Andres Lindberg

Andres Lindberg

13 omdömen om Andres Lindberg

Tomas S
Skrev om Andres Lindberg en del av STHLMS Bilgrupp

Mycket bra bemötande. Smidig affär.

Sara M
Skrev om Andres Lindberg en del av STHLMS Bilgrupp

Trevligt mottagande, bra service, snabb på att svara på mail vid frågor. kunde haft lite bättre koll på annonsen samt att ha alla papper klara vid affären (servicepapper tex)

Mike c
Skrev om Andres Lindberg en del av STHLMS Bilgrupp

Great people. Andres was very helpful and the whole team were great but I would have liked the car to be clean when I picked it up. So only a 8.5 out of 10 for that little detail. But overall I would recommend them.

Ann E
Skrev om Andres Lindberg en del av STHLMS Bilgrupp

Mycket bra bemötande och utmärkt service

Karl Erik H
Skrev om Andres Lindberg en del av STHLMS Bilgrupp

Mycket bra bemötande, trevlig och hjälpsam personal.

ROGER W
Skrev om Andres Lindberg en del av STHLMS Bilgrupp

Helt suverän service,,inget tjafs utan felen fixade efter besiktning..Andres mkt,trevlig o med glimten i ögat ska du byta eller köpa bil kolla här först!

KRISTOFFER E
Skrev om Andres Lindberg en del av STHLMS Bilgrupp

Köpte en Volvo xc70 som det uppstod ett fel på. Detta löste grabbarna på Stockholms bilgrupp på bästa sätt efter köpet! Ett mycket seriöst företag som ansvarar för sin försäljning och kunder! Nästa bil beg Volvo V50 blir hos Stockholms bilgrupp! / Kristoffer Emmerfors Kristianstad

Erkan Y
Skrev om Andres Lindberg en del av STHLMS Bilgrupp

En bra och reko bilhandlare, som var serviceinriktade, ärliga, och vänliga, har själv köpt bil ifrån dem, det kan rekommenderas om du söker en bra handlare :)

Tiina L
Skrev om Andres Lindberg en del av STHLMS Bilgrupp

Supernöjd med min nya bil och med bilaffären! Bästa säljaren hittills, fråga efter Andres, kunnig, rådgivande och såklart otroligt serviceminded. Och viktigast av allt, jag kände att jag gjorde en bra affär! Kan starkt rekommendera dem.

Per R
Skrev om Andres Lindberg en del av STHLMS Bilgrupp

Bra intryck,Anledning till dom fick sälja bil var att dom tog sig tid att svara på första mailförfrågan,och även redan där erbjuda ett finasieringsförslag. Alla som typ jag vill inte varken åka till eller ta tiden att ringa vid första fundering. Så slutsumering att dom tog den tid i sin säljprocess gjorde att jag åkte dit och köpte en bil. Bonus var också bra bemötande och snyggt städade bilar med ordning på dok. Rekomenderas so far. Mvh AR