Fredrik Svahn

Fredrik Svahn

12 omdömen om Fredrik Svahn

Arti S
Skrev om Fredrik Svahn en del av STHLMS Bilgrupp

Fredrik va en väldigt trevlig säljare. Lyhörd inte så påträngande och väldigt proffsig i sitt agerande. Jag är supernöjd!

Jöran W
Skrev om Fredrik Svahn en del av STHLMS Bilgrupp

Bra respons och tydlighet. Snabbt och enkelt expedierande av affären.

Tomas N
Skrev om Fredrik Svahn en del av STHLMS Bilgrupp

Fredrik Svahn på Stockholms Bilgrupp lever alltid upp till förväntan. Att gör affär med Fredrik och Sthlms Bilgrupp är alltid smidigt och går snabbt, som kund behöver du inte fundera så mkt- det är mest att skriva på. Skulle det av ngn anledning vara ngt problem efter köpet- fixar de även detta smidigt och snabbt! Därav blir man en återkommande kund!

Amelie T
Skrev om Fredrik Svahn en del av STHLMS Bilgrupp

Tog kontakt o fick snabbt svar. Trevligt bemötande vid ankomst. Serviceinriktad utan att vara inställsam.

Tomas P
Skrev om Fredrik Svahn en del av STHLMS Bilgrupp

Vi fick ett mycket bra bemötande och ingenting var omöjligt. Kommer gärna tillbaka igen.

Saman C
Skrev om Fredrik Svahn en del av STHLMS Bilgrupp

en trevlig bilförsäljare , jag rekommendera bra på kundbemötande :) men han skulle berätta mer om bilen med mig allt går snabb . trevligt och smidigt tycker jag

Svar från Fredrik Svahn

Hej Saman. Tack för de fina orden, tyvärr det va lite stressigt vid din leverans. Men hoppas du kommer trivas bra med din nya bil. //Fredrik

Stefan L
Skrev om Fredrik Svahn en del av STHLMS Bilgrupp

Mycket trevligt bemötande: Hjälpsam och trevlig personal.

Svar från Fredrik Svahn

Tack Stefan. Önskar dig lycka till med nya bilen så ses vi kanske i framtiden vid nästa köp :) // Fredrik Svahn

Karolina H
Skrev om Fredrik Svahn en del av STHLMS Bilgrupp

Mycket bra bemötande! Vänlig,hjälpsam och kunnig.

Tack Karolina. Hoppas att du kommer att trivas i din fina Skoda. Mvh Fredrik

Bengt S
Skrev om Fredrik Svahn en del av STHLMS Bilgrupp

Fredrik är en mycket bra säljare, lyhörd, serviceminded och inte så påträngande som vissa kan vara

Svar från Fredrik Svahn

Tack Bengt. Säger detsamma om dig! Det krävs två för att dansa tango :) Ärliga svar och och utförlig info om din inbytesbil också. Hoppas och tror att du kommer trivas med din Subaru i vinter. //Fredrik Svahn

Anders N
Skrev om Fredrik Svahn en del av STHLMS Bilgrupp

Fredrik är väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi köpte 2 bilar och är till stor del nöjda med allt. Tyvärr så saknar vi fortfarande våra vinterhjul till den ena bilen.