Städsällskapet

www.stadsallskapet.se
  • BadgeFourYears
Call 08-122 253 41 Share

About company

Vikten av bra städning har nog aldrig varit viktigare än nu, vi erbjuder en heltäckande lösning för att minska virus och bakterier på er arbetsplats. Genom sanering och desinficering med rätt produkter och vår biologiska miljöstädning skapar vi en friskare arbetsmiljö - Kontakta oss så kommer vi snabbt och sanerar exempelvis...

83 omdömen om Städsällskapet

Sedan starten hos Reco 2018

Carl-Gunnar C
Wrote about Städsällskapet

Snabba, välstädat, kommer på avtalad tid, effektiva, trevliga.

Svar från Städsällskapet

Tack Carl Gunnar för fint omdöme. Ha en fin helg Hälsningar Jennifer och Medarbetare ♥️

ANNE P
Wrote about Städsällskapet

De är seriösa och håller vad de verkligen lovar. Kan rekommendera dem varmt.

Svar från Städsällskapet

Tack Anne va kul att du är nöjd med oss och välkommen tillbaka. Trevlig helg Hälsningar Jennifer med Medarbetare

Rebecca T
Wrote about Städsällskapet

Jag är väldigt nöjd med Städsällskapet och den flyttstäd de genomförde. Smidigt, tillmötesgående och punktligt. Med en personlig och trevlig kontakt. Tack!

Svar från Städsällskapet

Tack Rebecca för att du har valt oss att hjälpa dig med flyttstädning. Viktigast för oss är nöjda kunder😊 Vi önskar dig lycka till med din nya bostad och varmt välkommen åter till oss. Hälsningar/ Jennifer Amra och medarbetare

Fredrik H
Wrote about Städsällskapet

Vi är nöjda med samarbetet. Vi är glada för Håkans flexibilitet.

Svar från Städsällskapet

Tack Fredrik för fint omdöme och fint samarbete. Hälsningar/ Jennifer Amra och medarbetare

Wrote about Städsällskapet

Städsällskapet är en firma med duktig och trevlig personal. Önskar vi extra städning i fastigheten utförs det på ett bra och effektivt sätt

Svar från Städsällskapet

Hej Per Tack för fina ord hoppas att allt är bra med dig/er . Önskar er alla en riktig fin jul Allt gott önskar Jennifer och Amra och våra Medarbetare/

Albert D

Jättebra service och kommunikation

Svar från Städsällskapet

Tack Albert för fin återkoppling, Viktigt att du är nöjd och belåten med vår städservice. Önskar dig en fin helg Hälsningar/ Jennifer Amra och Neza

Wrote about Städsällskapet

Vi har anlitat Städsällskapet för kontorsstädning under flera år. Städningen fungerar bra och de har mycket bra kundbemötande!

Svar från Städsällskapet

Tack Katarina för fina ord och vi är så glada att ni uppskattar vår städservice mm. Hälsa alla på FSO Hälsningar Jennifer och Amrq

Paul Frans F
Wrote about Städsällskapet

Hade en flyttstädning för min dotter på Kungsholmen Allt fungerade perfekt och bra avstämning under tiden. Kan varmt rekommendera Städsällskapet.

Gisela B
Wrote about Städsällskapet

Hamnade i en situation där vi behövde städa en medlems lägenhet i vår Brf efter en renovering. På ett par timmar var det löst och dagen efter var lägenheten i toppskick. Fönstren putsade och badrummet skinande rent! Jag upplevde ett fantastiskt bemötande och de som städade visste vad de gjorde. Jag kan varmt rekommendera dem till liknande arbeten och kommer nu att ta in offerter från dem för att se över vår förenings städning. / Gisela ordf. i Brf

Tomas M
Wrote about Städsällskapet

Mycket professionellt utfört samt prisvärt. Alltid trevlig personal som är mycket tillmötesgående. Rekommenderas starkt.

Svar från Städsällskapet

Vi är glada att du är nöjd med vår städservice Thomas. Våra kunder är viktiga för oss och det är väldigt trevligt att få vara er leverantör. Önskar dig en riktigt fin helg/ Hälsningar Jennifer Amra Neza och övriga medarbetare😊

Sandra M
Wrote about Städsällskapet

Trevliga, duktiga och pålitliga!

