Stadium Sergelgatan

Stadium Sergelgatan

Ring 08-14 09 90 www.stadium.se
3.3

Vi erbjuder aktiva människor sport- och sportmodeprodukter med god funktion, design och kvalitet, till bästa pris.

12 omdömen om Stadium Sergelgatan

Jessica H
Skrev om Stadium Sergelgatan

Dryg personal som varken säger hej eller erbjuder hjälp och ge service men hjälpte alla andra som provade skor där är i dag 5/7 mellan 17:00-18:00. Ger väldigt dåligt intryck. Han försökte dessutom sälja provexemplaret först som var smutsigt och slitet, men sen när jag sa till, så plockade han ner ett exemplar som satt på hyllan som inte alls såg ut att vara provat. Detta gör att jag känner att jag inte vill besöka er något mer. Ni har mist en kund, tack vare den unga killen som inte visste eller förstod hur man ger god service. Man behandlar alla lika.

BARDH Z
Skrev om Stadium Sergelgatan

Jag fick hjälp av en trevlig tjej idag. Hon e typ sötaste personalen i hela butiken. Ibland så får man känslan att man vill ba gå förbi o handla där bara för personalen. Stort tack till Fanny!

Johannes E
Skrev om Stadium Sergelgatan

En bra butik med bra utbud. Personalen är som på alla stadiumbutiker inte så superkunniga men trevliga och hjälpsamma.

Bengt N
Skrev om Stadium Sergelgatan

En okej sportbutik men ger inte någon större upplevelse. Finns väl det mesta men som sagt lite tråkig.

Tobias B
Skrev om Stadium Sergelgatan

Plötsligt så händer det, Stadium fullständigt överträffar mina förväntningar. Igår var jag nere i deras butik på Sergelgatan för att köpa lite hockeyprylar. I kassan ser jag hur den tidigare kunden betalar med en kupong. Väl framme frågar jag, snål som jag är, varifrån kupongerna kommer, varpå hon berättar om något utskick som har skett till alla med Stadium-kort. - Jag har kortet men har inte fått något utskick muttrar jag besviket. - Inga problem, du kan få 20% på allt du köper, dessutom får du medlemspris...

Jennifer H och 2 andra gillar detta
Erik Tommy E
Skrev om Stadium Sergelgatan

SJUKT OTREVLIG PERSONAL , MIN PÅSE GICK SÖNDER NÄR JAG PASSERAR STADIUM OCH GÅR IN OCH FRÅGAR SNÄLLT OM JAG KAN FÅ ELLER KÖPA EN PÅSE , FÅR TILL SVAR ATT DOM MINSAN INTE GER BORT PÅSAR OCH INTE SÄLJER DOM HÄLLER GÅ TILL ICA DOM SÄLJER PÅSAR , KOMMER ALDRIG MER HANDLA PÅ STADIUM BLÄ FÖR DEN PERSONALEN

Sandra F
Skrev om Stadium Sergelgatan

En mycket välsorterad sportaffär med kunnig personal. Inte världens roligaste adress, men det finns ändå mest saker i denna butik.

Gerd B
Skrev om Stadium Sergelgatan

Rymlig affär med mycket proffsig personal, lätt att hitta det man söker. Snabb hjälp när det behövs

Niklas Z
Skrev om Stadium Sergelgatan

aldrig riktigt gillat stadium, tycker det oftast är en tråkig layout på butiken och inte särskilt bra varierat utbud, och detta stadium är likadant.. den är inte dålig men bara inte särskilt bra

Joakim N
Skrev om Stadium Sergelgatan

Underbar och väldigt personlig service för att vara en så pass stor och utbredd kedja. Kunnandet om deras produkter blir bättre och bättre..

Elina E
Skrev om Stadium Sergelgatan

Stadium Sergelgatan är en stor och bra affär enligt mig. Här kan du hitta allt från bikinis och träningskläder till skidor och vinterkläder. Butiken är stor ocj bjuder på många olika saker. Väldigt bra läge på affären.

Amanda E
Skrev om Stadium Sergelgatan

Stadium är en bra butik där man hittar det mesta som har med sport att göra. Bra utbud av gymnastikskor, sportkläder och även vanliga kläder. Till våren och sommaren har de fina och prisvärda bikininsar som man kan mixa och matcha med olika delar. På vintern har de många fina, varma och prisvärda jackor. Bra butik som rekommenderas!