Elin L

Elin L

121 omdömen om Elin L

Sedan starten hos Reco 2023
Linda G

Glad, lyhörd och proffsig, allt vad man önskar sig hos en frisör.

Catrin N

Härlig frisör som gjorde ett bra jobb. Jag kommer att klippa mig hos henne fler gånger.

Svar från Elin L

Tack snälla Catrin vad glad jag blir av att höra det! Hoppas du vant dig med din nya kortare frisyr, du blev såå himla fin i längden. Ha en fin dag & du är så välkommen tillbaka när det är dags för klippning igen. Med vänlig hälsning Elin Style It

Gunilla A

• utomordentligt bra bemött • helt perfekt • slingor och klippning, helnöjd

Svar från Elin L

Tack snälla Gunilla för en fin recension, jag blir jätteglad av att läsa vad du skrivit. Ha en super-bra dag så ses vi framöver när det är dags igen! Med vänlig hälsning Elin

Camilla S

Proffesionellt bemötande och en otroligt duktig frisör, jag är så fin i håret 😍.

Svar från Elin L

Tack snälla Camilla, vad glad jag blir av att läsa din fina recension! Och tusen tack för att du kunde komma ännu en gång! Ha det så gott så ses vi framöver när det är dags igen. Med vänlig hälsning Elin

Monica B

Alltid en avkopplande stund hos Elin, då Elin är både professionell och omtänksam och gör mig snygg i håret.

Svar från Elin L

Tack snälla Monica vad fint att höra, jag blir jätteglad! Hoppas du hade en fantastisk helg! Ha en fin dag så ses vi framöver. Med vänlig hälsning Elin

Jennifer A

Alltid bäst på alla sätt! Kompetent, lyhörd, trevlig!

Svar från Elin L

Men tack snälla Jennifer! Vilket fint omdöme, jag blir jätteglad! Hoppas det har känts bra med din nya frisyr och även brynen och fransarna:) Sköt om dig så ses vi snart! Kram Elin

Tina S

Kan bara ge högsta betyg i allt som bemötande, okunnighet mm.

Svar från Elin L

Tack snälla Tina vad glad jag blir! Ha en fin dag och en riktigt fin helg så ses vi framöver igen! Med vänlig hälsning Elin

Marie J

Elina är glad rolig omtänksam ,det är ett nöjje att sitta i stolen o se va tjusigt Elin gör med mitt hår . Mycket nöjd .

Svar från Elin L

Tack snälla Marie vad glad jag blir! Så himla roligt att träffa dig och få klippa dig igen. Ha det så gott så ses vi framöver! /Elin

Clara G

Jag fixade mina fransar och bryn med färg och form hos Elin. Blir alltid lika nöjd! 10/10⭐️

Svar från Elin L

Tack snälla Clara för att du tog dig tid att ge en fin recension, jag blir jätteglad! Ha det så bra så ses vi när det är dags igen. Med vänlig hälsning Elin.

Lone H

Hon är superproffsig och har en bra känsla för vad kunden vill ha.

Svar från Elin L

Tack snälla Lone vad glad jag blir av att läsa din fina recension! Ha det så gott så ses vi framöver igen. /Elin