Stenmagasinet i Stockholm AB

Stenmagasinet i Stockholm AB

3.3

Stenmagasinet har ett stort sortiment av att sten sÂsom marmor och granit. Vi har sten bÂde f-r inom- och utomhusmilj-.

7 omdömen om Stenmagasinet i Stockholm AB

GUSTAF R
Skrev om Stenmagasinet i Stockholm AB

Supertrevligt och snabbt mottagande, bra kommunikation, leverans och slutresultat!

Johan H
Skrev om Stenmagasinet i Stockholm AB

Beställde kompletterande Carrara C-skivor till köksrenovering. Snabba svar och smidigt bemötande trots måttändringar fram och tillbaka. OK pris. Beräknade leveranstiden blev något längre, men fullt acceptabelt med tanke på ändringarna.

Jonas B
Skrev om Stenmagasinet i Stockholm AB

Jag är helnöjd med både service och sten. Det hela var en enkel och smidig affär. :)

Fredrik B
Skrev om Stenmagasinet i Stockholm AB

Behövde en ny fönsterbänk och hittade denna firman som låg nära och verkade ha ett rimligt utbud. Väl på plats hittade jag, i utställningen, en fönsterbänk som verkade vettig. Jag samrådde med personalen och beställde en motsvarande fönsterbänk i mina mått. Lade handpenning och väntade därefter cirka en månad på att få den, ingen fara med det. När jag sedan fick meddelande att den fanns för uthämtning åkte jag för att hämta ut skivan. Då visar det sig att den särskilt mörkare nyansen vi hade valt var ljusare än den normala...

Günter W
Skrev om Stenmagasinet i Stockholm AB

Hör inte av sig vid problem Bristfälliga interna rutiner att följa upp kundens betalningar. Att höra av sig till kunden när man inte hitta några betalningar ingår inte i rutinerna utan man leverera helt enkelt inte till överenskommen tidpunkt. Sedan har man noll förståelse för kundens krav på ersättning för uppstådda problem när man inte hör av sig. Skyller på datafel och maila leveransvillkor utan kommentar. Bl.a. skall betalning från Bank finnas 3 veckodagar före leverans på Stenmagasinets konto ! Har inte sett...

niclas s
Skrev om Stenmagasinet i Stockholm AB

Bra butik med stort utbud och kunnig personal, Vi är mycket nöjda med vår nya köksbänk.

Rönnaug M
Skrev om Stenmagasinet i Stockholm AB

Urusel service och kontraktsbrott. Mailade dagen innan leverans (allt betalat och klart sedan innan) och sa att det hade blivit fel på lagesaldo och att golvet kunder levereras första om ca 7 veckor !