Sportgarden AB

Läs vad 13 kunder tycker om Sportgarden AB

• JOHAN B

2019-04-10

JOHAN B skrev om Sportgarden AB
    Riktigt trevlig klubb med många medlemmar. Alla kan träna där, dock finns det ingen tävlings inriktning i klubben vilket är ganska skönt. Kan varmt rekommendera Sportgarden Läs mer
  • 2019-03-12

Carro A skrev om Sportgarden AB
    Otroligt otrevligt bemötande från första gången jag satte min fot där. Man känner sig som ett litet barn så fort man kliver in då man blir utskälld för att man ställer skorna fel, sitter och väntar på sin klass på fel stol. Sonen blev totalt utfryst på sin judoklass. Vi gav det 2 terminer men all energi och glädje försvann. Jag själv började själv på Kickboxning i en mixgrupp. Männen fick sparras och slå på säck ”Ni tjejer kan gå ner i hörnan och köra lite hantlar” Så, jag har gett Sportgarden flera chanser och blir alltid lika besviken. Kommer aldrig sätta min fot där igen. Alla människor bör värderas lika och välkomnas att röra på sig men på Sportgarden har man sina favoriter. Resten är inte vatten värda. Läs mer
  • 2019-02-05

Anders Håkansson skrev om Sportgarden AB
    Hela vår familj tränar på sportgarden. Jag har tränat kampsport i olika former under större delen av mitt liv och varit medlem i ett antal olika klubbar, föreningar och friskvårdsanläggningar. Jag kan varmt rekommendera Sportgraden till vem som helst som är nyfiken på att pröva på en rolig och spännande träningsform. En mycket seriös verksamhet som ger alla en chans att ta del av glädjen i att träna kampsport! Läs mer
  • 2019-01-29

Jan K skrev om Sportgarden AB
    Träningen är bra, men man märker, vilka som är favoriter på passen i både barn och vuxengrupper.

Otrevligt bemötande i receptionen av nybörjande barn och vuxen, om man inte kan visa upp kvitto på betalning inför 2:a träningen. Detta är inget välkomnande sätt och rimmar illa med den egna reklamen. Andra klubbar har ofta minst 2-3 provträningar, så att barnen verkligen hinner känna sig för. Läs mer
  • 2018-10-12

Tina skrev om Sportgarden AB
    Riktigt bra kampsportsklubb! Seriöst och trevligt! Det känns underbart att veta att jag lämnar mina barn i trygga händer. Klubben har allt man kan önska sig. Om man söker disciplin, glädje, gemenskap och hård träning har man kommit rätt! Vår familj har sedan sex år tillbaka både tränat själva och har barn som tränar och kan därför varmt rekommendera Lillen och Sportgarden ❤️ Läs mer
  • 2018-10-02

Sandra skrev om Sportgarden AB
    Har tränat här många år och har även haft min dotter på barn grupp här. Vi som tränar här år ut och år in upplever den fantastiska stämningen och glädjen som finns och som lillen förmedlar och ger, pass efter pass, år ut och år in. Så mkt glädje, energi och supermaxat högkvalitativ träning och respekt finns på mattan . Det är väl en anledning att passen blir fulla snabbt och att avgiften måste vara betald mm, det är mkt stor efterfrågan och högt tryck. Fräsch anläggning, god stämning , extremt mkt positiv energi av Lillen och alla tränande.
    Läs på hemsidan, kolla info och regler , ge av egen positiv energi och respekt så tror jag inte det är ngr problem. Det kan den stora merparten av ett mkt stort antal nöjda Sportgarden tränande intyga. Glädje, respekt och grymt bästa träningen är vad som finns på Sportgarden. 💪🏻❤️ Läs mer
  • 2018-04-24

Katarina S skrev om Sportgarden AB
    Hej,
    Otroligt otrevligt bemötande! Det är för mig viktigt vilken klubb jag tränar på med stämning, tränare, attityd hos dom man sparras med etc och mer otrevligt bemötande får man leta efter! Avsnäst i receptionen då jag ville höra mig för om klubben... Läs mer
  • 2018-03-06

Sofia skrev om Sportgarden AB
    Otrevliga! Otrevliga! Otrevliga! Skulle absolut inte rekommendera detta ställe! Ta absolut inte dit dina barn!!!!! Ägarna är hotfulla och man vet inte vad som försegår inne i salen!!!!!! Läs mer
  • 2018-03-06

Jakob R skrev om Sportgarden AB
    Diktatorisk kultur genomsyrar denna bedrövliga miljö!
    Om du inte är från de forna öststaterna med en otrolig hemlängtan bör du inte ödsla tid och pengar på dessa otrevliga människor! Läs mer
  • 2018-01-27

