Spolpatrullen AB

Spolpatrullen AB startades 2013 är ett välrenommerat serviceföretag inom avlopp.
Vi anlitas av kvalitetsmedvetna förvaltare, fastighetsbolag, bostadsrättsföreningar, rörmokare och villaägare för allt inom avloppsspolning, avloppsunderhåll och relining med flexibelt foder.

Vår ambition är att hjälpa våra kunder med akuta insatser men framförallt med förebyggande underhåll av avloppsystem. Med modern utrustning utför vi jobb med mycket bra resultat. Är rören gamla och utslitna så utför vi rörinfodring med en tekniskt livslängd på minst 40år. Välkommen att kontakta en etablerad och seriös entreprenör.

Läs vad 8 kunder tycker om Spolpatrullen AB 2

2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig och professionell, löste problemet snabbt och till bra pris.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Blev mycket nöjd med arbetet och bemötandet. Allt från mitt samtal tills allt var klart.
    Härligt Sonja.
    Alltid kul med nöjda kunder.
    Vi tackar ödmjukast för uppdraget.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Proffsiga hela vägen rakt igenom relining projektet. Bra dialog king nästa steg och vad som skulle ske. Bra på att rapportera hur det har gått även saker som inte gick enligt plan. Öppna, trevliga och tjänstvilliga att både svara på frågor samt visa hur de olika momenten gick till.
    Tack Fredrik.
    Kul att få ta del av din upplevelse.
    Killarna gillade dialogen ni hade under projektet samt ditt intresse kring reliningen.

Tack Fredrik.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Snabb och professionell hjälp när vi fick problem med dålig lukt i badrummet, skulle rekommendera Spolsnabben alla dagar i veckan! 👌
    Hej Linnea.
    Vet ej om du har blandat ihop oss.
    Men du skrev Spolsnabben.
    Vi är Spolpatrullen, oavsett vem som hjälpte dig så bra att lukten är borta.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Suveränt snabb support och proffsig tekniker med rätt utrustning löste problemet på ett kick
    Tack Jan, vi försöker alltid leverera 110% från samtal till slutfört arbete.
    Tack för din feedback.
  • 2022-05-30 Spontant omdöme
    Väldigt nöjd med kundbemötande vid första samtalet.

Sen 2 kanonkillar som kommer hem till oss och förklarar vad de gör och varför de gör det.
    Kändes proffesionellt från start till mål!

Har ej haft några problem efter de varit här men framför allt så känns det tryggt att veta vad de gjorde och förstå varför de gjorde det.
    Bor i ett äldre hus.
    Rekommenderar detta företag!
    Kul, vi berättar gärna vad vi gör och visar gärna i vår kamera
    hur rören ser ut för att kunden ska se skillnad på före och efter.
    2022-05-30 Spontant omdöme
    Superbra, lämnar alltid ifrån sig 100% jobb, oavsett vilka bekymmer dom stöter på! Rekommenderas! ⭐️

// Servicemontörerna AB!
    Kul med en sån härlig upplevelse.
    Tack för det.
    2022-05-30 Verifierad kund
    jätte bra jag anlitar gärna spolpatrullen igen, för ni är så bra.
    Tack för det fina omdömet.
    Vi gör alltid det lilla extra för våra kunder.