Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Bromma Åkeslund Stockholms Avloppssanering AB

Stockholms Avloppssanering AB

Box 11097, 161 11 Bromma — Visa karta

Dålig lukt, gurgel eller stopp i avloppet? Vi på Stockholms Avloppssanering har över 25 års erfarenhet och hjälper dig med rensning, underhåll samt stamspolning av avlopp. Framförallt arbetar vi mot privatperson i villa, hyresfastigheter och bostadsrättsföreningar. Vi kan också ta uppdrag i företags- och industrifastigheter i viss mån.

Vi utför de flesta tjänster som kan behövas i samband med avlopps- eller avrinningssystem. Stopp i golvbrunn eller handfat, byte av vattenlås och hjälp vid dålig lukt eller dåligt flöde i kök är några av de tjänster vi erbjuder. Även andra tjänster, som takspolning, garagespolning, soprumsspolning med mera, kan vi också erbjuda i viss utsträckning.

Vi har även jourberedskap och kan rycka ut vid stopp i avloppet eller andra akuta problem.

Läs vad 5 kunder tycker om Stockholms Avloppssanering AB

• Mats B
    Mats B skrev om Stockholms Avloppssanering AB
    Jag har bara positivt att säga om Stockholms Avloppssanering AB, löser alltid problemet, har bra och uppdaterad utrustning, är duktig! En annan mycket viktig egenskap (som är minst lika viktig för mig som beställare) är att Stockholms Avloppssanering besitter social kunskap, anpassar sig direkt till rådande situation (ex. att utföra jobben i en tyst och ren kontorsmiljö) och gör allt för att "störa" så litet som möjligt, är duktig på att hålla rent och städa efter incidenten. En annan viktig aspekt är faktureringen, fungerar klockrent och håller bra prisnivå.

Jag kan absolut rekommendera Dtockholms Avloppssanering AB.

Mats Olsson Facility Manager, Robert BOSCH AB.
  • Johan N
    Johan N skrev om Stockholms Avloppssanering AB
    Har anlitat Stockholm Avloppssanering flertal gånger och de är väldigt korrekta och pålitliga.
    De har även rimliga priser i jämförelse med andra företag i branschen.
    /Johan
  • Råd R
    Råd R skrev om Stockholms Avloppssanering AB
    Kan verkligen rekommendera detta företag! Har aldrig varit missnöjd med deras insatser.
  • Martin K
    Martin K skrev om Stockholms Avloppssanering AB
    Kan varmt rekommendera Stockholms Avloppssanering.
    Pålitliga och noggranna, utför alltid jobb av högklass..
  • Mats G
    Mats G skrev om Stockholms Avloppssanering AB
    Stamspolning, köksstopp och försäkringsskador i vår förening.

Problemfritt från start till mål och professionellt och trevligt bemötande.

MF

Box 11097, 161 11 Bromma