Stockholms RÖR & VVS AB

Stockholms RÖR & VVS AB

stockholms-rorvvs.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Stockholms rör & VVS AB! Vi finns alltid till hands när du behöver professionella och pålitliga rörmokare. Vi har alltid jourtekniker på plats att hjälpa dig vid akuta ärenden såväl som planerade. Ring oss och vi kan vara på plats inom en timme. Våra tjänster: Mindre servicearbeten, VVS-arbeten, rördragning,...

275 omdömen om Stockholms RÖR & VVS AB

Sedan starten hos Reco 2020

David K
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Mycket bra firma. Gjorde allt jobb på utsatt tid och med ett bra resultat.

Mikael S
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Otroligt bra bemötande, supertrevligt. Rimligaste priset jämfört med två tidigare alternativ. Bra tillgänglighet, inte så långa väntetider. Får betyg fyra av fem för att en av dem gjorde ett misstag, men det rättades till dagen efter utan kostnad förstås. Det tog nästan 2 månader innan fakturan kom, men det gör ju inget :-) Överlag, mycket nöjd! Kan varmt rekommendera.

Pehr W
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Kan verkligen rekommendera Stockholms Rör & VVS. Trevliga, lösningsorienterade, snabba !

Bo D
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Har nu använt dem 2 gånger. De kommer med kort varsel, och gör jobbet med omsorg och ett trevligt bemötande. Deras telefonnummer sparara jag!

Carl P
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Proffsigt, vänligt och snabbt!

Ylva S
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Mycket bra!! Snabb hjälp, trevlig personal, omfattande arbete utfört snabbt och professionellt.. efter min bedömning också mycket kunniga. Engagerade!

Peter F
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Tack för ett bra utfört arbete!

Per Å
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Mycket bra genomfört arbete och tydlig kommunikation. Fantastisk uppföljning och avstämning!

Nils A
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Han som besökte mig va grym!!!

Hedvig L
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Vi hade en akut situatuion med en frusen vattenledning i ett badrum och fick snabbt svar, de kom på dagen och löste ut situationen. Rörmokaren både sågade upp en öppning i en garderob och fick krypa runt på en kattvind och lägga isolering - helt klart mer än vad man normalt kan begära av en rörmokare. De var väldigt behjälpliga och vi är mycket nöjda med deras arbete.

Marianne S
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Personligt och proffsigt bemötande. Seriöst företag med service i fokus Köp och installation av värmepump helt till belåtenhet..

Fredrik L
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Mkt proffsiga och snabba. Var på plats på mindre än 1 timme efter samtal.

Carl Fredrik Gustav S
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Snabba, kunniga, engagerade och trevliga. Hjälpte oss akut när bergvärme lagt av. Uppskattar att dom var transparenta med prissättning och tidsförväntan.

Sven L
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Punktliga, proffsiga och mycket trevliga!

Jerker M
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Sohaib presenterade snabbt en tekniskt bra lösning på vår förfrågan om byte av värmepump i en villa. Genomförandet var smidigt och professionellt och tog cirka två dagar (värmepump + FTX). Slutresultatet uppnådde våra förväntningar med råge. Snygga och smarta rördragning samt bra genomgång av systemet. Rekommenderar honom varmt!

Ann A

Snabb och säker installation. Absolut högsta betyg Hälsningar Anki

Bo G
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Svarar snabbt. Bytet av blandare i kokvrån utfördes professionelt

Jack W
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Personlig och lyhörd service. Utförde arbetet med största professionalitet. Tack så mycket.

Johan I
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Kunnigt och professionellt bemötande redan vid första kontakten. Mycket nöjd med installtionen av den nya bergvärmepumpen och de svarar snabbt när man kontaktar dem för frågor.

Stm A

Bästa Service Bra bemötande Ansvarsfulla

Susanne S

Kunnig, snabb och professionell

Johan S
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Snabbt svar, snabb åtgärd och trevligt bemötande!

Marcus H
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Supertrevlig, effektiv och höll vad de lovade!

