Alla kategorier Glasmästare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Stockholms Glasmästeri

Stockholms Glasmästeri

Rörstrandsgatan 27, 113 40 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Stockholms Glasmästeri

• Mikael H
    Mikael H skrev om Stockholms Glasmästeri
    Skulle komma och mäta vårt fönster för att byta trasig glasskiva kl 14:30 en torsdag (arbetsdag) efter överenskommelse via mail. Väntade hemma i 3 timmar, mailade och frågade vad som hände utan svar. De ringde sedan 18:30 när vi tröttnat och åkt hemifrån, vilket vi inte kunde svara på just då. Detta räckte som återkoppling tyckte de, och bekymrade sig inte om att svara på mailet vidare.

Valde istället ett annat glasmästeri som betedde sig professionellt och respektfullt. Läs mer
  • N F
    N F skrev om Stockholms Glasmästeri
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Stockholms Glasmästeri
    Har köpt två glasskivor av Stockholms Glasmästeri till vårt bord. Bra service och schyssta priser. Centralt läge. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • katarina b
    katarina b skrev om Stockholms Glasmästeri
    Ringde bara ett par timmar före min lägenhetsvisning för att få hjälp med samtliga fönster i lägenheten. Trots det korta varslet kom de direkt, hittade flexibla lösningar, levererade punktligt enligt vår överenskommelse, och var trevliga på köpet! Prisvärda, effektiva, pålitliga. Jag rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Stockholms Glasmästeri
    Ringde samma dag som de skulle gå på semester, men de åtog sig ändå att skära upp ett par rutor till mig och leverera fram till min dörr. Priset var även det helt överkomligt. Om man har ont om tid och vill komma billigt undan är detta ett ställe att handla från! Läs mer

Bästa glasmästarna i Stockholm: