Städbolaget Växjö

Städbolaget Växjö

En del av Städbolaget www.stadbolaget.se
  • BadgeSixYears
4.5

Hos oss på Städbolaget får du en professionell och personlig städpartner! Vi kan lokalvård och har sysslat med det länge. Oavsett om du behöver hemstädning eller kanske butik- eller kontorsstädning till företaget kan du kontakta oss och berätta om dina önskemål. Vi fixar det mesta när det kommer till rengöring! Vår personal...

106 omdömen om Städbolaget Växjö

Sedan starten hos Reco 2018

Björn L
Skrev om Städbolaget Växjö

Beställer alltid samma kille för jobbet (Sylvester), han är väldigt noggrann och gör ett mycket bra jobb. Flera grannar gör likadant. Jag har fönsterputsning 2-3 gånger om året.

Elin W
Skrev om Städbolaget Växjö

Hälsa Sylvester att jag har aldrig haft så skinande rena fönster. Trevligt bemötande och snabbt och välgjort arbete.

Barbro I

Funkade väldigt bra med Sylvester

Eva K
Skrev om Städbolaget Växjö

Mycket trevligt och professionellt bemötande och.väl utfört arbete!

Anna-Liz H
Skrev om Städbolaget Växjö

Trevlig bemötande. Seriösa i arbetet.

Kerstin C
Skrev om Städbolaget Växjö

Vi är super nöjda med Stephanie.

Lotta E
Skrev om Städbolaget Växjö

Trevlig medarbetare som gjorde ett utmärkt jobb. Köpte fönsterputs till mig och min mamma.

Maritha P
Skrev om Städbolaget Växjö

Jag tycker om att man träffar i stort sett samma människor. Det känns tryggt!

Annika M
Skrev om Städbolaget Växjö

Bra bemötande och perfekt arbete av den man som utförde jobbet hos oss.

Nina R
Skrev om Städbolaget Växjö

Mycket trevlig personal och kändes tryggt att lämna hemmet medans de städade. Det var en fröjd att få komma hem till rent hus som luktade så fräscht. Städbolaget utförde ett grovstäd i hela huset, inkl kök och badrum.

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Nina! Vad härligt att höra, tack snälla för den fina recensionen.

Anki L
Skrev om Städbolaget Växjö

Jättebra! Lätt att boka tid och snabb återkoppling

Yvonne O
Skrev om Städbolaget Växjö

Har köpt både storstäd och fönsterputs. Fantastisk fönsterputs. Har blivit sååå väl bemött av personalen. Mycket bra! Företaget har levt upp till förväntningarna.

Zenta A
Skrev om Städbolaget Växjö

Kommer i tid Snabb Effektiv Noggrann och kunnig Trevlig Välbekant ( har varit här flera är ) Är mycket nöjd med Sylvester - tidigare Benjamin Med vänliga hälsningar zenta Andersson

Pekka M
Skrev om Städbolaget Växjö

Brukar anlita Städbolaget för storstädning varje år. Har aldrig varit missnöjd med städningen. Bra priser. Duktig och trevlig personal. Rekommenderas.

Eva P
Skrev om Städbolaget Växjö

Mycket duktiga och ordentliga - trevligs

Margareta D
Skrev om Städbolaget Växjö

Jättefin fönsterputsning i stor lägenhet med svårputsade glasdörrar på balkongen. En toppenkille!

Patrik H
Skrev om Städbolaget Växjö

Snabbt och bra bemötande med bra resultat av fönsterputsning!

Anna-Lena A
Skrev om Städbolaget Växjö

Alltid blivit vänligt bemött, men tyvärr har det bytt personal ganska ofta och de som kommer har ibland svårt med språket och då är det svårt att kommunicera. Vi köper städning av kontorslokaler 2 ggr/vecka.

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Anna-Lena! Tack för din recension, vi tar verkligen med oss detta framåt. Jag vet att man jobbar hårt för att hitta kontinuiteten. Vi hoppas verkligen att detta löser sig inom det snaraste, vi är lika måna som Ni om att vi hittar lösningar som är tillfredsställande för alla parter. Tack för att Ni ändå varit förstående för situationen.

Eva P
Skrev om Städbolaget Växjö

Har städning 1 g/månad. Upplever ett mycket bra bemötande och proffsigt utfört arbete. En förutsättning är dock att man slipper byte av personal om det inte är absolut nödvändigt. Kommer alltid i överenskommen tid, vilket också är viktigt för den totala upplevelsen.

