Style It i Sollefteå

Style It i Sollefteå

www.styleit.eu
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0620-597 07 Dela

Välkommen in till din frisör i Sollefteå! Här på Style It erbjuder vi klippning, färgning och styling, och du hittar vår salong centralt på Storgatan 42. Vi utbildar oss regelbundet för att alltid kunna erbjuda de senaste teknikerna inom klippning, färg och styling. Du som kund står alltid i fokus oavsett om du vill ha en...

334 omdömen om Style It i Sollefteå

Åsa O
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Sara är fantastisk. Stor känsla för kroppen och min onda rygg känns så mycket bättre. Trygg, trevlig och duktig. Rekommenderas varmt!

Svar från Sara H

Tusen tack för dom fina orden Åsa! Jag önskar dig en fortsatt fin sommar! varma hälsningar Sara

Raili N
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Första besöket , trevlig bemötande. Är nöjd med klippningen. Kan rekommendera platsen för andra.

Majlis M
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Inget att klaga på. Inget problem att kommunicera med henne trots min svaga engelska. Återkommer gärna till henne. Gör ni denna förfrågan på all personal på Style?

Irene E
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Hadassa är en duktig frisörska o får högsdta rekommendationer.

Ingrid S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Jag fick den frisyr jag ville ha, personalen var trevlig och hjälpsam.

Amanda Å
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Lyhörd och noggrann. Mycket nöjd över resultatet

Kristina S

Jättetrevlig och så proffsig <3

Marie E
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Ett trevligt bemötande, fick råd och tips om frisyr,styling och produkter. Blev supernöjd med slutresultatet!🤗 Komner att boka Hadassa fler gånger.

Jennifer A
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Trevligt bemötande av Hadassa, som tog bra tid på sig att förstå mina önskemål samt kom med bra förslag på vad hon trodde skulle passa mig angående hårfärg/ slingor osv. Att klippa bob är hon också duktig på, med öga för detalj. Det som jag också uppskattade mycket var att Hadassa är öppen och ärlig, t.ex när hon behövde fokusera lite extra och när hon trodde ha gjort ett misstag som hon ville korrigera (vilket inte var nåt misstag). Hela upplevelsen var jätte trevlig (självklart också tack vare det faktum att...

Majken S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Jättetrevlig tjej. Synd att mina språkkunskaper är så begränsade.

Veronica G
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Har aldrig blivit så nöjd med en frisyr innan. Hadassa är väldigt lyhörd och ödmjuk, hon förstod min "stil" väldigt bra. Supertrevlig, vi hade en spännande konversation under besöket. En kunnig, professionell frisör som jag kommer att boka igen!

Svar från Hadassa L

Hej Veronica! Åh tack så mycket! Det gör mig så glad att höra! Ja det var väldigt trevligt att ha dig här! Vi ses nästa gång! vänliga hälsningar Hadassa

Linda S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Jag är jättenöjd med Hadassas klippning och bemötande mot mig. Framförallt är jag nöjd med de råd jag fick om hur jag ska sköta mitt hår och de tips jag fick på de produkter jag bör använda i mitt hår

Svar från Hadassa L

Hej Linda! Jag är så glad att höra det! :) det var väldigt trevligt att ha dig i min plats och att göra dina vackra lockar! ha en bra sommar!

Saigit W
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Jag är nöjd, men jag mådde själv inte så bra 😊

Hej Saigit, Åh, jag hoppas du mår bättre snart!! :) vänliga hälsningar Hadassa

Per J
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Väldigt trevligt bemötande. Duktig frisör som klippte mig enligt mina önskemål. Kommer definitivt att återkomma.

Svar från Hadassa L

Tack för ditt besök! :) Jag önskar dig en fin sommar!

Linnéa Å
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Hon är noggrann och lyhörd för de önskemål man kommer med. Jag blev väldigt nöjd med resultatet av min klippning.

Svar från Hadassa L

Hej Linnea! Tack så mycket! Det var trevligt att träffa dig! ha en bra sommar!

Gunhild G
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket glad, trevlig vänlig och lyhörd kunnig frisör. Rekommenderar gärna henne!

Svar från Hadassa L

Åh tack Gunhild för din recension! super snäll! Jag önskar dig en bra semester! :)

Siv R
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket trevligt och tillmötesgående och hjälpte min blinda mamma Siv o Gun

Svar från Hadassa L

Åh hon var så söt! det var väldigt trevligt att ha dig här! :) Jag hoppas att hon är nöjd med sin nya look!

Harrieth L
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Väldigt trevlig tjej. Duktig och noga att klippa.

Svar från Hadassa L

Tack för ditt svar Harrieth! Ha en bra semester!

Gunilla F
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Mycket nöjd med allt. Trevligt bemötande. Alla förväntningar uppfylldes. Mycket professionell. 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Svar från Elisabeth N

Tack snälla, det var så mysigt att få fixa allihopa på den stora dagen =) Mvh Elisabeth

Elisabeth N
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Hon känner verkligen igenom och hittar spända områden som hon jobbar med, kände stor skillnad i skuldrorna dagen efter. Mycket mer rörlighet. Proffersionell!

Svar från Sara H

Tack för dina fina ord Elisabeth! Hoppas du får en underbar semester! vänliga hälsningar Sara

Marika M
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Supertrevlig, mycket kunnig, service-minded och inkännande frisör som lägger stor vikt vid att din upplevelse och slutresultat är fantastiskt. Fick underbar skalpmassage, form och färgning av ögonbryn samt hårklippning. Rekommenderar Hadassa varmt! Kommer definitivt boka in mig igen! 🌸

Svar från Hadassa L

Hej Marika! Åh det är så himla sött! Tack så mycket det var väldigt trevligt att ha dig här! Jag önskar dig en fin sommar!

Eva S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Social och proffsig, lyssnar och pratar bra engelska

Svar från Hadassa L

Hej Eva! Det var så trevligt att ha dig här och kul att träffa dig! vi ses nästa gång! Med vänlig hälsning Hadassa

Ingrid O
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket bra proffsigt bemötande och och 👍

Svar från Hadassa L

Hej Ingrid, Tack så mycket! Jag önskar dig en fin sommar! :)

Isa M
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Hälsades välkommen med ett handslag och presentation. Hade inga förväntningar, eftersom det var första gången på Style it. Hade en fantastisk stund med trevligt samtal, underbar massage och helt nöjd med klippningen. Återkommer gärna till Hadassa.

Svar från Hadassa L

Hej Isa! Tack för ditt besök och det gör mig så super att höra att du är nöjd! Ha en fin sommar så ses vi nästa gång! :)

Archibald H
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Jag måste säga att jag blev jäkligt nöjd, hon var riktigt trevlig och gjorde ett sjuhelsikes bra jobb med håret, det blev ännu bättre än vad jag trodde att det skulle bli.

Svar från Hadassa L

Tack så mycket Archibald! Det var så häftigt att göra så stor skillnad i ditt hår! Tack för förtroendet. det var väldigt trevligt!

Cheri T
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Jag hade bokat en klippning hos Hadassa och är väldigt nöjd. Hon var väldigt trevlig och var noga med att fråga vad jag hade tänkt mig innan hon började klippa och kom med förslag på hur mycket som behövde klippas då mitt hår var väldigt torrt och slitet. I bokningen ingick också tvätt och inpackning som kändes väldigt bra för mitt hår.

Svar från Hadassa L

Tack så mycket för att du kom Cheri! Det var så trevligt att ha dig i min plats och att göra ditt vackra hår!

Tomas F
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Ett väldigt bra bemötande, glad och trevlig. Jag hade inga förväntningar, jag ville bara bli klippt.Jag är mycket nöjd med klippningen,det var den tjänst jag kom för. Däremot kan jag tycka att 770kr är dyrt för en herrklippning.

Svar från Hadassa L

Tack så mycket för din fina recension Tomas! det var riktigt trevligt att ha dig här! vänliga hälsningar Hadassa

Karin S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Kände mej mycket välkommen. Första gången jag klipper mej på Stayle It hon färgade även mina fransar och ögonbryn. MYCKET NÖJD

Svar från Hadassa L

tack så mycket Karin! det var väldigt trevligt att ha dig här! vänliga hälsningar Hadassa

Kristina I
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Lyssnade på mina idéer och blandade med sina. Jag ville färga håret rött och de blev så mycket bättre än vad jag trodde, hon blandade in slingor med lila för mer liv.

Svar från Hadassa L

Tack så mycket Kristina, det var så kul att göra den där coola färgen på håret! jag är så glad att du är glad!

Niklas A
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket bra, trevlig frisör som pratade lagomt mycket. Klippningen gick smidigt och blev exceptionell.

Svar från Hadassa L

Tack för ditt omdöme Niklas! Det var väldigt trevligt att ha dig här! ha en bra sommar! vänliga hälsningar Hadassa

Kristina G
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Superduktig! Kände mig väldigt avslappnad med hadassa och har aldrig varit så nöjd med mitt hår. Rekommenderar starkt! Very good! Felt very relaxed with Hadassa and have never been happier with my hair. Strongly recommend!

Svar från Hadassa L

Det gör mig så superglad att höra Kristina! :) tack så mycket för ditt besök! jag önskar dig en fin sommar! vänliga hälsningar Hadassa

Ulla-Britt S
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Jättetrevligt besök, hon var perfekt, duktig, mån om sin kund. Jag blev helt överväldigad av besöket. Hon är perfekt.

Svar från Hadassa L

Åh så super söt Ulla-Britt! tack så mycket för ditt besök! Det var trevligt att ha dig här! hoppas du får en fin sommar vänliga hälsningar Hadassa

Birgitta M
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket trevligt bemötande! Kan inte besvara frågan eftersom det gällde en permanent och jag har inte tvättat håret ännu, men det känns bra.

Svar från Hadassa L

Tack så mycket Birgitta för ditt svar. Jag det var väldigt trevligt att ha dig här och jag hoppas att cruls kommer att sitta bra för dig! vänliga hälsningar Hadassa

Harriet W

Glad trevlig Bra jobb Mycket nöjd

Svar från Hadassa L

Jag är väldigt glad att höra det Harriet! hoppas vi ses snart igen! vänliga hälsningar Hadassa

Anna E
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Mycket nöjd med både klippnong,litte nytt, Och Elisabet som person som trots att hon var hes offrade sig för att föra ett. lagom samtal..

Svar från Elisabeth N

Men tack Anna, trevligt att få ta hand om dig och ditt hår så du får det lättsammare i sommar =). Ha en fin sommar så ses vi i höst! Mvh Elisabeth

Alva T
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Behandlande massage, mycket nöjd!

Tack för dina ord Alva! Vi ses igen :) vänliga hälsningar Sara

Veronica H
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Väldigt mån om att det skulle bli bra för dottern.

Svar från Hadassa L

tack så mycket Veronica för det fina svaret! hoppas hon är jättenöjd med sitt hår!

Kerstin H
Skrev om Hadassa L en del av Style It i Sollefteå

Mycket välkomnande. Nöjd med både klippning o färg. Hårbottenmassagen superskön. Det blir absolut återbesök.

Svar från Hadassa L

tack så mycket Kerstin för din recension! det var så trevligt att ha dig i min seet!

Karin P
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Jag blev som en ny människa efteråt. 🙂

Svar från Sara H

Vad underbart att höra! Tusen tack för dom orden Karin! Ha en fin sommar. vänliga hälsningar Sara

Magnus E
Skrev om Sara H en del av Style It i Sollefteå

Mycket bra på att hitta det som ska masseras bort 😃

Svar från Sara H

Tack Magnus! Det är roligt att få möjligheten att följa förändringar och förbättringar! Lycka till på nya arbetsplatsen. Vänliga hälsningar Sara

Biggan E
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Blev väldigt bra bemött av Elisabeth. Så nöjd. Verkligen duktig frisör.

Svar från Elisabeth N

Men tack, äntligen fick jag ta hand om dig igen! Va länge sedan men alltid lika kul att få klippa dig! Mvh Elisabeth

Else A

Toppen fint jobb som vanligt kommer tillbaka om 4månader

Svar från Elin L

Tack snälla gulliga Else! Du är så välkommen tillbaka när hårbandet har kommit till användning igen! Ha en fin sommar så ses vi i höst. Med vänlig hälsning Elin

Tilde L
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Elin bemötte mig på bästa sätt kände mig jätte bekväm där i stolen Ville få bort allt slitet hår och de blev jättebra som jag tänkt mig Jag tyckte att upplevelsen var jätte bra hon var lätt att prata med och komma fram till det man ville, jag köpte klippning

Svar från Elin L

Tack snälla Tilde vad glad jag blir när jag läser vad du har skrivit! Håret blev ju toppen fräscht nu, skönt mot sommaren och allt! Du är så välkommen åter & ha nu en riktigt härlig student & ha en jättefin sommar så ses vi! /Elin

Greta N
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Jag är alltid nöjd, när jag varit där . Man blir så glatt mottagen och nöjd med både klippning och permanent.. Själv stödjer jag alla cancerformer . MVH Greta Norberg

Svar från Elin L

Tack snälla Greta för ett fin recension, jag blir jätteglad av att läsa vad du skrivit. Det är alltid så trevligt när du kommer hit till salongen. Ha det nu så gott så ses vi framöver och då är det dags för nya lockar igen! Med vänlig hälsning Elin

Kristina I
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Som vanligt kan jag slappna av och veta att jag går ut därifrån och är nöjd med håret. Underbart omhändertagen och känslan av att jag blivit ompysslad. Bästa frissan ❤️

Svar från Elisabeth N

Härligt att höra! Vi är så tacksamma att du går hos oss, både mig och elever =D Tack för denna trevliga stund, Mvh Elisabeth

Ingrid R
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Elin är glad och trevlig och en duktig frisör

Svar från Elin L

Tack snälla Ingrid, så roligt att träffa dig igen! Ha en fin dag så hörs vi. Med vänlig hälsning Elin.

Cathrine H
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Eftersom jag är ny kund och bekantskap hos Elin, då var det väldigt lätt att föra samtal med henne. Hon frågade hur jag blivit klippt tidigare och gav förslag på klippning. Jag blev jättenöjd!

Svar från Elin L

Tack snälla Cathrine vad glad jag blir av att läsa din fina recension! Du är så välkommen åter! Ha det nu så gott & ha en trevlig resa. Med vänlig hälsning Elin

Sanne W
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Väldigt härlig stund med en magisk hårbottenmassage vid sköljning ✨

Svar från Elisabeth N

Men va kul att höra Sanne, det var så spännande att få höra om dina spännande upplevelser! Har lagt dem på minnet! Mvh Elisabeth

Anette H
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Trevlig och omtänksam. Mina önskemål var väldigt viktig för henne. Otroligt noggrann och väldigt duktig när det gäller hantering av saxen. Är så nöjd och tacksam med min frisyr. Och har fått mycket beröm av mina vänner.

Svar från Elisabeth N

Men tack snälla Anette för de fina orden, det glädjer mig! Hoppas nya frisyren sköter sig och att testerna gjorde susen med håret. Mvh Elisabeth

Sofie L
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Elisabeth är jätteduktig och jag blev kanonnöjd.

Svar från Elisabeth N

Men va kul Sofie, det var så himla kul att se dig efter så många år! Lika fantastiskt hår som jag minns det också! Ha en fantastisk sommar! Mvh Elisabeth