Alla kategorier Elbolag Västerbotten Storuman Storuman Energi AB

Blå vägen 237, 923 31 Storuman — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Storuman Energi AB

• Maria J
    Maria J skrev om Storuman Energi AB
    Jag fick ringa efter min faktura som kom 3 månader försent. Ringde i princip varje dag och frågade om min faktura, fick till slut en samlingsfaktura och sedan trodde jag att det skulle vara lugnt men väntar fortfarande på fakturor! De hänvisade till kundtjänstchefen som aldrig hörde av sig. USELT! Jag kommer byta den dagen avtalet går ut. Kommer aldrig återvända som kund!
  • ulf v
    ulf v skrev om Storuman Energi AB
    Bara strul, den ena vet inte vad den andra gör eller lovar. Jobbar ihop med Bara Spara. Vart överflyttad som elkund till Storuman utan att Bara Spara hade befogenhet. Förklarade detta för Storuman tillsammans med skrivelse från Bara Spara att jag EJ var ansluten hos Bara Spara. Nix - jag var kund hos dem på 2 av våra fastigheter. Till råga på allt så tog de en Uppläggningsavgift, 100kr, på en fastighet. Via telefon med Emma så sa hon att det var bara att dra av 100kr. Nu, 2,5 mån senar så kommer krav o hot om inkasso! Påminnelse 3 till dem, då kom ett svar. Man begär läskvitto på mail - Nopp! De har tagit massor av min tid, men ingen ursäkt ännu!!!

Blå vägen 237, 923 31 Storuman