Stark Service Fönsterputs

Stark Service Fönsterputs

ssfonsterputs.se
  • BadgeFiveYears
4.2

Välkommen till Stark Service Fönsterputs! Med över 10 års erfarenhet inom fönsterputsning kan vi hjälpa dig som bor i Halland, Skåne, Blekinge och Kronobergs län att få skinande rena fönster. Vi erbjuder fönsterputsning av högsta kvalitet till marknadens bästa priser. Våra värderingar: * Ansvar * Kvalitet * Professionellt...

549 omdömen om Stark Service Fönsterputs

Sedan starten hos Reco 2020

Kerstin L
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jag är mycket nöjd med utförande och utförarna! Helheten är mycket positiv. Jag köpte putsning utvändigt av 5 fönster samt glasdörr varannan månad.

Ulf Karl Peter E
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Fönsterputs. Pålitlig och bra service.

Tommy Mikael R
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Vi har haft Stark Service Fönsterputs under många år och allt har fungerat perfekt.!! Får meddelande inför, när dom är där samt när dom är färdiga.!! :) Kan verkligen rekommenderas från oss.!!! //Skåne

Lisett P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Rena fönster, rimligt pris och trevliga putsare.

Håkan T
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Mycket nöjd. Kommer alltid på utsatt tid. Och är tydliga med när dom ska komma för att utföra arbetet samt efter utfört arbete. Och snabb fakturering.

Truls S

Snabbt och bra. Trevligt bemötande

Eva Annika Iréne B
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Väldigt trevligt bemötande! Är väl nöjd med fönsterputs men kunde varit lite bättre med fönsterbleck

Sylvia A
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Absolut inget att klaga på ! Snabba duktiga killar som gör ett bra jobb

Mats L
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Vi blev bra bemötta., hade stora förväntningar som upplevdes utmärkta Vi köpte fönsterputstjänst i vårt fritidshus

Jerry Mikael H
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Gör ett fantastiskt bra jobb, kommer alltid på utsatta tider som dom säger

Kerstin L
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Gör ett utmärkt arbete. Eftersom jag bara har fönstertvätt ute träffar jag aldrig de som tvättar

Helene W
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Fönsterputsarna är mycket duktiga men svårt att få kontakt med kontoret för att boka till extra putsning tex inomhus och altan.

Mona S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Fantastiska killar som jobbar. Jätteduktiga. Enda nackdelen är att det kan komma upp till 3 sms om att dom kommer nästföljande dag. Och kommer inte förrän 3 sms är ute och då har det gått en vecka.

Fateme K
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Mycket bra service och trevligt folk

Christel Elisabet W
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Snabbt, smidigt och bra jobbat.

Marcus E
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Super ! Alltid bra resultat!!

Ingrid Heléne Teresia C
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Fönstren blev skinande rena så vi är nöjda. Tack!

Lena Camilla P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Snabb, lätt och enkelt att beställa fönsterputsning. Snabb återkoppling från Stark Service. Fick bekräftat med sms både då fönsterputsning skulle ske och när det var utfört. Mycket nöjd med resultatet!

Jenny L
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Dem utför ett bra jobb. Och kommer med bra mellanrum.

Leif E
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Mycket nöjd.Och kommer fortsätta att vara kund.

Ann Carina V
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Noggranna, effektiva och skickliga fönsterputsare

Sara J
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Arbetet utförs snabbt. Jag är nöjd ned putsningen.

Mattias D
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Abonnemanget gör att vi aldrig behöver tänka på fönsterputsning. Det sköter Stark till oss. Snabbt enkelt med bra resultat varje gång. Till ett attraktivt pris. Kan ”Stark t” rekommendera Stark Service Fönsterputs.

Maria Katarina L
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Meddelar alltid ngn dag i förväg när de räknar med att komma. Har haft abonnemang i många år. Bra pris.

Helen M
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Pålitliga och gör ett bra jobb

Roger P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Mycket bra service och ett mycket bra jobb. Överträffar våra förväntningar. Putsar fönster på husets utsida men är flexibla och snabba vid tilläggsjobb och ändringar.