Svar från Städsällskapet

Vi är glada att du är nöjd med vår städservice Sandra. Önskar dig en fin vecka Hälsningar/ Jennifer och Amra med personal Städsällskapet

Leif H
Wrote about Städsällskapet

Superbra bemötande och proffsigt hanterande

Svar från Städsällskapet

Tusen tack för rekommendation Leif. Hälsningar Jennifer och Amra Hoppas du får en fin sommar

Frida W
Wrote about Städsällskapet

Aldrig några problem! Snyggt och rent varje gång och snabbt svar på förfrågningar.

Tack för fina ord Frida. Mvh Jennifer & Amra

Jacob G
Wrote about Städsällskapet

Fantastiskt noga och välgjort! Rekommenderas starkt!!

Svar från Städsällskapet

Tack Jacob för fint omdöme. Behöver du framöver hjälp med tex hemstädning osv.Så är du varmt välkommen att återkoppla . Vi önskar dig en trevlig påsk. Hälsningar Amra Jennifer och personal

Lars W
Wrote about Städsällskapet

Städsällskapet är ett företag vi jobbat med i många år och vi är nöjda över deras professionalism, vänlighet och service.

Svar från Städsällskapet

Tack för fint omdöme och fint samarbete. Vi önskar er en fin påsk helg allt gott hälsningar Jennifer Aziza och Amra

Stiftelsen N
Wrote about Städsällskapet

Blev profitionellt bemöt Snabb hjälp Toppen?

Svar från Städsällskapet

Va glada vi blir att ni är nöjda. Vår strävan är att ha en bra service😇 Ha en fin helg Hälsningar Jennifer och Amra

Roland I
Wrote about Städsällskapet

Mycket gott: Bemötande,förväntningar levdes upp och fönstertvätt!

Svar från Städsällskapet

Tack för återkoppling bra att du är nöjd Roland Vi önskar dig en fin jul hälsningar/ Jennifer och Amra

Björn B
Wrote about Städsällskapet

Sätter kunden i centrum, supertrevlig personal Men framförallt de levererar städning på absolut högsta nivå Kan rekommendera detta bolag

Svar från Städsällskapet

Tack björn för fina ord. Hoppas att allt är bra med er. Vore trevligt att träffas för en lunch framöver. Allt gott hälsningar/ Jennifer

Annette L
Wrote about Städsällskapet

Jag tycker städningen är bra. Levererar som dom ska.

Svar från Städsällskapet

tack Annette för feedback. Hoppas allt är bra med er. Hälsningar/ Jennifer och Amra

Wrote about Städsällskapet

Vi blev bemötta på ett mkt inlyssnande och intresserat sätt. Dom förstod snabbt att vi var missnöjda med vår tidigare entreprenör vad gäller städningen i fastigheten. Vi har uppföljningsdialog två ggr om året som är mkt bra för båda parter.

Svar från Städsällskapet

Tack per för fina ord och vi är så glada att ni är nöjda. Hoppas allt är bra med er allihopa i brf. Trevlig helg hälsningar Jennifer och Amra

Daniel M
Wrote about Städsällskapet

Smidigt, enkelt att ha och göra med. Lyhörda och levererar enligt önskemål.

Svar från Städsällskapet

Tack Daniel för fin återkoppling. Ha en jätte fin kväll hälsningar/ Jennifer och Amra

Viktor R
Wrote about Städsällskapet

Städsällskapet gör ett super jobb med att städa vårt kontor!

Svar från Städsällskapet

Tack Viktor hoppas att allt är bra med er .

Andreas G
Wrote about Städsällskapet

Städsällskapet gör ett bra jobb hos oss!

Svar från Städsällskapet

Tack Anders för omdöme hoppas allt är bra med dig. Ha en fin valborg Hälsningar Jennifer

Wrote about Städsällskapet

Städningen som utförs i våra kontorslokaler fungerar utmärkt. Vi får alltid snabb återkoppling om vi undrar något eller vill ändra något. Mycket trevligt bemötande!

Svar från Städsällskapet

Hej Katarina, Hoppas att allt är bra med dig. Vi är glada att ni är nöjda med oss. Vi vill alltid finnas till för våra fina kunder. Hälsningar till er alla och ha fin valborg. Önskar Jennifer Amra och personal

Mustafa B
Wrote about Städsällskapet

Super bra företag med fokus på kundens behov. Trevliga att göra med.

Svar från Städsällskapet

Hej Mustafa Tack för fin återkoppling. Viktigt för oss att ni är nöjda med vår miljövänliga städservice. Hälsa alla och ha en fin vecka hälsningar/ Jennifer Och Amra

Barbro K

Kvalitet och noggrannhet. Trevligt bemötande

Svar från Städsällskapet

Tack för fin rekommendation. Varmt välkommen att återkoppla framöver om ni behöver våra tjänster. Med rena vänliga hälsningar/ Städsällskapet

Ulrika G
Wrote about Städsällskapet

Jag är aldeles ny på min tjänst, återkommer med mer input, tack

Svar från Städsällskapet

Du är så välkommen att höra av dig till oss info@stadsallskapet.se eller direkt till amra@stadsallskapet.se ha en fin dag

Fredrik H
Wrote about Städsällskapet

Tycker att det har fungerat bra. Varit kund i över 10 år och inte sett någon anledning att byta. Rekommenderas.

Svar från Städsällskapet

Tack fredrik för dina fina ord. Ha en fin midsommar / Hälsningar Jennifer och Amra

Julia B
Wrote about Städsällskapet

Biologisk städning! Fantastisk service och bemötande! Rekommenderar starkt.

Svar från Städsällskapet

Tack Julia för fin rekommendation. Hoppas allt är bra med er. Hälsningar Jennifer

Annette L
Wrote about Städsällskapet

Jag tycker företaget levererar efter våra förväntningar!

Tack Annette för feedback. Hoppas allt är bra med dig. Hälsningar Jennifer

Viktor R
Wrote about Städsällskapet

Vi har kontorsstädning via städsällskapet och kan inte säga annat än att vi är super nöjda! Dem är noggranna och seriösa! Rekommenderas starkt!

Svar från Städsällskapet

Tack viktor för fina ord och vi är tacksamma för att du rekommenderar oss. Ha en fin helg Hälsningar Jennifer

Hanna
Wrote about Städsällskapet

Fönsterputs - perfekt utfört & trevligt bemötande rakt igenom.

Svar från Städsällskapet

Hej Hanna Hoppas allt är bra med dig Tusen tack för fina ord Ha en underbar helg Hälsningar Jennifer

Bella B
Wrote about Städsällskapet

Vi har Städsällskapet för vår kontorsstädning. De är supertrevliga och personliga, tillmötesgående och proffsiga, som tar ett stort ansvarstagande kring hållbarhet och miljö. Rekommenderar varmt!

Svar från Städsällskapet

Hej Bella Hoppas allt är bra med dig Tusen tack för fin rekommendation. Ha en jätte fin helg Hälsningar Jennifer

Daniel M
Wrote about Städsällskapet

Superbra städning! Enkelt, smidigt och perfekt resultat! :)

Anders J
Wrote about Städsällskapet

Jag har städning av min lägenhet, dom är suveräna

Svar från Städsällskapet

Tack anders för omdömet bra och att du är nöjd det är viktigt för oss. Ha det fint Hälsningar Jennifer

Wrote about Städsällskapet

Vårt företag har ett städavtal med Städsällskapet. För oss fungerar detta utmärkt. Vi är nöjda med städningen och Städsällskapet är tillmötesgående på alla sätt!

Svar från Städsällskapet

Hej Katarina, Tack för fina ord. Vi är tacksamma att vi får förtroendet att vara er städleverantör. Ha en fin dag och hälsa alla så gott från oss. hälsningar/ Jennifer Amra och personal

Roland I
Wrote about Städsällskapet

Fönsterputs Mycket gott bemötande Arbetet blev mycket bra utfört,helt enligt förväntan. Lättsam-trivsam hantering

Svar från Städsällskapet

Tack Roland för fina ord och att du är nöjd med fönsteputsningen. Ha en fin helg och va rädd om dig Hälsningar/ Jennifer Och Max med Personal

Kostas A
Wrote about Städsällskapet

Fläckfritt putsning och bra städning, vi är nöjda!

Svar från Städsällskapet

Hej kostas, Tack för rekommendationen hoppas allt är bra med dig och övriga. Ha en fin helg Hälsningar/ Jennifer och Amra

Mia S
Wrote about Städsällskapet

Vår brf har avtal med bolaget. Bra bemötande. Vi är nöjda med städningen.

Svar från Städsällskapet

Tack Mia för din feedback. Viktigast är att våra kunder är nöjda med vår städservice. Ha en fin dag Hälsningar/ Jennifer Amra Håkan med personal

Wrote about Städsällskapet

Vi behövde få en ny entreprenör för städning av vår fastighet. Vi träffade Städsällskapet och beskrev våra problem och önskemål omkring städningen av vår fastighet. Vi fick stort gehör för våra önskemål. Städsällskapet hjälper oss att få en ren fräsch fastighet.

