Stockholms Avloppssanering AB

Stockholms Avloppssanering AB

Dålig lukt, gurgel eller stopp i avloppet? Vi på Stockholms Avloppssanering har över 25 års erfarenhet och hjälper dig med rensning, underhåll samt stamspolning av avlopp. Framförallt arbetar vi mot privatperson i villa, hyresfastigheter och bostadsrättsföreningar. Vi kan också ta uppdrag i företags- och industrifastigheter i viss mån.

Vi utför de flesta tjänster som kan behövas i samband med avlopps- eller avrinningssystem. Stopp i golvbrunn eller handfat, byte av vattenlås och hjälp vid dålig lukt eller dåligt flöde i kök är några av de tjänster vi erbjuder. Även andra tjänster, som takspolning, garagespolning, soprumsspolning med mera, kan vi också erbjuda i viss utsträckning.

Vi har även jourberedskap och kan rycka ut vid stopp i avloppet eller andra akuta problem.

Läs vad 31 kunder tycker om Stockholms Avloppssanering AB 2

2021-07-06
    Bra service och grymt trevliga!
    Tack..försöker att hålla bra service Stockholms Avloppssanering AB
    2021-04-13
    Snabbt och effektivt! Bra service och bemötande
    Hej och tack för att du återkopplade Med din bedömning. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB Stockholms Avloppssanering AB
    2021-04-11
    Stopp i köksavloppet avhjälptes snabbt och smidigt. Kanonjobb. Dessutom trevlig personal.
    Tackar för ditt svar.kul att du vart nöjd. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB Stockholms Avloppssanering AB
    2021-03-28
    Snabbt avhjälpt stopp i avloppet. Nu flyter vattnet som det skall!
    Tack Jonas Mvh Stockholms avloppssanering Stockholms Avloppssanering AB
    2021-03-28
    De kunde komma redan dagen efter offertförfrågan. Professionell kille som löste problemet med stopp i köket och städade upp efter sig. Kan rekommendera dem.
    Tack Peter Försöker alltid att vara snabba och ordentliga. Mvh Stockholms avloppssanering Stockholms Avloppssanering AB
    Bra, snabb & trevlig service. Rekommenderas
    Tack William Mvh Stockholms avloppssanering Stockholms Avloppssanering AB
    2021-03-26
    Trevlig personal enkelt att ha att göra med
    Vi försöker att vara det😉😉😉 Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB Stockholms Avloppssanering AB
    2021-03-26
    Snabba och supertrevliga! Tack för hjälpen Kent.
    Tack detsamma Daniel Kul att du är nöjd Mvh Kent Stockholms avloppssanering Stockholms Avloppssanering AB
    2021-03-12
    En utomordentligt snabb, kompetent, informativ och sist men inte minst väldigt trevlig rensning/spolning/filmning av avloppsrören ingjutna under vårt källargolv efter att det blivit stopp i dem. Toppenpersonal helt enkelt!
    Hej och tack kul att du är nöjd med vårat jobb. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB Stockholms Avloppssanering AB
    2021-03-05
    Spolade och fräste bort rötter i avlopp👍
    Tack Stefan Nu ska det funka som vanligt igen Mvh Stockholms avloppssanering Stockholms Avloppssanering AB
    2021-03-04
    Riktigt nöjd med deras besök! Håller tiden, trevliga och härliga killar!
    Fick tydlig genomgång på mitt avlopp samt USB sticka att behålla.
    Rekommenderas stark!
    Tack vi försöker var bäst.. kull att du uppskattar våran hjälp. Mvh Mikael Frölund Stockhms Avloppssanering AB Stockholms Avloppssanering AB
  • Roine M
    2021-03-03
    Stop i avloppet filmade och hittade problemet rötter som trängde in fick bort så avloppet funkar tillfälligt va på kommunens del så roslagsvatten kommer och byter ut rörbitarna utanför tomten där problemet var och sätter i en rensbrun som inte finns just nu perfekt
    Hej och tack kul med nöjda kunder Stockholms Avloppssanering AB
    2021-02-21
    Bra och snabb service. Trevlig personal. Rekommenderas!
    Tack Martin För feedback kul att kunna hjälpa dig. Mvh Kent Stockholms avloppssanering Stockholms Avloppssanering AB
    2021-02-15
    Toppenbra och snabb hjälp med spolning när det rann dåligt i avloppen!
    Tack Petra L Mvh Stockholms avloppssanering Stockholms Avloppssanering AB
  • Roberto B
    2021-02-15
    Trevlig,proffsig och effektiv.
    Löste problemet.

