Alla kategorier Affär Stockholms län Täby Stenmagasinet i Stockholm AB

Fogdevägen 3, 183 64 Täby — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Stenmagasinet i Stockholm AB

• Günter W
    Günter W skrev om Stenmagasinet i Stockholm AB
    Hör inte av sig vid problem

Bristfälliga interna rutiner att följa upp kundens betalningar.
    Att höra av sig till kunden när man inte hitta några betalningar ingår inte i rutinerna utan man leverera helt enkelt inte till överenskommen tidpunkt.
    Sedan har man noll förståelse för kundens krav på ersättning för uppstådda problem när man inte hör av sig. Skyller på datafel och maila leveransvillkor utan kommentar.
    Bl.a. skall betalning från Bank finnas 3 veckodagar före leverans på Stenmagasinets konto ! Har inte sett liknande villkor hos konkurrenterna. Min betalning hade man en hel vecka utan att höra av sig.
    Att få kontakt med ansvarig chef för att diskutera detta har jag get upp.
    Inte anträffbar och ringer inte tillbaka trots två medlande till medarbetarna i butiken.
    Stenmagasinet har kompetent personal när det gäller produkterna men vad hjälper det när man har bristande interna rutiner som orsaker problem för kunden i slutendan.
    Jag kan därför bara avråda från att anlita Stenmagasinet som leverantör.
  • niclas s
    niclas s skrev om Stenmagasinet i Stockholm AB
    Bra butik med stort utbud och kunnig personal, Vi är mycket nöjda med vår nya köksbänk.
  • Rönnaug M
    Rönnaug M skrev om Stenmagasinet i Stockholm AB
    Urusel service och kontraktsbrott. Mailade dagen innan leverans (allt betalat och klart sedan innan) och sa att det hade blivit fel på lagesaldo och att golvet kunder levereras första om ca 7 veckor !
    2009-09-01 Representant för StenMagasinet i svarar Rönnaug M
    Vi förstår kundens besvikelse. Ett felaktigt lagersaldo i vårt affärssystem gjorde att vi ej kunde leverera önskad storlek. Vi ber återigen om ursäkt.

Fogdevägen 3, 183 64 Täby