Sportson Danderyd

3.0

5 omdömen om Sportson Danderyd

Olof M
Skrev om Sportson Danderyd

Verkstaden är helt fantastisk. Kunniga som få och alltid otroligt hjälpsamma. Ren njutning att ha med dem att göra!!!

Jannika B
Skrev om Sportson Danderyd

Har lämnat in tre gånger för punka senaste 4 månaderna. Varje gång kommer de med rekommendationer om sånt som absolut måste åtgärdas också (även fast cykeln är helt ny). Jag har inte gått vidare med någon av dessa åtgärder och har aldrig fått samma rekommendation två gånger, det är alltid något helt nytt som verkligen måste åtgärdas. Känns rätt oseriöst. Fixar dock punkteringen väldigt snabbt så jag kommer gå dit igen. Men kommer aldrig gå på deras hittepåförslag om vad som också behöver utföras :)

Bl r
Skrev om Sportson Danderyd

Cykeln var sliten (men inte oanvändbar). Jag besökte Sportson för att fråga vilka delar som behövde bytas ut. Bl.a. kedjan kom de fram till (och några orelaterade saker, t.ex. bromsvajrar). Bokade tid ca en månad framåt för att byta ut dem. När jag kom tillbaka på den bokade tiden hade de tydligen inte skrivit ned vad som skulle bytas utan de gjorde en ny undersökning och kom fram till att det helst var ännu fler grejer som skulle bytas. Detta kallas bait-and-switch: en klassisk form av lurendrejeri. Jag gick med på några...

Johan A
Skrev om Sportson Danderyd

Efter många års cyklande upptäckte jag denna butik. Köpte min Specialized robuaix här av en trevlig försäljare som hjälpte mig rätt, och sedan dess har det blivit en del annat i butiken.

Malin K
Skrev om Sportson Danderyd

Dåligt bemötande. Noll koll på rutiner för säsongshyra på skidor, vilket man beskyllde den stora butiken i Västerås för. Äldre personal som var öppet otrevlig mot yngre ny kollega som bara gjorde sitt bästa.