Danskurser

31 omdömen om Danskurser

Sedan starten hos Reco 2015
Helena E
Skrev om Danskurser en del av Studio Yogansa

Tycker vår danslärare har varit jättebra. Det har varit härligt och man har längtat även om jag har lyckats gå väldigt får gånger... Jag är ju ingen dansare och sportar, ja nästan inget alls så verkligen komplimanger till er / honom. Vore fantastiskt om det skulle finnas en afrobeat kurs med honom under lunchtid så man skulle kunna gå mer då man som mamma alltid måste springa till barnen efter jobbet!

Emmett M
Skrev om Danskurser en del av Studio Yogansa

Yogansas dansprogram är väldigt kul. Jag var supernervös första gången jag gick men nu älskar jag det.

Annelie N
Skrev om Danskurser en del av Studio Yogansa

Härlig atmosfär och jättebra service, kommer absolut återkomma/Annelie

Lena V
Skrev om Danskurser en del av Studio Yogansa

Bra utbud av kurser, inspirerande lärare och bra bemötande!

Miriam J
Skrev om Danskurser en del av Studio Yogansa

för stora grupper, oengagerad personal, illa planerat och alldeles för trånga lokaler

Jasmine C
Skrev om Danskurser en del av Studio Yogansa

En fantastisk dansskola. Bra lärare, roliga klasser, bra ledning.

Madelein C
Skrev om Danskurser en del av Studio Yogansa

Tycker att kursen var jätte bra på alla sätt och vis! Det negativa var att kursen hölls en fredag kväll vilket gjorde att flera av oss hoppade över enstaka tillfällen, sen borde det funnits uppföljning på den kursen istället för att man ska gå om samma. Läraren var jätte bra och det var en positiv stämning i gruppen.

Louisa S
Skrev om Danskurser en del av Studio Yogansa

Roligt! Kursen hade ett bra tempo - vi lärde oss mycket, men gick inte vidare förrän alla lärt sig stegen. Ville lära oss grunderna i salsa och det gjorde vi. Hade gärna fortsatt men min man har tyvärr inte tid.

Ann Helen W
Skrev om Danskurser en del av Studio Yogansa

Jag tycker att yogansa är ett bra alternativ för dans i centrala Stockholm. Speciellt bör de behålla Sara Galan.

Tove E
Skrev om Danskurser en del av Studio Yogansa

Jag tyckte danskurser var jätterolig. Däremot tyckte jag inte lokalen var särskilt bra för danskurs. Trång dansyta, rätt dåligt golv, pelare och bjälke som är i vägen. Ingen avskild dansyta utan man dansar bredvid de som eventuellt sitter och väntar. Inte heller något riktigt omklädningsrum. Men den roliga och bra dansen har ändå vägt upp allt.