Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Stockholms Cykel&sportservice AB

Stockholms Cykel&sportservice AB

Surbrunnsgatan 56, 113 48 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Stockholms Cykel&sportservice AB

• Tobias B
    Tobias B skrev om Stockholms Cykel&sportservice AB
    Blev galet överraskad av bemötandet på Stockholms Cykel & Sportservice. Kom dit med min cykel och ansatsen, "hej jag skulle behöva lämna in den här på service." Gick därifrån efter fem minuter, alla felen avhjälpta, galet trevligt bemötande och utan att behöva betala några pengar. Kan inte bli bättre. Tack Stockholms Cykel & Sportservice!
    Elina E, Jakob J, Joakim B gillar detta
  • Lina G
    Lina G skrev om Stockholms Cykel&sportservice AB
    Fixade min cykel då kedjan gick av. Mycket trevlig personal och snabb service (lämnade in på fredag eftermiddag och kunde hämta den på måndag efter 17). Möjligtvis lite dyrt (det gick på 500 kr) men jag är nöjd!
  • Thorleif A
    Thorleif A skrev om Stockholms Cykel&sportservice AB
    Stockholms Cykel & Sportservice är mycket OK, svarade t.o.m. på mejl inom 12 timmar! Har hittills bara handlat små tillbehör, återkommer vid större inköp eller service. Uppdatering: har anlitat dem för att par större reparationer. Mycket bra arbeten på kort inlämningstid till rimligt pris. Trevligt bemötande.

Surbrunnsgatan 56, 113 48 Stockholm