Stockholm Trädgårdstjänst AB

3.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Stockholm Trädgårdstjänst AB

• 2020-03-07

Staffan N skrev om Stockholm Trädgårdstjänst AB
    Ett företag som går in för att lura Bostadsrättsföreningar & andra oerfarna beställare med sockrade offerter - sedan tar de in någon underentreprenör med papperslösa & underbetalda arbetare som ska göra jobbet (som sedan inte får betalt).
    Vill du ha tilläggsarbeten (ÄTA) ska du se upp när de fakturerar - då går det från socker till salt - du får ’hittepå’ fakturor eftersom de inte har något trovärdigt tidsredovisningssystem, ingen metod för kvalitetssäkring, levererar ingen som helst dokumentation över vad de gjort.
    De skiter i ABT regelverket, som givetvis ska ligga till grund för en entreprenad.
    I vårt fall slutade det i Tingsrätten. Läs mer
    2020-04-30 Stockholm Trädgårdstjänst AB svarar Staffan N
    Hej Staffan,
    Tack för att du tar dig tid att lämna ett omdöme.
    Vi tycker naturligtvis att det är hemskt tråkigt att du har en negativ upplevelse, vi beklagar det.
    Oavsett önskar vi dig en bra dag.
    Vänligen, Stockholm Trädgårdstjänst AB
    Staffan N gillar detta
  • Reco tipsar!
    Linds Trädfällning AB
    4.9 / 5 i betyg — 625 omdömen
    Badge2020
    "Trädfällning och stubbfräsning Linds tillfrågades om förtroendet att utföra arbetet med att fälla cirka 60 stora träd och 30 mindre. Prism"
  • Robert E

2013-02-02

Robert E skrev om Stockholm Trädgårdstjänst AB
    Sektionsfällning av fullvuxen björk mellan hus samt kronlyft av 100åriga tallar. Seriös offert efter besök och goda råd och bedömning av behov. Dessutom prisvärt i jämförelse med andra. Läs mer