Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Stockholms Ström Rederi och Förvaltnings AB

Stockholms Ström Rederi och Förvaltnings AB

Museikajen 1, 111 48 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Stockholms Ström Rederi och Förvaltnings AB

• Jonnie N
    Jonnie N skrev om Stockholms Ström Rederi och Förvaltnings AB
    Åkte med Rederi Stockholms Ström till Fjäderholmarna 8/8-09. Till Fjäderholmarna körde de två båtar med ca 5 minuters mellanrum ca 13:00 men då vi skulle tillbaka till Slussen 16:30 lastade man endast en båt, den mindre av de två man körde med, och körde den andra tom till stan. Ca 40-50 personer fick snällt stå kvar på kajen och vänta en timme till nästa avgång som dessutom var ca 15 minuter försenad. Smart affärsidé måste man ju säga: köra två båtar från stan så att man får in pengar för tur och returresan men sen inte se till att alla kan komma tillbaka i tid. Det var min sista resa med det här företaget. Bättre att åka med Strömma från Nybroplan, som åtminstone kör halvtimmestrafik och inga tomma båtar till stan.

Museikajen 1, 111 48 Stockholm