Elin L

Elin L

135 omdömen om Elin L

Marianne F

Första besöket på denna salong. Elin tog emot mig på ett mycket vänligt sätt. Vi bestämde tillsammans hur jag ville bli klippt. Elin lyssnade ock berättade hur hon tänkte klippa. Blev mycket nöjd med resultatet. Elin visade mig hur jag kan göra med håret hemma. Jag beställde en ny klipptid om fem veckor. Länge sedan jag kände mig så fin!

Svar från Elin L

Tack snälla Marianne vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme! Verkligen jätteroligt att höra att du varit nöjd & det är jätte roligt att du hittat hit till oss på Style It. Ha det nu så gott så ses vi om några veckor igen. Med vänlig hälsning Elin

Ellinor K

Elin vet precis hur jag vill ha mitt hår, även om vi ses bara en gång/år. Hon får mig att känna mig så snygg och jag känner mig sedd och ompysslad. Rekommenderar henne till alla som vill ha en trevlig stund hos frisören och få en frisyr som passar en själv.

Svar från Elin L

Tusen tusen tack snälla Ellinor! Vad glad jag blir av att läsa din fina kommentar! Det är ett väldigt bra betyg att även fast du bor så långt bort så kommer du hem och klipper dig, det är jag jätte glad & tacksam för! Och givetvis alltid så roligt att träffa dig. Ha nu en riktigt fin sommar så ses vi kanske till hösten igen. Kram Elin

Barbro N

Som jag redan har svarat så är jag väldigt nöjd med Elin

Tack snälla Barbro! Ha en bra dag. /Elin

Helena L

Elin är mycket professionell som frisör och dessutom helt underbar som person 💕 Jag är så otroligt nöjd med helheten vid mitt besök. Supernöjd med både färg och klippning. Tack! 😃

Svar från Elin L

Tusen tusen tack snälla Helena, jag blir superglad när jag läser vad du har skrivit!😃 Vad roligt att höra att du är nöjd med håret. Ha det nu så gott & välkommen åter!💕 Med vänlig hälsning Elin

Susanne F

Elin är den bästa, är alltid nöjd då jag varit hos henne 💕

Svar från Elin L

Tack snälla Sussie, vad gullig du är! Hoppas påsken varit fin, ha en bra dag så ses vi framöver! Kram Elin

Laila M

Trevligt bemötande, kunnig, lyssnade samt gav förslag

Svar från Elin L

Tack snälla Laila vilket fin recension, jag blir jätteglad av att läsa den! Hoppas du trivs bra i din nya frisyr. Ha en fin dag och välkommen åter när du är långhårig igen. Med vänlig hälsning Elin.

Camilla S

Trevlig, professionell och noggrann frisör.

Svar från Elin L

Tack snälla Camilla vad fint sagt! Hoppas sonen blev nöjd med sin nya frisyr. Ha en fin dag så ses vi! Med vänlig hälsning Elin

Marika G

Social så duktig och jätte trevlig!

Svar från Elin L

Tack snälla Marika vad snäll du är! Ha en fin dag så ses vi framöver. /Elin

Evelina L

Otroligt bra bemötande, besöket gick snabbt och smidigt och uppfyllde alla förväntningar. Jag kommer definitivt att återkomma.

Svar från Elin L

Tack snälla Evelina vad glad jag blir! Du är så välkommen tillbaka. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Elin

Susanne N

Trevligt bemötande. Proffetionellt utförande av klippningen. Elin lyssnade på mig och jag är mycket nöjd. Jag gav Elin fria händer att skapa en frisyr som passar mig och hon lyckades så bra.

Svar från Elin L

Tack snälla Susanne vad glad jag blir när jag läser din fina recension! Roligt att höra att du är nöjd med klippningen. Ha nu en jättefin dag & välkommen åter! Med vänlig hälsning Elin