Stockholms Plåtmästare

Stockholms Plåtmästare

Ring 070-965 55 89 stockholmsplatmastare.se

Dags att lägga nytt plåttak? Yttertaket är husets paraply och i nordiskt klimat ställs särskilt höga krav på att det verkligen fungerar. Taket ska ju intebara skydda mot regn, snö och smältvatten och ligga stadigt när det blåser hårda vindar. Det ska också tåla påfrestningar vid extraordinär vinterkylaoch vid extrem sommarhetta....

10 omdömen om Stockholms Plåtmästare

Gunnar S
Skrev om Stockholms Plåtmästare

Bra jobbat. Proffsigt, snabbt. Hyfsat pris.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Jonas A
Skrev om Stockholms Plåtmästare

Vi är mycket nöjda med jobbet som Stockholms Plåtmästare har utfört. De har visat seriositet, pålitlighet och skicklighet.

Mattias T
Skrev om Stockholms Plåtmästare

Uppfyllde till fullo mina förväntningar.

Bengt V
Skrev om Stockholms Plåtmästare

Ett mycket bra och professionellt bemötande. Påvisade ett stort kunnande och gav bra råd och rekommendationer inför mitt val av tak till garaget. Arbetet påbörjades som överenskommet och klart som planerat. Bra finish och hög kvalité på det utförda arbetet. Mycket nöjd och använder gärna deras tjänster igen.

Nikola Z
Skrev om Stockholms Plåtmästare

En firma jag varmt rekommenderar! De gjorde ett riktigt snyggt och bra jobb med min skorsten. Tre ord som beskriver Stockholms Plåtmästare är snabba, kvalitativa, trevliga precis det man är ute efter!

Roger O
Skrev om Stockholms Plåtmästare

Mycket bra jobb. Rekommenderar dom gärna till andra.

Zofia H
Skrev om Stockholms Plåtmästare

Mycket bra entreprenör. Utförde både plåt och målningsarbetet hos mig. Allt har gjorts med mycket stor precision och utförts mycket effektivt. Vill ge det högsta betyget. Jag är mycket, mycket nöjd. Rekommenderar bolaget varmt. Zofia Hansson

Tommy S
Skrev om Stockholms Plåtmästare

Inget att klaga på verkar vara ett väl utfört arbete som är svårt att kontrollera och som tiden får utvisa.

Cecilia V
Skrev om Stockholms Plåtmästare

Mycket kunniga och ytterst noggranna. Prisvärt i förhållande till den höga kvaliteten. Garantier ges. Vi är mycket nöjda liksom även vår granne som också la om taket!

Magnus H
Skrev om Stockholms Plåtmästare

Tack för ett utmärkt arbete! Kan verkligen rekommendera er till andra som behöver hjälp med takarbeten!