Studio Plong AB

Ring 070-920 21 23 www.studioplong.se

4 omdömen om Studio Plong AB

Åsa A
Skrev om Studio Plong AB

Studio Plong och Sofia hjälpte mig med både kök och badrum. Professionell, lyhörd och mkt drivande. Vill verkligen rekommendera Studio Plong om du funderar på att förnya ditt kök och vill ha den allra bästa coachen!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Monica E
Skrev om Studio Plong AB

Från start till mål och även efter har Studio Plong levererat exceptionell service och kompetens. Vi bokstavligen älskar vårt kök <3

Katarina B
Skrev om Studio Plong AB

Vi har anlitat Studio Plong både för ombyggnad av kök och badrum. Vid båda tillfällena var vi fantastiskt nöjda och är det fortfarande. Studio Plong har en imponerande förmåga att tolka vår otydliga bild av vad vi vill ha och hur det ska se ut, göra om det till konkreta förslag och resultatet blir bättre än vad vi har kunnat drömma om. Dessutom finns det hela tiden en flexibilitet, för våra ändringar på vägen. Studio Plongs kontaktnät är också väldigt stort och brett. Ett exempel är när vi skulle renovera köket. Jag hade...

Sofia F gillar detta
Svar från Studio Plong AB

Tack Katarina för att Studio Plong fick möjlighet att vara med på er renoveringsresa både med kök och badrum. Och stort tack för att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme åt oss. Det betyder mycket! Bästa och varmaste hej från Sofia, köksinredare hos Studio Plong AB

Ann S
Skrev om Studio Plong AB

Under hela vår köksresa från starten med planering och ritning av vårt nya kök ända till färdigt slutresultat - med många råd och tips under hela processen och med ett stort och personligt engagemang - så har vi haft ett enormt stöd och stor hjälp av Studio Plong. Vi är otroligt nöjda med hur köksplaneringen är utformad och hur praktiskt och användarvänligt köket har blivit! Vi vill därför å det varmaste rekommendera Studio Plong om ni går i tankarna att skaffa nytt kök! Den fantastiska servicen och det personliga engagemanget är ovärderligt vill alla svåra beslut som ett nytt kök innebär.

Sofia F gillar detta
Svar från Studio Plong AB

Tack Ann för att vi fick möjligheten att hjälpa till med ert vackra kök. Det har varit en ynnest att hjälpa till och reda ut vad ni ville ha för kök, vilken känsla ni vill ha och vilka produkter och material som kunde passa bäst för er så att köket blev unikt och passar er för ert stora intresse av matlagning och underbara råvaror från er trädgård. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om Studio Plong. Det betyder mycket! Varma hälsningar Sofia, köksinredare hos Studio Plong AB