Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Stockholm Norrmalm Stadium Sergelgatan

Stadium Sergelgatan

Sergelgatan 8, 111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Stadium Sergelgatan

• Johannes E
    Johannes E skrev om Stadium Sergelgatan
    En bra butik med bra utbud. Personalen är som på alla stadiumbutiker inte så superkunniga men trevliga och hjälpsamma.
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Stadium Sergelgatan
    En okej sportbutik men ger inte någon större upplevelse. Finns väl det mesta men som sagt lite tråkig.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Stadium Sergelgatan
    Plötsligt så händer det, Stadium fullständigt överträffar mina förväntningar. Igår var jag nere i deras butik på Sergelgatan för att köpa lite hockeyprylar.

I kassan ser jag hur den tidigare kunden betalar med en kupong. Väl framme frågar jag, snål som jag är, varifrån kupongerna kommer, varpå hon berättar om något utskick som har skett till alla med Stadium-kort.

- Jag har kortet men har inte fått något utskick muttrar jag besviket.

- Inga problem, du kan få 20% på allt du köper, dessutom får du medlemspris på varorna strålar tjejen tillbaka.

Jisses vilken service, jag behövde inte ens säga något. Stadium tappade 150 kr på mitt köp men vann en trogen kund framöver.

Klockrent snacka om kundfokus. Hurra Stadium!
    Jennifer H, Björn W, Joakim B gillar detta
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Stadium Sergelgatan
    SJUKT OTREVLIG PERSONAL , MIN PÅSE GICK SÖNDER NÄR JAG PASSERAR STADIUM OCH GÅR IN OCH FRÅGAR SNÄLLT OM JAG KAN FÅ ELLER KÖPA EN PÅSE , FÅR TILL SVAR ATT DOM MINSAN INTE GER BORT PÅSAR OCH INTE SÄLJER DOM HÄLLER GÅ TILL ICA DOM SÄLJER PÅSAR , KOMMER ALDRIG MER HANDLA PÅ STADIUM BLÄ FÖR DEN PERSONALEN
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Stadium Sergelgatan
    En mycket välsorterad sportaffär med kunnig personal. Inte världens roligaste adress, men det finns ändå mest saker i denna butik.
  • Gerd B
    Gerd B skrev om Stadium Sergelgatan
    Rymlig affär med mycket proffsig personal, lätt att hitta det man söker. Snabb hjälp när det behövs
  • Niklas Z
    Niklas Z skrev om Stadium Sergelgatan
    aldrig riktigt gillat stadium, tycker det oftast är en tråkig layout på butiken och inte särskilt bra varierat utbud, och detta stadium är likadant.. den är inte dålig men bara inte särskilt bra
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Stadium Sergelgatan
    Underbar och väldigt personlig service för att vara en så pass stor och utbredd kedja. Kunnandet om deras produkter blir bättre och bättre..
  • Elina E
    Elina E skrev om Stadium Sergelgatan
    Stadium Sergelgatan är en stor och bra affär enligt mig. Här kan du hitta allt från bikinis och träningskläder till skidor och vinterkläder. Butiken är stor ocj bjuder på många olika saker. Väldigt bra läge på affären.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Stadium Sergelgatan
    Stadium är en bra butik där man hittar det mesta som har med sport att göra. Bra utbud av gymnastikskor, sportkläder och även vanliga kläder. Till våren och sommaren har de fina och prisvärda bikininsar som man kan mixa och matcha med olika delar. På vintern har de många fina, varma och prisvärda jackor. Bra butik som rekommenderas!

Sergelgatan 8, 111 57 Stockholm