Skrev om
Stationens Bilvård i Lund AB
Jag lämnade in en väldigt smutsig bil, både invändigt och utvändigt. Skämdes lite till och med. Jag hämtar den 3 timmar senare och den är skinande ren. Jag är så nöjd och glad och rekommenderar till 100%.