Gun B
Skrev om Städbolaget Växjö

Mycket bra, snabb och trevlig personal. .

Monica J
Skrev om Städbolaget Växjö

Raka besked, gediget arbete - helt enkelt så bra det kan bli.

Ann-Britt A
Skrev om Städbolaget Växjö

Nöjd med utförande av städningen. Dock synd att man inte kan boka en specifik person till jobbet.

Zenta A

Pålitliga Trevligt Noggranna Miljö

Cecilia R
Skrev om Städbolaget Växjö

Fönsterputs, trevligt bemötande av chef och medarbetare.

Katarina S
Skrev om Städbolaget Växjö

Vänligt och snabbt! Välgjord fönsterputs!

Pär H
Skrev om Städbolaget Växjö

Jag är väldigt nöjd med vad Städbolaget har gjort med mina fönster!!! Härligt med nyputsade fönster!!

Svar från Städbolaget Växjö

Tack Pär för din recension:-), hoppas vi ses i vår igen.

Lilian A
Skrev om Städbolaget Växjö

Jag blev bra bemött och fönsterputsningen blev utmärkt

Svar från Städbolaget Växjö

Härligt att höra Lilian, Tack:-)

Liselotte L
Skrev om Städbolaget Växjö

Har använt Städsercice tidigare och det var lika bra städat bägge gångerna. Det är kanske inte det billigaste alternativet, men betalar hellre lite mer och kan känna mig trygg med att det städningen blir ordentligt gjord. Var uppe i lägenheten efter flyttstädningen och det var strålande rent. Kan varmt rekommendera Städsercice.

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Liselotte! Tack för din fina recension.

Siv J
Skrev om Städbolaget Växjö

Jag tycker alltid fint bemötande noggranna , trevliga lättsamma glada , har haft dem några år Fönsterputs , samt förrådet

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Siv och tack för din rekommendation, vi är glada över att du varit vår kund i så många år:-)

Anki L
Skrev om Städbolaget Växjö

Jätte Trevlig och duktig personal !

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Anki och stort tack för din rekommendation:-)

Anita H
Skrev om Städbolaget Växjö

Alltid hjälpsamma så det blir rätt tid Trevligt bemötande Jag fick fönsterputs när jag önskade trots företagets belastning- tack

Jacob G
Skrev om Städbolaget Växjö

Veckostäd och flyttstäd. Bra bemötande och bra städning. Inga klagomål.

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Jacob! Tack för din kommentar, kul att vi fick möjlighet att hjälpe er😃

Birgitta L
Skrev om Städbolaget Växjö

Noggrann städning, trevligt bemötande! Tacksamma för att vi fått möjlighet att ha samma person varje gång!

Svar från Städbolaget Växjö

Tack Birgitta! Det var kul att höra. Vi gör vad vi kan för att alla ska få en personlig och återkommande stjärna😃

Folke P
Skrev om Städbolaget Växjö

Trevlig personal som var duktig. Anlitar igen när vi behöver proffsig hjälp med tråkiga städuppgifter.

Karin S
Skrev om Städbolaget Växjö

Beställde fönsterputsning. Trevlig personal och utmärkt resultat!

Britt E
Skrev om Städbolaget Växjö

Det var en snäll städerska och de gjorde ett bra jobb det blev rent i hela lägengeten

Jonas H
Skrev om Städbolaget Växjö

Anlitade städbolaget för hemstäd i vårt hus. Alltid nöjd med deras resultat. Tack!

Yvonne O

Bra bemötande Fick den tjänst som var avtalad. Duktiga och trevliga. Städ

Kennet J
Skrev om Städbolaget Växjö

Alltid korrekt o trevligt bemötande! Att det så ofta som möjligt är samma person som kommer o städar! Vi har köpt städning o fönsterputs i ca fem år o är mycket nöjda med det ! Ett extra tack till dom som varit våra fasta städare,alltid positiva o glada!

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Kennet! Vad kul att höra och att Ni är nöjda med våra tjänster. Jag framför detta till de det berör.

Mikael S
Skrev om Städbolaget Växjö

Bemötandet har på det hela varit bra, har dock varit problem med att städning uteblivit utan att ersättande städdag kunnat ordnas. Kvalitet på städning var bra i början, sjönk under en period, men efter påtalande blivit bättre igen. Köpt städning/strykning.

