Ringer från flertalet olika nummer, har elavtal är väldans nöjd med detta, kommer inte byta. Blockerar gång på gång på gång men då ringer nya nummer. Hatar er med passion. Ta ett nej o gå vidare med er dag tack. Skit jobbiga, tro fan att ni är små.

Storuman Energi AB
13 omdömen om Storuman Energi AB
Ringer och påstår en massa saker om mina och mina grannars avtal och priser. När jag ställer motfrågor blir hon arg, säger att hon inte kan hjälpa mig och slänger på luren. Jösses…
Spamringt mig i snart en månad. Ge upp är ni snälla 🙏🏻
Ringde och skulle diskutera elpris. Jag berättade att jag idag hade annat bolag som erbjudit mig el till inköpspris, utan fasta avgifter i 6 mån. Detta kunde omöjligt stämma enligt Oskar som ringde. Jag dubbelkollade med mitt bolag och detta stämde. Ringde tillbaka till Storuman Energi och sa till dom att prata med sina anställda om att dom inte kan berätta för dom som dom kontaktar att deras nuvarande pris inte stämmer.
Dem ringer 2-3 gånger per dag från olika telefonnummer! Har inte sett liknade id..tre om man inte vill prata med er. Måste ni ringa sönder en
De är jobbiga. Ringde 2 gånger igår. 6 gånger idag. Nu när jag svarade nästan direkt la de på. Varför ringer de ens då? Blockera dem!
Ringer hela tiden. Störigt bolag!
Jobbiga jävlar som inte fattar ordet NEJ!!
Ringer 2-3 gånger om dagen och när jag svarar lägger dom på. Sluta ring!
Att överhuvudtaget använda telefonuppringning som kanal idag känns både desperat och oseriöst. Är mycket nöjd med mitt nuvarande elbolag så pass att jag faktiskt tycker att det är helt OK att betala mer.
Ni måste lära er respektera ett nej och inte bara försöka köra över den ni pratar med. Det tar emot för mig att slänga luren i örat på någon, även okända försäljare. Hänvisa till er hemsida, önska en bra dag och avsluta samtalet. Hade ni gjort det, hade jag haft bra tankar kring företaget när jag väl känner mig redo att byta avtal. Hade ni dessutom en tydlig sektion/rubrik på er hemsida: ”Har vi ringt till dig? Här är vårt erbjudande” - så känns det som att ni hade vunnit många nya kunder. Hur ni löser problemet med att...
Riktiga lurendrejare, ringer vår son som fått sin första lägenhet och lurar honom skriva under ett avtal med BankID medans säljaren väntar i telefon för att om han ”inte skriver på direkt medans jag väntar går du miste om detta fantastiska erbjudande” som förstås var ofördelaktigt med bindningstid. Läs gärna recensioner på olika siter, många som blivit lurade så detta tillvägagångssätt har pågått under längre tid. Skäms
Spramringer 5 ggr inom loppet av 1 timme, skäms..
Hej Kim! Det låter väldigt konstigt.. Vi jobbar hela tiden med att förbättra kvalitén på våra samtal, därför vore det supersnällt om du kunde kontakta vår kundservice så kan vi kolla närmare på detta. Önskar dig en fin dag! Mvh Johanna, Marknad