Elvy Kristin O
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Blev bemött på ett bra sätt. Hade stora förväntningar och de levde upp till dem. Köpte fönsterputs alla sidor. Arbetet utfördes mycket bra och ett trevligt bemötande från arbetaren.

Petter O
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Vänligt, trevligt och hjälpsamt bemötande vid bokning. Utmärkt arbete av duktiga killar. Stort tack för god service vi hoppas ni kan hjälpa oss fler gånger. Mvh, Liselotte

Ulla K
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Bra utförda jobb, trevligt bemötande, kommer alltid när de ska, vi är helt nöjda

Bengt Patrik N
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Snabbt och väldigt bra utfört arbete!

Maria D
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Ibland upplever jag att de är lite slarviga, men för det mesta funkar det ok

Inger L
Skrev om Stark Service Fönsterputs

De va mycket duktiga och snabba och trevliga

Zinajda T
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Har varit välbemött. Förväntningar var bättre framförhållning och få alla fönster putsade för det utlovade priset, men blev tyvärr inte så. Har även efterfrågat priset för abonnemang, men inte fått något svar.

Lise-Lotte B
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Det fungerar alldeles utmärkt. Gillar att de skickar sms ett par dagar innan de kommer och efter de har putsat fönsterna. Vi pratar inte något speciellt med varandra utan vinkar till varandra. De putsar bra och jag tycker fönsterna blir fina.

Helene E
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Pålitlig tjänst med snyggt resultat!

Viola K
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Blev lite fel på bokningen, men det löste de galant fönstren blev putsade innan den stora festen . Tack Stark Service Fönsterputs. Fönstren blev blanka o fina.o vi nöjda.😄

Sylvia J
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Mycket bra företag har aldrig haft några problem

Bodihl Anita N
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Alltid noga och man får klara besked när de ska komma och om det blir ändringar. Ibland lite svårt med språket om man inte kan engelska. Annars bara positivt och trevliga fönsterputsare

Christoffer I
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Bra och smidig kundtjänst. Själva putsningen bra. Klart man önskat att personalen kunde Svenska.

Pia B
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Super trevliga killar, jätteproffsiga! Alla fönster skinande rena! Är jättenöjd! Här har ni en kund som kommer att anlita er fler gånger. Pia.Brobeck

Sten C
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Proffsigt och trevligt bemötande från det att jag ringde och bokade till dess att killarna hade putsat alla våra fönster klart.

Jenny Sofi S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Super, snabbt och super fint. Trevlig personal

Bodil Margareta Å
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Är mycket nyd trevliga killar

Bo Torsten Gustaf R
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Bra prisvärt punktlig väl utfört

Marie Camilla S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Trevliga killar som var här. Väl utfört arbete . Jag kommer att boka Stark Service igen.

Karl Patrik J
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Blev mycket rent och klar sikt efter besöket.

Ann-Sofi O
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Två trevliga killar som kom till oss för att tvätta fönstren hjälpte även till att plocka undan grejerna som stod i vägen Gjorde ett jättebra arbete med skinande rena fönster.

Ylva Gisela H
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Vi är mycket nöjda med era båda fönsterputsare och det resultat de uppnår

Ingrid Britt-Marie R
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Det var trevliga fönsterputsare som gjorde ditt bästa trots hetta och sol. Jag hade beställt puts inne, emellan och ute. Har gammaldags fönster med fasta spröjsar. De arbetade effektivt och intensivt och höll inte paus en enda gång på dessa tre timmar som de var där. Sen kunde de inte få bort alla rester som fanns sedan glasningen - fönstren är nya och glasmästaren har slarvat rejält - men de gjorde vad de kunde! Jag kan bara rekommendera dem!😀

Sofia S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Det gick enkelt att boka fönsterputs och prisuppskattningen höll rätt bra (vi har stort hus med ca 45fönster vilket gjorde det lite svårt att veta i förväg var räkningen skulle landa). Resultatet är bra och det var helt klart att personerna som utförde jobbet var flitiga och jobbade effektivt. Mycket nöjd med resultatet och kontaktar Stark nästa gång det blir aktuellt med fönsterputs.