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Mikael! Tack för dina synpunkter, under pandemin har vi som du ju tydligen fått märka av haft problem att hitta ersättningsdagar vid sjukdomar. Vi jobbar alltid efter att kunna hitta lösningar men här verkar det ha strulat vilket vi ber om ursäkt för. Jag framför dina tankar och så jobbar vi mot att försöka ordna till så det fungerar bättre i framtiden. //Philip

Karin B
Skrev om Städbolaget Växjö

Jag är mkt nöjd med såväl bemötandet som utförandet. Den beräknade tidsåtgången stämde också bra. Rekommenderar gärna bolaget och återkommer tio nästa år!

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Karin! Tack för en fin recension, vi ser fram emot att få hjälpa dig igen.

Christer T
Skrev om Städbolaget Växjö

Bra bemötande ! Ibland när ordinarie städpersonal är frånvarande kan det upplevas lite hafsigt men i det stora hela bra. Vi köper in städning av butik, kontor, toaletter.

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Christer och tack för din feedback, vi tar till oss och försöker åtgärda så det blir samma kvalitet oavsett vem som kommer i fortsättningen.

Lars D
Skrev om Städbolaget Växjö

Fantastiska! Skiner verkligen när man kommer hem och har nystädat inför helgen. Alltid väldigt bra städat!! De är också lätta att få kontakt med och det är aldrig några bekymmer om man behöver byta dag/tid osv.

Hej Lars! Jättekul att höra, det skall framföras till berörda

Chanica N

Trevligt bemötande Bra städat. Vi är nöjda

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Chanica! Kul att höra, vi fortsätter på den inslagna vägen mao:-)

Helen B
Skrev om Städbolaget Växjö

Städbolagets stjärna Angelica i Kalmar. Från första stund när hon kommer på "första mötet" där hon skriver ner alla mina önskningar på hur jag önskar mitt hem ska se ut när jag själv kommer hem efter en intensiv period då man verkligen älskar hemstäd. Det överträffades kan jag säga. Angelica och hela hennes team är noga utvalda för mina städ då jag också kan vara krävande och även de överträffar alltid våra förväntningar. Vårt hemstäd ledde även till städning på jobbet/fastigheterna min man äger och där är det exakt samma...

Svar från Städbolaget Växjö

Ojdå Helene! :-) Stort tack för den här recensionen. Angelica och hennes gäng kommer bli grymt glada, jag vet ju att de tycker det är roligt att ta hand om Er och vill verkligen att era fantastiska lokaler skall ge det intryck ni vill ha.

Magdalena F
Skrev om Städbolaget Växjö

Bra bemötande. Proffsigt. Upplevde att företaget lever upp till förväntningarna.

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Magdalena! Tack för din recension, då har vi ett mål till nästa gång att försöka överträffa förväntningarna:-)

Gunilla B
Skrev om Städbolaget Växjö

Allt var positivt. 👍😊 Bra bemötande när jag beställde putsning av våra fönster och en trevlig man Jesper som utförde arbetet.

Hej Gunilla! Det blir Jesper glad över att få höra, det skall framföras

Hanna L
Skrev om Städbolaget Växjö

Blir alltid bra bemött,trevlig personal. Jag brukar ta fönsterputs 2 ggr om året så får Städbolaget göra grovjobbet.

Tack Hanna, det uppskattas

Anders R
Skrev om Städbolaget Växjö

Levererar lysande resultat varje gång, alltid lika trevliga.

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Anders! Jättekul att vi inger förtroende och att vi får möjlighet att hjälpa er återkommande.

MAGGIE G
Skrev om Städbolaget Växjö

Undvik detta bolag! De lägger på extra timmar och vägrar sedan att svara på mail. Skickar till kronofogden istället för att svara kunden på reklamation. Oseriöst och väldigt obehagligt!

Svar från Städbolaget Växjö

Hej Maggie (såg först Anna S)! Det här var ju tråkigt att läsa, men vi har mig veterligen aldrig skickat något till vare sig inkasso eller kronofogden de senaste 20 åren. Vi är tvärtom kända för en bra reklamationshantering, alla kan göra fel även bi, men vi försöker alltid korrigera det som blivit fel. Jag har aldrig sett något mail från dig dock. Du når mig direkt på telefon 0702-72 72 72 om du vill. Jag hoppas för vår skull att det kanske blivit fel bolag som recenserats, men det löser vi över ett samtal. Vi finns...