Missnöjd skrev om Sportgarden AB
    Bedrövlig hantering av ett ganska banalt ärende.På En träningsavgift för två (2) terminer fattades 200:- vi betalade in nån vecka för sent för att få en rabatt på 200:- (vårt misstag) som vi givetvis hade tänkt att åtgärda då vi fick ett mejl på felaktig avgift av Sportgarden och behövde kompl med 200:- . Inga problem tänkte vi iom att första (1)term var gott o väl täckt ekonmiskt. Men det som händer är att Vår 8åring blir stoppad i dörr med ord vi skall ringa din pappa(blev sen insläppt) det rings hem från reciptionen om att vi inte har betalt in ALLS?? märkligt då jag säger att vi betalt in 2500:- i god tid innan terminstart, personen står på sig och säger att det indikerar rött i systemet. Jag står på mig och säger även att jag har fått ett mejl på att 200:- saknas, personen ältar fortfarande att vi ej betalt och ber om kvitto på betalningen om vår son skall vara med på träningen!!!
    Jag är hemma med barn och I TELEFON med en virrig person som har inställningen att jag ej har betalt!!
    Då blir jag irriterad vilket gör att jag får prata med chefen själv ”lillen collan” som med en ganska stor portion av härskar mentalitet förklarar att jag gjort fel då dem helt plötsligt hittat inbetalningen, han medger att systemet har brister MEN jag har betalat fel det är det viktiga, inte ett ord att jag faktiskt clearat första (1) terminen och det var för term två (2) som det fattades. Kan även lägga till att min fru var nere på ett par min för att försäkra sig om att vår son fick träna och att allt redes ut. Hon pratade med pers på plats och alla var på det klara att dom skulle kreditera den felaktiga avgiften för två (2) terminer istället för att hon skulle lägga till 200:- på plats. Får ett mejl från Sportgarden/lillen om att han behöver kontonr för att kunna kreditera den FELAKTIGA AVGIFTEN, jag svarar och lägger t.o.m till att jag kan komma ner på lör och be om ursäkt för att jag blev irriterad/arg och från min sida dra ett streck över intermezzot. Ingen återkoppling vilket ej förvånade mig direkt, nästa träning följde jag med min son ner och ville försäkra mig om att han kom in och kunde träna samt att ta nåt ord med lämplig om det som hände. Ser lillen direkt och han mig, kändes som att han stod och bara väntade in oss. Hans ord var ” det är vi som mejlat va? ” stämmer sa jag, ” bra jag har fixat utbetalningen av Hela er summa” han tränar inte här längre, (kan tilläggas att min son stod precis brevid och hörde allt) vadå hela summa sa jag ?? det var bara summa för term två(2) och det vet du mycket väl sa jag. ”Vi har inte tolkat det så därför blir det såhär var Sportgarden/lillens svar” ni är inte välkomna så är det..för här är vi sjyssta!! -
    bara så du vet det med ett stort leende,
    blev mållös att en vuxen är så hjärtlös framför ett barn, tyvärr är jag även övertygade om att Sportgarden/lillen ville förmedla det face to face att vi EJ var välkomna annars hade han kunna skrivit det i mejlet med frågan om vårt kontonr. bedrövlig hantering och riktig trist härskarmentalitet av Sportgarden/lillen lämnar därför min sämsta rekomendation👎🏻 Läs mer
    Jakob R, Sofia gillar detta
  • Jonas B

2016-09-14

Jonas B skrev om Sportgarden AB
    Riktigt otrevliga anställda! Varning, inget de säger eller skriver behöver vara sant. De påstår saker över mail men tar genast tillbaka det när man pratar med dem. Vägrar rätta till fel, även om det bara handlar om att se till att inte samma misstag begås igen. Chefen slänger på luren efter att ha bett mig "...prata med någon annan...". Min 11-årige son och hans kompis, som fick tampas med de anställda själva innan barnen ringde mig, lär aldrig mer vilja ha med er att göra. Måste vara något av det sämsta jag upplevt. Det finns absolut bättre ställen/klubbar för kampsport i Vällingby/Västerort. Läs mer
    Jakob R, Sofia gillar detta
  • Wellington R

2009-09-05

Wellington R skrev om Sportgarden AB
    Mycket bra träning för alla åldrar. Allt från judo för barn till kickboxning, thaiboxning o goshindo för vuxna. Väldig bra instruktörer. Och då å då så kommer det gästtränare. Bra atmosfär o kamratkänsla. Läs mer
  • 2009-08-13

Janne R skrev om Sportgarden AB
    En mycket bra budoklubb där etik värderas högt.
    Stor ungdomssektion med stark inriktning på tjejer.
    Finns även seniorträning.
    Mycket träningstider och och helgaktiviteter.
    Med jämna mellanrum engageras gästtränare.
    Som förälder känns det tryggt att ens barn gillar träningen på klubben. Läs mer

Bästa företagen inom gym i Stockholm:

Lotta S Lotta S tycker:
“Jag får ofta nackspärr och ryg...” Läs mer

Lindhagensgatan 135A, 11215, Stockholm