Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Täby Stockholms Bilmäklare

Stockholms Bilmäklare

Reprovägen 6, 183 77 Täby — Visa karta

Välkommen till Stockholms Bilmäklare!

Vår långa erfarenhet av försäljning av personbilar gör att du kan vara trygg i att allt går smidigt och rätt till.
Är det dags att köpa ny bil eller letar du efter någon som vill köpa din gamla. Vi kan hjälpa dig i både sökandet av ny bil och förmedlingen av din begagnade bil. Värdera din bil helt kostnadsfritt med oss på Stockholms Bilmäklare och få svar på vad din bil kan vara värd.

Vi har under våra 15 år som bilmäklare byggt upp ett förtroende hos både köpare och säljare. Varmt välkommen att besöka vår hemsida och läsa mer om hur vi hjälper dig med försäljning av din bil.
Öppet just nu
Mån-Tor: 11:00-18:00
Fre: 11:00-17:00
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Stockholms Bilmäklare

• 2019-08-19

Nicklas N skrev om Stockholms Bilmäklare
    Jätte trevliga människor lätta att ha att göra med även när fel uppkom så tummen upp för dem kändes som en familjär firma med väldigt bra bemötande.
    Dem kan jag rekomendera mina vänner och nära.
    Inga långa sälj snack utan rakt på inga konstigheter. Läs mer

Mari R skrev om Stockholms Bilmäklare
    Jag köpte en bil.
    Bästa betyg på alla sätt. Läs mer

Filip F skrev om Stockholms Bilmäklare
    Köpte en Volvo V50. Väldigt trevlig personal och blev direkt bjuden på dricka i chockhettan. Efter det fick jag provköra bilen och fick tips på olika typer av vägar i området som jag kunde testa bilen på. Bilen levererades fräsch och går utan problem, rekommenderar varmt. Läs mer

Per F skrev om Stockholms Bilmäklare
    Som man vill att det ska fungera när man köper bil,raka rör och inget tjafs!
    Trevligt bemötande och direkt tillit. Läs mer
  • Jonas G

2019-05-17

Jonas G skrev om Stockholms Bilmäklare
    Inga problem med själv köpet. Grabben som sålde var trevlig.

Det viktigaste med affären är såklart om bilen är ok och det är för tidigt att uttala sig om. :) Läs mer
  • 2019-05-14

Emiliyan D skrev om Stockholms Bilmäklare
    Köpt en begagnat toyota avensis. Allting runt pappret och pengarna var perfekt, men äntligen bilen gick till service två dagar sen.den är fixat och bilen går som ny! Läs mer
    2019-05-15 Peter S svarar Emiliyan D
    Härligt att du tyckte det löste sig bra Emiliyan! Vi hoppas att se dig igen. :)
  • 2019-04-17

Jenny E skrev om Stockholms Bilmäklare
    Trevlig kontakt. Allt gick jättebra! Läs mer
  • Andreas L

2019-04-15

Andreas L skrev om Stockholms Bilmäklare
    Sjukt trevlig personal, bra kunskap och fina bilar. Köpte mig en Saab 9-3 vector 08:a utav denna fina bilfirma👌🏻 Läs mer

Reprovägen 6, 183 77 Täby