Stark Service Fönsterputs

Stark Service Fönsterputs

ssfonsterputs.se
  • BadgeSixYears
Omdömen totalt
837
Snittbetyg
4.3
Ring 076-088 18 81 Dela

Om företaget

Välkommen till Stark Service Fönsterputs! Med över 10 års erfarenhet inom fönsterputsning kan vi hjälpa dig som bor i Halland, Skåne, Blekinge och Kronobergs län att få skinande rena fönster. Vi erbjuder fönsterputsning av högsta kvalitet till marknadens bästa priser. Våra värderingar: * Ansvar * Kvalitet * Professionellt... 

Skriv ett omdöme

837 omdömen om Stark Service Fönsterputs

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 837 omdömen med 4.3 i snittbetyg
Marina Liselotte J
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Trevligt bemötande, följer avtalat schema.

Lars W
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Serviceminded, snabba och flexibla. Bättre tidsangivelse om när arbetet kommer utföras är det enda klagomålet. Går dock att (efter lite efterforskning) hitta en mailadress som det kan diskuteras med. Så, nöjd till 98%.

Christoffer I
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Inte så noggranna som vi upplever Eriks fönsterputs. Varför inte lägga lite energi på att få bort nåt inbitet så man känner att ni verkligen gör det där extra. Bra med avisering.

Bo Torsten Gustaf R
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Håller ut satt till några ut fört

Lena T
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jag blev trevligt bemött. Jag fick alla mina fönsterrutor putsade både ut och invändigt även mitt uterum. Jätteduktig fönsterputsare!

Marianne L
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Fönsterputsaren som var hos oss var både trevlig och social. Gjorde sitt jobb noggrann och till vår belåtenhet. Han är välkommen åter om 3 månader!

Ewa Kristina L
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Utföraren gör sitt jobb snabbt och gör inte mycket väsen av sig. :)

Lars Bertil E
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jag har ingen speciell kommentar utom att fönsterputsningen fungerar som den ska.

Christer M
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Enkla att ha att göra med, bra utförd putsning och inga dolda tilläggsavgifter.

Christian K
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Paul var bra . Noggran och kom i tid.

Carina W
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Mycket bra första intryck. Rent och snyggt, noggrann kille😊känns som rätt val att byta till er från konkurrent, hoppas det håller i sig framgent när vi går in i abonnemang ☀️

Nicol G
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Fin putsade fönster utvändigt. Bra priser.

Agneta Viola Margareta O
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jag är mycket nöjd med stark service fönsterputsning, jag fick putsar alla mina fönster plus alla balkongfönster till full belåtenhet

Jessra A
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jätte trevlig personal men va inte jätte nöjd med fönster putsningen. Fanns lite ränder på vissa ställen. Fanns kalk på glaset som han inte kunde ta bort för han har ingen medel till de.

Ole A
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Trevlig personal.bra jobbat.fina fönster.

Tibor S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Löfte om fönsterputsning vecka 21. Det kom ingen. På söndag kväll fick jag en mail, att någon kommer på måndag. Jag besvarade att måndag passar inte. Fönsterputsaren kom ändå. Han har inte putsat våra fönster och gick hem. Avbeställt jobbet och hittade en anna fönsterputsare.

Anna M
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Alla mina fönster glänste. Mycket nöjd.

Hadice M
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Tyvärr blev jag besviken på resultatet. Fönsterputsningen lämnade fläckar, ränder och fingeravtryck kvar på flera fönster. Även min granne, som använde samma fönsterputsare, upplevde liknande brister. Jag förväntade mig ett betydligt mer noggrant utfört arbete.

Monica J
Skrev om Stark Service Fönsterputs

I det stora hela okej. Varierar ibland beroende på putsade. Lite slarviga ibland och skulle kunna göra det där lilla extra för att förbättra upplevelsen. Bra kommunikation med kundservice. Ingår att dom ska torka av fönsterbleck men det missar dom allt som oftast. Så känns lite som falsk marknadsföring när man bjuder på nått man inte utför. Fönsterna blir dock fina. Trevliga fönsterputsare.

Carin Lykke Cecilia P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jag är inte särskilt nöjd med er fönsterputs !!!! Ni kommer lite som det passar er och skyller på dåligt väder när ni inte passar tiderna . Nu senast i fredags kom ni mycket sen eftermiddag. Fönsterputsaren ville ha extra betalt, för han påstod att det var små vita prickar( målarfärg) på några fönster och det ingår inte. Det blev 350 kronor rakt ner i hans ficka. Detta är absolut inte ok och dessutom hade glömt ett antal fönster, vilket jag påpekade. Jag ger er en chans till, sedan byter jag firma. Vänliga hälsningar Lykke Palme Doktorsgatan Torekov

Svar från Stark Service Fönsterputs

Hej, stort tack för att ni tog er tid att lämna feedback, och vi ber verkligen om ursäkt för vår fönsterputsares beteende. Vi tar aldrig emot betalningar direkt på plats hos kunden, utan skickar alltid faktura i efterhand. Därför är vi mycket tacksamma att ni informerade oss om denna situation. Vår kundtjänst kommer att kontakta er imorgon för att gå igenom händelsen noggrant och reda ut exakt vad som har hänt. Vi kommer självklart att göra allt vi kan för att liknande situationer inte ska upprepas i framtiden. Mvh, Stark Service Fönsterputs

Margareta E
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Alltid lika nöjd Saknar dock att man lätt kan gå in och boka av och på tillägg

Klas S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Snabbt och effektivt arbete av trevlig putsare.

