & ställer alltid upp!

Svar från Spolpatrullen AB

Tack gänget, vi ställer upp i vått och torrt, det vet ni.

HENRIK H
Skrev om Spolpatrullen AB

Väldigt proffsiga och serviceminded!

Svar från Spolpatrullen AB

Kul Henrik med den upplevelsen. Då har vi lyckats.

Stig T
Skrev om Spolpatrullen AB

De ville lösa mitt problem och gjorde det.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Stig. Jättekul att vi kunde få ordning på ditt avlopp. Vi ger oss inte i första taget. Ha en fin sommar nu.

Mark H
Skrev om Spolpatrullen AB

Trevlig och professionell, löste problemet snabbt och till bra pris.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Mark, kul att hjälpa till.

Sonja N
Skrev om Spolpatrullen AB

Blev mycket nöjd med arbetet och bemötandet. Allt från mitt samtal tills allt var klart.

Svar från Spolpatrullen AB

Härligt Sonja. Alltid kul med nöjda kunder. Vi tackar ödmjukast för uppdraget.

Fredrik L
Skrev om Spolpatrullen AB

Proffsiga hela vägen rakt igenom relining projektet. Bra dialog king nästa steg och vad som skulle ske. Bra på att rapportera hur det har gått även saker som inte gick enligt plan. Öppna, trevliga och tjänstvilliga att både svara på frågor samt visa hur de olika momenten gick till.

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Fredrik. Kul att få ta del av din upplevelse. Killarna gillade dialogen ni hade under projektet samt ditt intresse kring reliningen. Tack Fredrik.

Linnea B
Skrev om Spolpatrullen AB

Snabb och professionell hjälp när vi fick problem med dålig lukt i badrummet, skulle rekommendera Spolsnabben alla dagar i veckan! 👌

Svar från Spolpatrullen AB

Hej Linnea. Vet ej om du har blandat ihop oss. Men du skrev Spolsnabben. Vi är Spolpatrullen, oavsett vem som hjälpte dig så bra att lukten är borta.

Jan C
Skrev om Spolpatrullen AB

Suveränt snabb support och proffsig tekniker med rätt utrustning löste problemet på ett kick

Svar från Spolpatrullen AB

Tack Jan, vi försöker alltid leverera 110% från samtal till slutfört arbete. Tack för din feedback.

Pär Niklas J
Skrev om Spolpatrullen AB

Väldigt nöjd med kundbemötande vid första samtalet. Sen 2 kanonkillar som kommer hem till oss och förklarar vad de gör och varför de gör det. Kändes proffesionellt från start till mål! Har ej haft några problem efter de varit här men framför allt så känns det tryggt att veta vad de gjorde och förstå varför de gjorde det. Bor i ett äldre hus. Rekommenderar detta företag!

Svar från Spolpatrullen AB

Kul, vi berättar gärna vad vi gör och visar gärna i vår kamera hur rören ser ut för att kunden ska se skillnad på före och efter.