Elin L

Elin L

138 omdömen om Elin L

Greta N

Jag är alltid nöjd, när jag varit där . Man blir så glatt mottagen och nöjd med både klippning och permanent.. Själv stödjer jag alla cancerformer . MVH Greta Norberg

Ingrid R

Elin är glad och trevlig och en duktig frisör

Svar från Elin L

Tack snälla Ingrid, så roligt att träffa dig igen! Ha en fin dag så hörs vi. Med vänlig hälsning Elin.

Cathrine H

Eftersom jag är ny kund och bekantskap hos Elin, då var det väldigt lätt att föra samtal med henne. Hon frågade hur jag blivit klippt tidigare och gav förslag på klippning. Jag blev jättenöjd!

Svar från Elin L

Tack snälla Cathrine vad glad jag blir av att läsa din fina recension! Du är så välkommen åter! Ha det nu så gott & ha en trevlig resa. Med vänlig hälsning Elin

Marianne F

Första besöket på denna salong. Elin tog emot mig på ett mycket vänligt sätt. Vi bestämde tillsammans hur jag ville bli klippt. Elin lyssnade ock berättade hur hon tänkte klippa. Blev mycket nöjd med resultatet. Elin visade mig hur jag kan göra med håret hemma. Jag beställde en ny klipptid om fem veckor. Länge sedan jag kände mig så fin!

Svar från Elin L

Tack snälla Marianne vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme! Verkligen jätteroligt att höra att du varit nöjd & det är jätte roligt att du hittat hit till oss på Style It. Ha det nu så gott så ses vi om några veckor igen. Med vänlig hälsning Elin

Ellinor K

Elin vet precis hur jag vill ha mitt hår, även om vi ses bara en gång/år. Hon får mig att känna mig så snygg och jag känner mig sedd och ompysslad. Rekommenderar henne till alla som vill ha en trevlig stund hos frisören och få en frisyr som passar en själv.

Svar från Elin L

Tusen tusen tack snälla Ellinor! Vad glad jag blir av att läsa din fina kommentar! Det är ett väldigt bra betyg att även fast du bor så långt bort så kommer du hem och klipper dig, det är jag jätte glad & tacksam för! Och givetvis alltid så roligt att träffa dig. Ha nu en riktigt fin sommar så ses vi kanske till hösten igen. Kram Elin

Barbro N

Som jag redan har svarat så är jag väldigt nöjd med Elin

Tack snälla Barbro! Ha en bra dag. /Elin

Helena L

Elin är mycket professionell som frisör och dessutom helt underbar som person 💕 Jag är så otroligt nöjd med helheten vid mitt besök. Supernöjd med både färg och klippning. Tack! 😃

Svar från Elin L

Tusen tusen tack snälla Helena, jag blir superglad när jag läser vad du har skrivit!😃 Vad roligt att höra att du är nöjd med håret. Ha det nu så gott & välkommen åter!💕 Med vänlig hälsning Elin

Susanne F

Elin är den bästa, är alltid nöjd då jag varit hos henne 💕

Svar från Elin L

Tack snälla Sussie, vad gullig du är! Hoppas påsken varit fin, ha en bra dag så ses vi framöver! Kram Elin

Laila M

Trevligt bemötande, kunnig, lyssnade samt gav förslag

Svar från Elin L

Tack snälla Laila vilket fin recension, jag blir jätteglad av att läsa den! Hoppas du trivs bra i din nya frisyr. Ha en fin dag och välkommen åter när du är långhårig igen. Med vänlig hälsning Elin.

Camilla S

Trevlig, professionell och noggrann frisör.

Svar från Elin L

Tack snälla Camilla vad fint sagt! Hoppas sonen blev nöjd med sin nya frisyr. Ha en fin dag så ses vi! Med vänlig hälsning Elin