Marie Elaine Therese B
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jättenöjda med putsaren, han var noggrann och trevlig, vi fick boka ett återbesök då en del fläckar inte syntes förrän solen stod på några dagar senare, men sen blev det perfekt och putsaren var supertrevlig! Kundsupport och bokning var sådär, vi hade invändig putsning och fick veta samma dag att putsaren skulle komma båda gångerna, det var ren tur att en av oss jobbade hemma de dagarna. Tyckte planeringen var väldigt dålig från företaget men väldigt bra jobb av putsaren. Bra pris också! Så putsaren får fem stjärnor och... 

Kjell N
Skrev om Stark Service Fönsterputs

MYCKET BRA BLEV JUST SOM JAG FÖRVÄNTAT MIG TREVLIG KILLE SOM KOM OCH JOBBADE NOGGRANNT

Sofia S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Fönsterputset sköttes effektivt och med goda resultat. Rekommenderar varmt till andra kunder.

Birgitta A
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Mycket bra och kommit i tid Hoppas på återseende

Peter Skjold C
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Trevlig kille. Dårligt jobb. Fel utrustning gör det inte bättre. Kommer inte att använda dem igen.

Elisabet M
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Är nöjd med det arbete de utför, kommer alltid punktligt, känns mycket bekvämt för mig.

Lena Annika K
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Dom kommer när dom ska och gör ett bra jobb, har inget att klaga på.

Jonna P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Snabb o bra service till bra pris.Trevlig personal.

Jan-Inge N
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Denna gången lite slarvigt som man ser när solen lyser på fönsterns

Annhild Birgitta H
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Väldigt bra att Star Service Fönsterputs hör av sig en dag eller mer innan de kommer och likaså att man får ett sms efter utfört arbete.

Christer P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Mycket noggrann person som verkligen fick fönstren att glänsa.

Anita O
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Hej Bra bemötande Fina fönster Hjälpsam o trevlig Helt nöjd

Jonna Z
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jättebra service & superbra pris!

Pernilla E
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Trevlig kille som gjorde ett jättebra jobb

Eva-Britt H
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jag blev nöjd med arbetet på fönsterputsningen och också med er Yevhen P. som utförde arbetet. Tack för att ni skänker till Barncancerfonden. Eva-Britt Hydén

Kerstin Anne-Marie P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Som alltid är det trevliga killar som kommer och de är proffsiga på sitt arbete

Helena N
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Fönsterputs utvändigt av enplanvilla samt in- och utvändigt putsning av inglasad altan. Två duktiga män som gjorde ett toppen jobb. Fick besked när jobbet var avklarat vilka som gjort putsningen. Faktura några dagar senare på ett belopp som jag var nöjd att betala för ett bra bemötande och mycket fina fönster.🥰Mina förväntningar på firman får högsta betyget.⭐

Greger S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Hög servicenivå. Trevligt personal.

Ulf Thorsten C
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Noggrant utfört arbete till vår fulla belåtenhet

Karin Inger S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Bra putsat, nackdel att man inte kan boka tid och dag. Utan att man får meddelande att dom kommer i dagarna, man måste ju kunna boka dag.

Malin Åsa Marianne S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Tror inte ni varit hos mig alls.

Carina S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Först blev det tokigt och man putsade bara utsidan. Utsidan blev så där. Jag har visserligen dåliga fönster och mycket smuts men kändes inte som man torkat av runt fönster och det såg smutsigt ut ändå på fönstrena Sen kom man och tog invändigt och det blev så himla bra och snabb var killen. Det roliga är att killen som kom andra gången sa att ska vi inte ta utsidan, jag sa den var tvättad och han sa att det syns inte, det är mycket smutsigt fortfarande. Overall är jag nöjd

Britt Inger Monica B
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Supernöjd med fönsterputsningen

Lena Christine T
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jag är jättenöjd med fönsterputsningen.

Bente B
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Lätt att boka på nätet, trevlig personal och priset var bra. Har rekommenderat er till grannen.

Ingrid H
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Bra bemött. Hade stora förväntningar som inte slog in. Beställt fönsterputs. Killen som kom kunde inte klara att ringa på porttelefonen, fick gå ner och öppna. Kunde nästan ingen svenska. Putsade fönsterna men var mister nästa dag när solen sken. Sen droppade han vatten på golven nedanför fönsterna och våta fönsterkarmen.

Monica S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Blev väl bemött av en trevlig man. Kände inte till Stark Service tidigare, men blev mycket nöjd med fina fönster. Dessa kan jag rekommendera till fler.

Ingegerd D
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Slarvig putsning! Sa upp Abonnemanget men de kom ändå!

Filtrera omdömen