Mats N
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Snabb och bra service. Trevligt bemötande. Smidig hantering av problemet jag hade.

Elisabeth S
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Vi behövde byta cirkulationspump i huset och jag fick snabbt en tid och prisuppgift på vad det skulle kosta. Vi fick ett trevligt bemötande och väl utfört arbete.

Ulla R
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Underbara människor som gjorde ett jättebra job

Hans M
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

snabbt och enkelt bemötande stor oro när varmvattenberedaren plötsligt började droppa ganska friskt företaget kom inom en timme från det jag ringde. Gav direkt besked att man kunde lösa problemet omgående. Efter två timmar hade vi en ny monterad varmvattenberedare. Fint och snabbt jobb.

Yvonne E
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Trevliga o proffsiga. Snabb hjälp.

Carl-Göran F
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Snabb utryckning för att förhindra en större vattenskada i mitt kök. Jag är glad och tacksam för all hjälp jag fick i en svår situation

Gunnar Lennart E
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Vi kontaktade Stockholms Rör & VVS AB för att få hjälp med borttagande av avfallskvarn i köket. Vi fick mycket snabbt en tid inbokad för åtgärden, punktligt på utsatt tid kom den trevlige teknikern och utförde arbetet på ett mycket nogrannt och kunnigt vis ! Vi är mycket nöjda med såväl kvaliteten på arbetet, tillmötesgåendet och priset på åtgärden ! Vi rekommenderar gärna Stockholms Rör &Vvs AB till de som behöver snabb, kunnig och trevlig hjälp med åtgärder kring VVS och rördragning… Gunnar Evaldsson

Magdalena H
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Vi har anlitat Sohaib i flera år och han är alltid lika hjälpsam och föreslår smarta lösningar. Vi kan rekommendera Soahib och Stockholms rör & VVS.

Carl E
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Mycket bra, nöjd Medallting.

Jonas A
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Akut läcka av avloppsrör som lagades mycket snabbt. Priset lite högt kanske, men det var det värt.

Monica L
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Bra bemötande och snabb hjälp!

Gabor H
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Korrekt, professionellt bemötande. Jobbet utfördes punktligt och proffsigt, i enlighet med de löften som gavs vid beställningen av uppdraget, som gällde byte av vattenventiler samt installation av rördelar och konsol.

Hans R

Rekommenderas varmt Trevligt bemötande

Bostadsrättsföreningen G
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Snabb åtgärd. Verkade kompetenta och engagerade.

Spring L
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Snabb tid, duktiga och trevliga☆☆☆

Wille J
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

oväntat snabb återkoppling efter förfrågan och snabbt utfört jobb - mycket nöjda så långt

Magnus L

Bra snabbt fixat.

Christina W
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Enkel, snabb och fick jobbet gjort. Tack!

Tobias C
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Bra kommunikation, bra tillgänglighet och snabbt löst med bra resultat!

Margareta B
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Trevligt bemötande och bra information rörande ärendet.

Tommy S
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Proffsigt utfört rekommenderas varmt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Shamim Ahmad K
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Very glad to get the service from Stockholms RÖR & VVS AB. The service was quick and they installed my Elpanna in a very short time where other companies were providing lead time of weeks and weeks. The person responsible is very helpful and professional. I will highly recommend this company for any VVS related work.

Carl O
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Snabb service, jobbet blev gjoirt, bra beskrivning av arbetet och återkoppling från säljsupporten. Inget att klaga på.

Jonas F
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Kunde komma och hjälpa läckande avloppsrör med kort varsel. Dock ingen uppfattning om priset jmf med andra företag då jag ej hade tid att ta in andra offerter.

Johan K

Pålitlig,kunnig,noggrann Dessutom trevlig

Nils F
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Snabbt, smidigt och trevligt bemötande.

Sara L
Skrev om Stockholms RÖR & VVS AB

Jättefint bemötande och fin beskrivning över hur saker funkar kring det vi behövde hjälp med. Väldigt nöjd!