Starcycle - Företag

59 omdömen om Starcycle - Företag

Sedan starten hos Reco 2015
Revisionsbyrån A
Skrev om Starcycle - Företag en del av Starcycle

Bra bemötande och snabb leverans av den tjänst jag beställde

Svar från Starcycle - Företag

Tack för ditt fina omdöme och 5:a i betyg! Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

Stiftelsen N
Skrev om Starcycle - Företag en del av Starcycle

Perfekt Kommer i tid Trevlig personal.

Svar från Starcycle - Företag

Tack för 5 fina stjärnor! Nöjd kund gör oss på Starcycle nöjda. Allt gott, /Team Starcycle

Brf F
Skrev om Starcycle - Företag en del av Starcycle

Så trevliga och lätta att kommunicera med. Det var en riktig misärtömning som vi aldrig skulle klarat själva, men det gick som en dans. De visste precis vad de skulle göra. Han som kom efteråt och städade var otroligt duktig. Han fixade två fönster när han putsade dem, som vi trodde var bortom räddning. Nu går de att stänga igen och vädringsfunktionen fungerar. Och han trollade med både spisen och fläkten. Vi skulle vända oss till dem igen om vi skulle behöva. Mvh, Brf Råmärket3

Svar från Starcycle - Företag

Stort tack för 5:a i betyg! Det glädjer oss att vi fick möjlighet att hjälpa er med uppdragets alla delar och att ni är nöjd över utförandet. Vi finns endast ett samtal eller mail bort när ni behöver oss igen. Allt gott! /Team Starcycle

Kontors Datavaruhandlarna
Skrev om Starcycle - Företag en del av Starcycle

bra bemötande, snabb återkoppling och uppskattar att jag får en orderkännande som beräknar jobbet, synd att montörerna inte pratar svenska bara jag använder dem till mina kunder till montering av möbler hänga upp wb tavlor dylikt

Svar från Starcycle - Företag

Hej! Vår personal pratar antingen svenska eller engelska. Alla slutkunder vi hjälpt hittills hjälpt från er har varit väldigt nöjda med vår service! /Starcycle teamet

Gl A
Skrev om Starcycle - Företag en del av Starcycle

Snabb hjälp med att tömma en lägenhet.

Svar från Starcycle - Företag

Tack snälla för ditt omdöme! /Starcycle teamet

Kontors Datavaruhandlarna
Skrev om Starcycle - Företag en del av Starcycle

blev mött proffsigt och kunnig på order de förväntningar jag hade överträffade de, beräknad tid, återkoppling etc synd montörerna inte pratar svenska, jag ville förklara hur jag ville ha det monterat men är dålig på engelska termer

Svar från Starcycle - Företag

Tack för ert omdöme. Slutkunden var väldigt nöjd och allt funkade bra! Vilket vi tycker är det viktigaste! /Starcycle teamet

Sweden AB
Skrev om Starcycle - Företag en del av Starcycle

helt kanon! fick rundvisning bland saker å information om vad dom håller på med en kontorsstol

Tack för ert omdöme, uppskattas! /Team Starcycle

Fairwater Ab
Skrev om Starcycle - Företag en del av Starcycle

Bra och trevligt bemötande i mitt mail med förfrågan om upphämtning av möbler

Svar från Starcycle - Företag

Tack för att ni tog er tid att ge ett omdöme. Efter att pratat med er så är ni väldigt nöjda med oss och enligt er själva så uppfyllde vi era förväntningar. Så vi får hoppas att vi kan få ett bättre betyg efter nästa gång ni anlitar oss. Välkommen åter! /Team Starcycle

Nytida AB
Skrev om Starcycle - Företag en del av Starcycle

Snabb o tydlig återkoppling. Trevlig personal

Svar från Starcycle - Företag

Tack Nytida för att vi fick möjligheten att hjälpa er! Vi finns endast ett samtal bort när ni behöver oss igen. /Starcycle teamet

Vix AB
Skrev om Starcycle - Företag en del av Starcycle

Tömningen av vårt källarförråd gjordes snabbt, enkelt och smidigt

Tack Vix, välkommen åter! /Team Starcycle