Stadsbudskontoret Nr 2 i Västerås AB

Läs vad 2 kunder tycker om Stadsbudskontoret Nr 2 i Västerås AB

• Jari M

2020-05-19

Jari M skrev om Stadsbudskontoret Nr 2 i Västerås AB
    Vi anlitade Stadsbuds2:an för flytt av radhus till villa. De hade bra pris, vänligt och proffsigt bemötande och det var inga problem över huvudtaget. Ansvarfulla killar som skötte nedpackning och flytt helt utan anmärkning. Tvärtom var dom snabba och väldigt bra att ha att göra med över huvud taget. Faktura stämde med det vi hade kommit överens om. Flyttkillarna var så bra att dom fick med sig lite "fika" efter avslutad flytt som personligt tack. Läs mer
  • Reco tipsar!
    A-J Express Service
    4.8 / 5 i betyg — 290 omdömen
    Badge2020
    "Flytt med flyttstädning: Bra bemött, utmärkt lastning, effektiv urlastning."
  • Yvonne L

2017-01-24

Yvonne L skrev om Stadsbudskontoret Nr 2 i Västerås AB
    Rekommenderar INTE detta företag fick först timpris sedan fast pris och på flyttdagen en rejäl utskällning att det håller inte med fast pris det blir timpenning! Man gjorde ingen besiktning inför flytt då det var för långt att åka 9 mil tur och retur men den gjordes på flyttdagen och den debiterades kunden med 1800 kronor extra. Flytten genomfördes effektivt till priset av skador på möbler och en golvlampa ingen respekt för kundens ägodelar. Mycket dåligt bemötande vid telefonkontakt. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte