Storuman Energi AB

1.0

6 omdömen om Storuman Energi AB

Minna A
Skrev om Storuman Energi AB

Jobbiga jävlar som inte fattar ordet NEJ!!

Anton Erik Anders D
Skrev om Storuman Energi AB

Ringer 2-3 gånger om dagen och när jag svarar lägger dom på. Sluta ring!

Kristina Maria Caroline J
Skrev om Storuman Energi AB

Att överhuvudtaget använda telefonuppringning som kanal idag känns både desperat och oseriöst. Är mycket nöjd med mitt nuvarande elbolag så pass att jag faktiskt tycker att det är helt OK att betala mer.

Robert W
Skrev om Storuman Energi AB

Ni måste lära er respektera ett nej och inte bara försöka köra över den ni pratar med. Det tar emot för mig att slänga luren i örat på någon, även okända försäljare. Hänvisa till er hemsida, önska en bra dag och avsluta samtalet. Hade ni gjort det, hade jag haft bra tankar kring företaget när jag väl känner mig redo att byta avtal. Hade ni dessutom en tydlig sektion/rubrik på er hemsida: ”Har vi ringt till dig? Här är vårt erbjudande” - så känns det som att ni hade vunnit många nya kunder. Hur ni löser problemet med att...

Mikael F
Skrev om Storuman Energi AB

Riktiga lurendrejare, ringer vår son som fått sin första lägenhet och lurar honom skriva under ett avtal med BankID medans säljaren väntar i telefon för att om han ”inte skriver på direkt medans jag väntar går du miste om detta fantastiska erbjudande” som förstås var ofördelaktigt med bindningstid. Läs gärna recensioner på olika siter, många som blivit lurade så detta tillvägagångssätt har pågått under längre tid. Skäms

Kim F
Skrev om Storuman Energi AB

Spramringer 5 ggr inom loppet av 1 timme, skäms..

Svar från Storuman Energi AB

Hej Kim! Det låter väldigt konstigt.. Vi jobbar hela tiden med att förbättra kvalitén på våra samtal, därför vore det supersnällt om du kunde kontakta vår kundservice så kan vi kolla närmare på detta. Önskar dig en fin dag! Mvh Johanna, Marknad