Alla kategorier Plåtslagare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Stockholms Plåtmästare

Stockholms Plåtmästare

Sköntorpsvägen 18, 120 38 Årsta — Visa karta

Dags att lägga nytt plåttak? Yttertaket är husets paraply och i nordiskt klimat ställs särskilt höga krav på att det verkligen fungerar. Taket ska ju intebara skydda mot regn, snö och smältvatten och ligga stadigt när det blåser hårda vindar. Det ska också tåla påfrestningar vid extraordinär vinterkylaoch vid extrem sommarhetta. Rätt monterad har ett plåttak egenskaper som svarar mot dessa krav. Det har man för övrigt känt till i över 300 år,det vill säga från den tid man istället för att smida plåt övergick till valsning.
Danderydsgatan 26, 11426, STOCKHOLM
Stefan G:
Grabbarna är nu klara med vårt hus. Dom har gjort ett fantastiskt professionellt arbete med en noggrannhet som är imponerande, dessutom glad...

Plåtslagare nära Stockholms Plåtmästare:

Danderydsgatan 26, STOCKHOLM
Förutom fasadrenoveringar är vi också specialiserade på tak – vi lägger bland an... Läs mer ›
Stefan G:

Läs vad 10 kunder tycker om Stockholms Plåtmästare

• Gunnar S
    Gunnar S skrev om Stockholms Plåtmästare
    Bra jobbat. Proffsigt, snabbt. Hyfsat pris.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Stockholms Plåtmästare
    Vi är mycket nöjda med jobbet som Stockholms Plåtmästare har utfört. De har visat seriositet, pålitlighet och skicklighet.
  • Mattias T
    Mattias T skrev om Stockholms Plåtmästare
    Uppfyllde till fullo mina förväntningar.
  • Bengt V
    Bengt V skrev om Stockholms Plåtmästare
    Ett mycket bra och professionellt bemötande. Påvisade ett stort kunnande och gav bra råd och rekommendationer inför mitt val av tak till garaget.
    Arbetet påbörjades som överenskommet och klart som planerat. Bra finish och hög kvalité på det utförda arbetet.
    Mycket nöjd och använder gärna deras tjänster igen.
  • Nikola Z
    Nikola Z skrev om Stockholms Plåtmästare
    En firma jag varmt rekommenderar! De gjorde ett riktigt snyggt och bra jobb med min skorsten. Tre ord som beskriver Stockholms Plåtmästare är snabba, kvalitativa, trevliga precis det man är ute efter!
  • Roger O
    Roger O skrev om Stockholms Plåtmästare
    Mycket bra jobb.
    Rekommenderar dom gärna till andra.
  • Zofia H
    Zofia H skrev om Stockholms Plåtmästare
    Mycket bra entreprenör. Utförde både plåt och målningsarbetet hos mig. Allt har gjorts med mycket stor precision och utförts mycket effektivt. Vill ge det högsta betyget. Jag är mycket, mycket nöjd. Rekommenderar bolaget varmt.
    Zofia Hansson
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Stockholms Plåtmästare
    Inget att klaga på verkar vara ett väl utfört arbete som är svårt att kontrollera och som tiden får utvisa.
  • Cecilia V
    Cecilia V skrev om Stockholms Plåtmästare
    Mycket kunniga och ytterst noggranna. Prisvärt i förhållande till den höga kvaliteten. Garantier ges. Vi är mycket nöjda liksom även vår granne som också la om taket!
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Stockholms Plåtmästare
    Tack för ett utmärkt arbete! Kan verkligen rekommendera er till andra som behöver hjälp med takarbeten!

Sköntorpsvägen 18, 120 38 Årsta