Style It i Sollefteå

Snittbetyg
4.9
Boka tid Ring 0620-597 07 Dela

Om företaget

Välkommen in till din frisör i Sollefteå! Här på Style It erbjuder vi klippning, färgning och styling, och du hittar vår salong centralt på Storgatan 42. Vi utbildar oss regelbundet för att alltid kunna erbjuda de senaste teknikerna inom klippning, färg och styling. Du som kund står alltid i fokus oavsett om du vill ha en...

229 omdömen om Style It i Sollefteå

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 229 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Linda G
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Glad, lyhörd och proffsig, allt vad man önskar sig hos en frisör.

Catrin N
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Härlig frisör som gjorde ett bra jobb. Jag kommer att klippa mig hos henne fler gånger.

Svar från Elin L

Tack snälla Catrin vad glad jag blir av att höra det! Hoppas du vant dig med din nya kortare frisyr, du blev såå himla fin i längden. Ha en fin dag & du är så välkommen tillbaka när det är dags för klippning igen. Med vänlig hälsning Elin Style It

Eva J
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Hon är suverän!! Hon gjorde en rejäl uppfräschning av mitt extremt långa, slitna och tråkiga hår. Är jättenöjd!

Svar från Bella B

Vad roligt Eva att det känns bra, vilket hår du har! En välbehövlig uppfräschning och så fräscht det blev! Du får ha det så gott, på återseende! Med vänliga hälsningar Bella

Gunilla A
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

• utomordentligt bra bemött • helt perfekt • slingor och klippning, helnöjd

Svar från Elin L

Tack snälla Gunilla för en fin recension, jag blir jätteglad av att läsa vad du skrivit. Ha en super-bra dag så ses vi framöver när det är dags igen! Med vänlig hälsning Elin

Sofia B
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Elisabeth gör skillnad och bjuder alltid på en kvalitetsstund med toppenresultat.

Men tack snälla Sofia, va roligt att höra! Så kul att ses igen =) Mvh Elisabeth

Christine S
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Kände mig varmt välkommen och fick jättebra service. :)

Svar från Elisabeth N

Men va kul att det kändes bra, ha en fortsatt fin dag! Mvh Elisabeth

Karin S

Jätte trevlig. Noga och duktig. Jag är jättenöjd

Svar från Bella B

Det var så trevligt att ha dig här och vad roligt att det känns bra med håret! Du får ha det så gott tills vi ses! :) Med Vänliga Hälsningar Bella

Lisa S
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

En magisk frisör, som verkligen förstår vad kunden vill ha!

Men tack Lisa, så himla roligt att få ta hand om dig igen! Mvh Elisabeth

Camilla S
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Proffesionellt bemötande och en otroligt duktig frisör, jag är så fin i håret 😍.

Svar från Elin L

Tack snälla Camilla, vad glad jag blir av att läsa din fina recension! Och tusen tack för att du kunde komma ännu en gång! Ha det så gott så ses vi framöver när det är dags igen. Med vänlig hälsning Elin

Monica B
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Alltid en avkopplande stund hos Elin, då Elin är både professionell och omtänksam och gör mig snygg i håret.

Svar från Elin L

Tack snälla Monica vad fint att höra, jag blir jätteglad! Hoppas du hade en fantastisk helg! Ha en fin dag så ses vi framöver. Med vänlig hälsning Elin

Jennifer A
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Alltid bäst på alla sätt! Kompetent, lyhörd, trevlig!

Svar från Elin L

Men tack snälla Jennifer! Vilket fint omdöme, jag blir jätteglad! Hoppas det har känts bra med din nya frisyr och även brynen och fransarna:) Sköt om dig så ses vi snart! Kram Elin

Emma H
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Noggrann, trevligt bemötande under hela vistelsen, pratglad, lyhörd

Svar från Bella B

Så kul att du kom Emma, kul med förändring på håret! Ha det så gott så ses vi framöver! /Bella

Åsa F
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Väldigt kunnig, lyssnade på mina åsikter, lätt att prata med, ett bra bemötande.

Va roligt att höra Åsa, hoppas nya färgen känns bra också, Mvh Elisabeth

Pernilla C
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Mycket trevligt och blev väldigt nöjd.

Va kul, hoppas nya stylingprodukterna känns bra också =) Mvh Elisabeth

Else A
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Mycket bra gjort och trevligt bemötande

Svar från Bella B

Tack snälla Else för att du kom & vad roligt att det känns bra! Du är så varmt välkommen tillbaka, mvh Bella

Tina S
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Kan bara ge högsta betyg i allt som bemötande, okunnighet mm.

Svar från Elin L

Tack snälla Tina vad glad jag blir! Ha en fin dag och en riktigt fin helg så ses vi framöver igen! Med vänlig hälsning Elin

Marie J
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Elina är glad rolig omtänksam ,det är ett nöjje att sitta i stolen o se va tjusigt Elin gör med mitt hår . Mycket nöjd .

Svar från Elin L

Tack snälla Marie vad glad jag blir! Så himla roligt att träffa dig och få klippa dig igen. Ha det så gott så ses vi framöver! /Elin

Emelie K
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Kunnig, trevlig och kompetent. Man känner sig trygg med Elisabeth och går från salongen väldigt nöjd.

Men va roligt att höra Emelie, tack för de fina orden! Mvh Elisabeth

Ingela E
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Känner mig alltid väl omhändertagen och hon gör ett toppenjobb alla gånger.

Svar från Elisabeth N

Men va roligt att höra Ingela, det var så himla roligt att få rå om er en stund igen! Mvh Elisabeth

Maria W
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Professionellt bemött. Elisabeth är lyhörd men kommer också med förslag och idéer. Jag hade höga förväntningar som hon levde upp till. Sammanfattningsvis var det ett bra möte. Jag känner mig trygg i hennes händer och återkommer gärna.

Svar från Elisabeth N

Men så roligt! Nu ska vi bara fixa ny färg också, kommer blir perfekt helhet! Mvh Elisabeth

Camilla S
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Otroligt proffsig är och har alltid Elisabeth varit i sitt jobb. Det känns både avkopplande och lyxit då hon sätter igång med sax och kam. Och i samband med slingorna då man får en kopp choklad med hembakad chokladkaka till är lyx. Droppen är då håret ska sköljas ur, och man sätter sig i massage stolen, då masserar Elisabeth hårbotten så man håller på att somna. Köpte hårkammar, doftpinnar med olja och ett doftljus som jag tände på fredagkväll i samband med tjejfest. Luktade gott i huset och jag var fin i håret. Rolig kväll med tjejerna blev det.

Svar från Elisabeth N

Det är alltid lika energipåfyllande när du kommer Camilla! Så roligt vi har, denna gång fick vi ett rejält gott skratt också åt klippmaskinen! haha! Hoppas ni hade en underbar kväll! Kram Elisabeth

Clara G
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Jag fixade mina fransar och bryn med färg och form hos Elin. Blir alltid lika nöjd! 10/10⭐️

Svar från Elin L

Tack snälla Clara för att du tog dig tid att ge en fin recension, jag blir jätteglad! Ha det så bra så ses vi när det är dags igen. Med vänlig hälsning Elin.

Stina E
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Professionellt duktig frisör. Trevlig, lättsam samt kreativ med konstnärligt öga för helhet och detalj. Klipp med färg blev riktigt bra.

Svar från Elisabeth N

Men tack Stina, hoppas nya frisyren och färgen känns lika bra nu när du tvättat och stylat själv några gånger annars är det bara att du hör av dig!❤️ mvh Elisabeth

Joel H
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Min upplevelse var att hon har bra kundbemötande och att hon har bra kunskap om hår

Tack så hemskt mycket för recensionen Joel, ha en fin dag! Mvh Elisabeth

Lone H
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Hon är superproffsig och har en bra känsla för vad kunden vill ha.

Svar från Elin L

Tack snälla Lone vad glad jag blir av att läsa din fina recension! Ha det så gott så ses vi framöver igen. /Elin

Renee B
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Elin gav ett mycket fint å glatt bemötande,och hon klippte mig enligt överenskommelse. Jag blev mycket nöjd med besöket!

Svar från Elin L

Tack snälla Renee vad glad jag blir! Du passar super-bra i din nya kortare frisyr. Ha en bra dag! Med vänlig hälsning Elin

Saga N
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Elisabeth är alltid noggrann och lyssnar på vad man önskar! Jag känner mig omhändertagen och sedd, och SNYGG!

Svar från Elisabeth N

Men Tack Saga! Va gullig du är, du var snygg innan du kom och ännu snyggare när du gick! =D /Elisabeth

Siv R
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Alltid lika proffsig och ger allt till kunden! Det kan inte bli bättre! ❤️

Svar från Elisabeth N

Men va roligt att höra Siv, hoppas Galan va enligt förväntningarna! Det var så himla roligt att ha er här och tack för förtroendet! Mvh Elisabeth

Mikaela H
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Bra bemött, väldigt duktig och ger bra tips & råd. Kommer gå dit fler gånger.

Svar från Elisabeth N

Tack för fin recension och hoppas nya färgen känns bra! Mvh Elisabeth

Sandra S
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Jag har gått hos Elin i många år och har alltid fått ett bra bemötande. Är lika nöjd varje gång, hon är väldigt noggrann å levererar alltid med bra resultat. Sedan lyssnar hon på vad som önskas av mig som kund.

Svar från Elin L

Tack snälla Sandra vad glad jag blir av att läsa ditt fina omdöme! Tänk vad länge du har gått till mig! :) Det är det bästa betyget man kan få. Ha en riktigt bra dag så ses vi framöver när det är dags igen. /Elin

Johanna V
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Elisabeth var den första frisören som förstod hur mitt hår beter sig, vilken känsla hon hade. Jag kommer tillbaka.

Svar från Elisabeth N

Så roligt att höra! Tack för förtroendet, tycker det är jätte roligt att få ta fram lockarna när någon har självfall! Välkommen! Mvh Elisabeth

Madelen N
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Älskar att gå till Elin! Så lättsam, öppen och härlig! Lyssnar och förstår vad jag är ute efter! Supernöjd varje gång!

Svar från Elin L

Tack snälla vad glad jag blir av att läsa din recension! Ha nu en riktigt fin dag så ses vi framöver när det är dags igen. /Elin

Jessica N
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Trevligt bemötande, Elisabeth är effektiv,trevlig och duktig. Resultatet blev superbra, gav fritt utrymme att fixa mitt hår. Jag är helnöjd 😃

Svar från Elisabeth N

Tack Jessica! Så roligt att höra, kul när man märker skillnad som vi pratade om =D Mvh Elisabeth

Loreen H
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Bella B var professionell och uppmärksam. Hon lyssnade på vad jag ville ha och levererade fantastiska resultat. Mitt hår har aldrig sett bättre ut! Jag är verkligen nöjd med hennes service och kommer definitivt tillbaka

Svar från Bella B

Tack snälla för fint omdöme och vad roligt att du är nöjd med ditt hår! Du är så varmt välkommen tillbaka till oss på StyleIt, och hoppas att du hade en fin 18 års dag! Ha det så gott! :)/Bella

Sara B
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Så otroligt glad och positiv tjej. Hon är så lyhörd på vad man vill och har jätte bra idéer. Alltid nöjd oxh glad när jag går därifrån. Bästa frisören jag har haft och kommer aldrig byta.

Svar från Elin L

Gulle dig Sara! Vad glad jag blir! Det är så roligt & trevligt när du kommer hit till salongen. Ha nu en riktigt fin dag så ses vi framöver! Kram Elin

Mia W
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Alltid lika trevligt att få en stund med Elisabeth. Hennes proffessionalitet, ärlighet, sociala förmåga, intresse mm gör besöket såå trevligt. Kommer aldrig att gå till någon annan så länge Elisabeth finns….😊

Svar från Elisabeth N

Men tack snälla Mia, så otroligt roligt och värmande att höra! Det är så mysigt när du kommer! Uppskattar våra samtal som verkligen är mellan himmel och jord 🥰 Mvh Elisabeth

Marie M
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Proffsig, tog sig tid att lyssna hur jag vill ha det klippt.

Svar från Elisabeth N

Tack Marie, det är alltid lika roligt för du är öppen för förändringar och du passar i både kort och längre hår 😀 mvh Elisabeth

Magdalena S
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Trevligt och vänligt bemötande, lyssnande och levde upp till dom förväntningar jag hade innan. Köpte schampoo och balsam

Svar från Elisabeth N

Va roligt att höra Magdalena, de va så himla trevligt att få prata med dig. Hoppas ni får komma iväg på lite semester 😉 mvh Elisabeth

Gunilla O
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Bra bemötande, lyhörd för mina önskemål och suveränt duktig. Har redan bokat in nästa tid.

Svar från Elin L

Tack snälla Gunilla vad glad jag blir av att läsa din fina recension! Jag såg häromdagen att du bokat en ny tid, jätte roligt! Då ses vi längre fram. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Elin

Ljunglöf L
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Har bara bra erfarenheter av Elin L. Hon vet hur jag vill ha det.

Svar från Elin L

Tack snälla Lena vilken fin recension, jag blir jätteglad! Det är alltid lika trevligt när du kommer hit till salongen. Ha en fin dag så ses vi framöver. Med vänlig hälsning Elin

Ann Kristin E
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Av Elisabeth får man väldigt fint bemötande och hon är lyhörd inför kundens behov. Mina förväntningar vid besöket var att få en trevlig avslappnad stund och en väl utförd klippning samt bra tips och råd utifrån behov. Elisabet uppfyllde mina förväntningar inför besöket på alla sätt och jag kan mycket varmt rekommendera henne till andra personer som söker en bra frisör. Hon är bästa frissan i stan.

Svar från Elisabeth N

Men tack snälla Ann Kristin för den fina recensionen, den värmer! Alltid lika trevligt när du kommer! Ses i vår =) Mvh Elisabeth

Evelina H
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Denna gång var det barnen som klippte sig. Elin gör ett helt fantastiskt jobb med barnen, hon får dem att känna sig sedda. Hon frågar och lyssnar på hur de vill göra med sitt hår och förklarar sedan om det är möjligt utifrån deras hår. De kommer alltid ut nöjda och med ett stort leende på läpparna.

Svar från Elin L

Tack snälla Evelina vad glad jag blir av att läsa din fina recension! Ha en fin dag, vi ses! /Elin

Emmeli G
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Helt fantastisk som hon alltid är!

Men tack! Va gullig du är! Så kul med stora förändringar! Mvh Elisabeth

Katarina Ö
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Väldigt trevlig och lättsam, mycket kunnig! Gjorde magi med mitt hår 🥰 klippte äntligen av mitt långa hår och slingade det i lite roligare nyanser. Supernöjd!

Svar från Elin L

Tack snälla Katarina vad roligt att höra, vad glad jag blir! Du blev såå fin i din nya frisyr & nya färg! Ha det så fint så ses vi framöver! Med vänlig hälsning Elin

Mikael N
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Trevlig, bra och gullig (bra på small talk vilket inte händer så ofta här i Skandinavien) och klippte mig precis som jag hadde tänkt jag skulle. Vill absolut rekommendera Elin till andra och Style It.

Svar från Elin L

Tack snälla för ditt fina omdöme, vad glad jag blir! Du är så välkommen nästa gång du är långhårig! Ha en bra dag! Med vänlig hälsning Elin

Anna N
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Alltid glad och lättsam. Professionell och ger förslag för mitt hår

Svar från Elin L

Tack snälla Anna, vad glad jag blir! Hoppas allt har känts bra. Vi ses framöver, ha det så gott! Med vänlig hälsning Elin

Börje S
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Hej bra med bemötande, fick en återbudstid det var ju bra. Har varit kund hos er i många år, det är bra och trevlig personal. Vi har kul.

Svar från Elin L

Tack snälla Börje vad glada vi blir! Det är det bästa betyget man kan få, att ha återkommande kunder år efter år. Ha en bra dag så ses vi framöver igen. /Elin

Tess S
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Fint bemötande och väldigt trevlig. Detta var första besöket för min yngsta dotter och hon var oerhört nöjd med frisyren och lockarna.

Svar från Elin L

Tack snälla, vad glad jag blir! Ha en god fortsättning på det nya året. Med vänlig hälsning Elin

Ingrid B
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Mycket trevlig och lyhörd för våra önskemål.

Svar från Elin L

Tack snälla Ingrid för ett fint omdöme!

Jonny O
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Elisabeth klippte min son exakt efter hans önskemål. Proffs uti fingerspetsarna

Svar från Elisabeth N

Men tack för dom fina orden Jonny, va kul att höra. Hoppas han får till det med vaxet också nu 😃 mvh Elisabeth

Filtrera omdömen