Svar från Städsällskapet

Tack Per för fint samarbete och bra rekommendation. Ha en fin dag hälsningar Jennifer med personal på Städsällskapet.

Brf E
Wrote about Städsällskapet

Vi har städning 2 ggr/v i en lokal som används av 15 olika företag. Det är rent och trevligt, och Max som städar är lyhörd, kommer med förslag till förbättringar och allt funkar jättebra. Även om man ringer till kontoret finns det sällan, eller aldrig, några problem. Kan varmt rekommendera Städsällskapet!

Svar från Städsällskapet

Jätte bra att ni är nöjda med vår städservice Vi strävar alltid efter att vara lyhörda och vill att ni ska uppleva oss precis som du beskriver. Ha en fin dag hälsningar Jennifer Amra Max med personal

Joakim T
Wrote about Städsällskapet

Fantastisk service och världens trevligaste personal. Dessutom noggranna. Alltid nöjd med min hemstädning.

Svar från Städsällskapet

Tack Joakim för din feedback. Så viktigt för oss att du är nöjd med din städservice och att vi har världens trevligast personal 😊 Ha en jätte fin dag hälsningar/ Jennifer azziza med personal.

Fredrik W
Wrote about Städsällskapet

Snabb service men städa kan dom verkligen inte.

Svar från Städsällskapet

Hej Fredrik, Beklagar att du inte varit nöjd med vår städservice. Vi har försökt tillgodose dina önskningar men utan framgång. Ha en fin dag Jennifer

Martin F
Wrote about Städsällskapet

Trevlig, professionell och prisvärd service.

Kent G gillar detta
Svar från Städsällskapet

Tack Martin för feedback viktigtast för oss att du nöjd. Ha en fin helg

Erica L
Wrote about Städsällskapet

Flyttstädningen fungerade utmärkt i alla led. Resultatet blev en välstädad bostad att lämna över till de som flyttade in efteråt. Skönt! Städsällskapet kan rekommenderas.

Svar från Städsällskapet

Hej Erica, Tack för fint omdöme och varmt välkommen tillbaka till oss framöver. Om du har behov av våra tjänster God fortsättning

Lena B
Wrote about Städsällskapet

Jag fick höra om ett litet mindre städföretag som var duktiga på flyttstädning till humana priser så jag köpte en flyttstädning. Jag blev väldigt positivt bemött. Min upplevelse vid första kontakten var att - ingenting är omöjligt!!! Jag upplevde också att det var väldigt personligt och att jag fick tid till att ställa alla ”mina” frågor kring beställningen som jag behövde för att känna mig trygg. Det här var en helt ny upplevelse för mig. Till detta vill jag tillägga att jag arbetar inom fastighetsbranschen sedan...

Svar från Städsällskapet

Tusen tack för feedback och att ni uppskattar våra tjänster

Maria B
Wrote about Städsällskapet

Flyttstädning. Generell bra utfört men några lister och kanter hade glömts bort. Småsaker så ändå nöjd!

Martin E
Wrote about Städsällskapet

Kontaktade Städsällskapet med förfrågan om flyttstädning och fick ett mycket snabbt svar. Jennifer var hjälpsam och fixade en tid som passade oss bra trots att vi ville ha hjälp tidigt en söndag med bra pris. Personalen var på plats innan bestämt klockslag och gjorde ett bra jobb. Det blev rent och snyggt och luktade gott när jobbet var klart, över min förväntan!

Svar från Städsällskapet

Tusen tack för feedback och att ni är nöjda med våra tjänster hälsningar Jennifer Städsällskapet

Anders J
Wrote about Städsällskapet

Städning varannan vecka, trevlig personal, lever upp till mina förväntningar

Linus B
Wrote about Städsällskapet

Anlitade Städsällskapet för flyttstäd. Det var hur smidigt som helst. De två personerna som kom och städade var snabba och mycket noggranna. Kan verkligen rekommenderas. VD Jennifer var väldigt vänlig och tillmötesgående.

Svar från Städsällskapet

Hej Linus Tack för fina ord. Bra att du var nöjd med vår städservice. Ta hand om dig hoppas du trivs i nya lägenheten. hälsningar/ Jennifer Lind