Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Täby Stockholms Bilmäklare

Stockholms Bilmäklare

Reprovägen 6, 183 77 Täby — Visa karta

Välkommen till Stockholms Bilmäklare!

Vår långa erfarenhet av försäljning av personbilar gör att du kan vara trygg i att allt går smidigt och rätt till.
Är det dags att köpa ny bil eller letar du efter någon som vill köpa din gamla. Vi kan hjälpa dig i både sökandet av ny bil och förmedlingen av din begagnade bil. Värdera din bil helt kostnadsfritt med oss på Stockholms Bilmäklare och få svar på vad din bil kan vara värd.

Vi har under våra 15 år som bilmäklare byggt upp ett förtroende hos både köpare och säljare. Varmt välkommen att besöka vår hemsida och läsa mer om hur vi hjälper dig med försäljning av din bil.
Öppet just nu

Läs vad 4 kunder tycker om Stockholms Bilmäklare

• Jonas G

2019-05-17

Jonas G skrev om Stockholms Bilmäklare
    Inga problem med själv köpet. Grabben som sålde var trevlig.

Det viktigaste med affären är såklart om bilen är ok och det är för tidigt att uttala sig om. :) Läs mer
  • 2019-05-14

Emiliyan D skrev om Stockholms Bilmäklare
    Köpt en begagnat toyota avensis. Allting runt pappret och pengarna var perfekt, men äntligen bilen gick till service två dagar sen.den är fixat och bilen går som ny! Läs mer
    2019-05-15 Peter S svarar Emiliyan D
    Härligt att du tyckte det löste sig bra Emiliyan! Vi hoppas att se dig igen. :)
  • 2019-04-17

Jenny E skrev om Stockholms Bilmäklare
    Trevlig kontakt. Allt gick jättebra! Läs mer
  • Andreas L

2019-04-15

Andreas L skrev om Stockholms Bilmäklare
    Sjukt trevlig personal, bra kunskap och fina bilar. Köpte mig en Saab 9-3 vector 08:a utav denna fina bilfirma👌🏻 Läs mer

Reprovägen 6, 183 77 Täby