Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Steakhouse AB

Lilla Torg 5, 211 34 Malmö — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Steakhouse AB

• Johan l
    Johan l skrev om Steakhouse AB
    Sämsta oxfilén jag någonsin ätit. Pommes fritsen hade en konstig bismak från gammal frityrolja, oxfilén indränkt i nån brun sås, vad döljer de? Bean smaklös och svampen under oxfilén rå. Överpris, vi var 4 i sällskapet med oxfilé, samtliga lika dåliga. Kan kocken ens laga mat? Undvik stället.
  • Anders K
    Anders K skrev om Steakhouse AB
    Steakhouse har riktigt god mat och köttet rekommenderas varmt men även deras specialare som är både oxfilé och hummer, det godaste från två världar. Personalen är över medel och ägaren (tror jag det är) är långt över medel, riktigt trevlig och bra servicekänsla. Steakhouse kommer bäst till sin rätt på sommaren med uteserveringen men är mysigt inne också.
    Nikke L gillar detta
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Steakhouse AB
    Vid flera besök har jag ätit på Steakhouse Lilla Torg, som för övrigt är ett konstigt namn. Stället är precis som namnet säger. Givetvis är Mando som ligger i samma kvarter mycket bättre rent köttmässigt men vill man sitta på en trevlig uteservering så är det Steakhouse Lilla Torg alla dagar i veckan. Priserna är väl lite över medel men helt okej med tanke på vad man får in på tallriken.
  • mika l
    mika l skrev om Steakhouse AB
    Bra service
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Steakhouse AB
    Här gäller det att ha tur med servisen. För vissa i personalen är snabba och duktiga, andra är långsamma och glömska. Värst är det om det varit en tuff lunch och man kommer i slutet. Då får man leva med att det är som en lottodragning.

Maten är bra. Inga överdåd. Kanske lite same, same, men det har sin charm. Lokalerna lite tighta, men uteserveringen är bra på sommaren. Fast det är det här med att saker är långsamt och lite förvirrat då och då drar ner det hela. Annars ok priser med tanke på läget. Lite större utbud av öl hade tex inte skadat.
    Nikke L gillar detta
  • Anders
    Anders   skrev om Steakhouse AB
    Trevlig restaurang. Snyggt och städat.
    Maten är god. Portitionerna normalstora.
    Tyvärr glömmer personalen bort vad man beställt eller att man bett om notan. Alternativt att det tar extremt lång tid att bli serverad. Tex 35 minuter för vanligt kaffe för tre personer.
    Över lag kunde personalen ha lite bättre kontakt med besökarna.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Steakhouse AB
    Trevlig liten restaurang vid Lilla Torg. Har ätit här några gånger. Både privat och med jobbet. Fungerat lika bra båda sätten (förbokning om man är ett större sällskap är att rekommendera). För utom det uppenbara, de goda kötträtterna. Serveras här bland annat pastarätter, god sallad, goda desserter. Trevligt bemötande, mysig miljö/inredning. Så ett besök kan jag allt rekommendera. "4/5 recos" till denna restaurang.
    Kerstin A gillar detta
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Steakhouse AB
    Ett trevligt ställe med helt ok mat till ett pris som är helt ok att betala. Jag har blivit bemött på ett bra sätt, dvs serviceinriktat och med ett leénde. Känns bra när du kommer in och trevlig stämning finnes på denna restaurang. Så, testa detta ställe när du är i närheten av lilla torg med en mängd olika restauranger omkring. Så, 3/5recos får dessa i betyg av mig.
    Johanna L gillar detta

Lilla Torg 5, 211 34 Malmö