Stockholms Cykel & Sportservice

3.5

4 omdömen om Stockholms Cykel & Sportservice

Anton A
Skrev om Stockholms Cykel & Sportservice

Helt otroligt dålig och bitter service! Kort efter att jag bytt mina bromsar hos detta ställe gick en annan del av bromsen sönder. Gick tillbaka och frågade om det fanns en koppling till arbetet de utfört tidigare. Blir totalt idiotförklarad och får höra av jag ska dra där ifrån. Det enda jag gjorde var att ställa rimliga frågor ur en konsuments ögon. Men tydligen ska alla ha samma förståelse som ägaren som tydligen jobbat med cyklar i 32 år. Klarar man inte av att vara trevlig och rationell när kunder ställer rimliga frågor...

Tobias B
Skrev om Stockholms Cykel & Sportservice

Blev galet överraskad av bemötandet på Stockholms Cykel & Sportservice. Kom dit med min cykel och ansatsen, "hej jag skulle behöva lämna in den här på service." Gick därifrån efter fem minuter, alla felen avhjälpta, galet trevligt bemötande och utan att behöva betala några pengar. Kan inte bli bättre. Tack Stockholms Cykel & Sportservice!

Elina E och 2 andra gillar detta
Lina G
Skrev om Stockholms Cykel & Sportservice

Fixade min cykel då kedjan gick av. Mycket trevlig personal och snabb service (lämnade in på fredag eftermiddag och kunde hämta den på måndag efter 17). Möjligtvis lite dyrt (det gick på 500 kr) men jag är nöjd!

Thorleif A
Skrev om Stockholms Cykel & Sportservice

Stockholms Cykel & Sportservice är mycket OK, svarade t.o.m. på mejl inom 12 timmar! Har hittills bara handlat små tillbehör, återkommer vid större inköp eller service. Uppdatering: har anlitat dem för att par större reparationer. Mycket bra arbeten på kort inlämningstid till rimligt pris. Trevligt bemötande.