Önskar en trevlig dag.
    Tack Roberto Kul att kunna lösa problemen Mvh Stockholms avloppssanering Stockholms Avloppssanering AB
    2021-02-11
    Snabb, trevlig, proffsig! Så skönt att ribga och få någon som kan komma nästan direkt.
    Tack Philip För positiv feedback Det uppskattas Mvh Stockholms avloppssanering Stockholms Avloppssanering AB
    2021-02-09
    Avloppsrensning.
    Trevligt, passa tider, kvalitativt utmärkt och serviceinriktad.
    Kan starkt rekommendera företaget !
    Tack Christer Hoppas allt funkar som det ska och Tack för positiva feedbacken Mvh Stockholms avloppssanering Stockholms Avloppssanering AB
    2021-01-20
    Stockholms Avloppssanering AB har jag använt mig av vid flertal tillfällen för spolning, rensning och filmning och jag har svårt att hitta något att klaga på, mycket nöjd varje gång med sina tjänster

Pålitliga
    Mycket kunniga
    Alltid i tid
    Trevlig att ha med att göra
    Tack detsamma Resul Ser fram mot nästa samarbete Stockholms Avloppssanering AB
  • MALENA A
    2020-08-27
    Bott inte ens 1 månad i nya huset när avloppet börja krångla....så otroligt nöjd med hjälpen vi fått av framförallt Micke men även kollegan som var med ut på sista besöket när det blev kamera sök i rören. Hjälpsamma och glada, är otroligt tacksam att just ni kom och hjälpte oss för jag var lite lätt uppgiven innan ni räddade oss :)
    2019-02-04
    Micke kontaktade oss snabbt och var klar och tydlig med kostnader. Han utförde ett bra och professionellt jobb när han löste vårt problem med stopp i toaletten. Vi kan varmt rekommendera Stockholms Avloppssanering AB
    2018-06-18
    Renspolning av avlopp.
    Trevliga grabbar som gjorde ett bra jobb.
    Kan varmt rekommenderas.
    2018-06-16
    Avlippsrendning, bra utfört med bra service
    2018-06-16
    Vi hade stopp i avloppet. Fick snabb och professionell hjälp av Micke. Vi är mycket nöjda
    2018-06-14
    Avloppssanerig.Mycket bra bemötande.Personen som kom var trevlig och hade mycke stor kuskap inom VVS
    2018-06-14
    Filmning (.och spolning) av spillvattenavlopp inför förstärkning av fastigheten mot sättning.
    Mycket trevligt bemötande.
    Höga förväntningar av genomförande (och resultat) som mycket väl uppfylldes.
    2018-06-14
    Beställde filmning avlopp akut, fick snabb hjälp med proffsigt bemötande.
    Ska anlita företaget igen.
    2017-09-15
    Jag har bara positivt att säga om Stockholms Avloppssanering AB, löser alltid problemet, har bra och uppdaterad utrustning, är duktig! En annan mycket viktig egenskap (som är minst lika viktig för mig som beställare) är att Stockholms Avloppssanering besitter social kunskap, anpassar sig direkt till rådande situation (ex. att utföra jobben i en tyst och ren kontorsmiljö) och gör allt för att "störa" så litet som möjligt, är duktig på att hålla rent och städa efter incidenten. En annan viktig aspekt är faktureringen, fungerar klockrent och håller bra prisnivå.

Jag kan absolut rekommendera Dtockholms Avloppssanering AB.

Mats Olsson Facility Manager, Robert BOSCH AB.
    2017-09-13
    Har anlitat Stockholm Avloppssanering flertal gånger och de är väldigt korrekta och pålitliga.
    De har även rimliga priser i jämförelse med andra företag i branschen.
    /Johan
    2017-09-13
    Kan verkligen rekommendera detta företag! Har aldrig varit missnöjd med deras insatser.
    2017-09-13
    Kan varmt rekommendera Stockholms Avloppssanering.
    Pålitliga och noggranna, utför alltid jobb av högklass..
    2017-09-11
    Stamspolning, köksstopp och försäkringsskador i vår förening.

Problemfritt från start till mål och professionellt och trevligt bemötande.

MF