Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Välkommen till Stockholm Trädfällning och Stubbfräsning! Vi hjälper dig när du har träd som står i vägen för solen på din tomt eller om du har ett träd som av annan anledning behöver fällas. Trädfällning är vår specialitet och beroende på var trädet är beläget så varierar priset. Om trädet är beläget precis intill ett växthus,...

19 omdömen om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Tove H
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Trevligt och snabbt bemötande - kunnig och bra service

Linds Trädfällning AB
4.9/5 i betyg av 1265 omdömen 4.9 av 1265 omdömen

Fällning av en björk. Snabbt o proffsigt.

Karin U
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Mycket trevligt bemötande! Utförde jobbet enligt överenskommelse , klippte äppelträd,, plommon och körsbärsträd, röjde bort kvistar o grenar, tog bort gamla komposter och satte upp nya. Fällde även ett träd och stubbfräste roten. Frågade om det var något de undrade över, städade snyggt efter sig. Jag är jätte nöjd och kan varmt rekommendera Niklas med kompani😊

Anders T
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Snabbt svar och utförde arbetet vid lovad datum. Märktes att dom var vana med att sektions fälla träd. Päronträdet stod mycket nära villan och stärktes sig över en lekstuga. Inga skador på villan och inga på lekstugan. Tog och firade ner toppen med rep och en medhjälpare på marken. Proffsigt utfört sektions fällning. Bra gjort ! !

BRF Partner AB
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Tack för fin insats. Arbetsplatsen lämnades ren och avstädad.

Viveka E
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Mycket nöjd från början till slut. Fick hjälp med att såga ned en lång thujahäck, stubbfräsning, plantering av ny häck och beskärning av flera träd. Jag blev bemött av stort engagemang, idéer och professionellt jobb där de gjorde det lilla extra som man som kund blir så glad av. Kan bara varmt rekommendera dem!

Svar från Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Tackar för för förtroendet och för dem fina orden!

Nybrokliniken
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Gjorde ett mycket bra jobb hos oss med att fälla några träd. Prisvärda och mycket trevliga. Skulle definitivt anlita igen!

Carl-Oscar V
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Bra kommunikation och jobbet utfört enligt uppdrag. Mycket bra.

Svar från Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Tack! Det var en varm och slitig dag 😅☀️ Kul att ni är nöjda. Med vänlig hälsning, Niklas

Bo E
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Bra bemötande och konstruktiv dialog. Gällde klippning och rensning av 30 m hagtornshäck

Tack! Gatans snyggaste hagtornshäck. Med vänlig hälsning, Niklas

Bernt E
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Bra bemötande och skickligt utförande av häckklippning

Joanna F
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Bra bemötande, schyssta priser, snabb återkoppling, superproffsig beskärning av vårt gamla körsbärsträd!

Sandra E
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Hade skickat offertförfrågan till flera olika företag utan att ens få ett svar när vi hade turen att springa på STS som gjorde ett arbete hos grannen. Direkt erbjöd de sig att titta på det vi ville ha gjort och inom en vecka var arbetet utfört. Supertrevliga, snabba och kom i övrigt med bra tips och tricks - rekommenderas!!!

Svar från Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Hej! Tack för det fina omdömet och fina orden. Klart att stubbarna skulle bort så att barnen kan spela fotboll i trädgården 😃⚽️

Stig O
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Kunniga och trevliga. Dessutom väldigt prisvärt!

Svar från Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Tack för de fina orden 😃

Oraphan C
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

excellent job!!! Highly recommended!

Svar från Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Thank you so much! I an very happy to be able to manage the Thai embassy in Stockholm's trust

Hans O
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Trevligt bemötande och god kontakt angående eventuella frågor.

Svar från Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Tack själv! uppskattar att du tog dig skriv att skriva ett omdöme. mvh Niklas

Börje M
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Vi är mycket nöjda med trädfällningen.

Svar från Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Tack så mycket för att du tog dig tid att svara. Vad kul att ni blev nöjda! mvh Niklas

Ann-charlotte C
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

1. Jag hade önskemål om någon dags framförhållning inför besöket. Jag hade angett att jag arbetar hemifrån 3 dagar i veckan så helst ngn av de veckodagar. Jag ville gärna var hemma når det skulle ske. Nu fick jag besked dagen innan och till en dag jag är på kontoret och ej kunde vara hemma utan viss framförhållning. 2. 1/4 av grenverket på ett träd beskars inte. Skickade foto tillbaka på det för hans åsikt/kommentar. Inget svar. Vilken amatör som helst kunde se att den delen skulle ha glesats ut. Besviken. Anlitar inte er igen. /Ann-Charlotte Frey

Svar från Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Hej! Tråkigt att höra att du blev missnöjd. Vi får även be om ursäkt för den korta framförhållningen, uppfattade i ärlighetens namn inte att du ville ha ett antal dagars framförhållning och samt att du ville vara hemma när vi utförde jobbet. Blev dock förvånad över att du inte tyckte att beskärningen var tillräcklig med tanke på ditt sms där du skrev hur snyggt du tycker att det blev. Självklart kan vi komma och beskära ytterligare för att vända något negativt till något positivt. Hör av dig om hur du vill att vi ska gå vidare. Med vänlig hälsning, Niklas

Bo R
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Utmärkt , rekommenderas varmt.

Svar från Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Tack så mycket Bo för att du lämnade ett omdöme. mvh Niklas

Kitija R
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Bra bemötande och jobbet utfördes bra.

Vad kul att du blev nöjd Kitija! mvh Niklas

Conny R
Skrev om Sts Trädfällning och Stubbfräs AB

Mycket nöjd med deras stubbfräsning.

Tack för ditt omdöme Conny! mvh Niklas