Style It i Sollefteå

Style It i Sollefteå

www.styleit.eu
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0620-597 07 Dela

Välkommen in till din frisör i Sollefteå! Här på Style It erbjuder vi klippning, färgning och styling, och du hittar vår salong centralt på Storgatan 42. Vi utbildar oss regelbundet för att alltid kunna erbjuda de senaste teknikerna inom klippning, färg och styling. Du som kund står alltid i fokus oavsett om du vill ha en...

270 omdömen om Style It i Sollefteå

Helena L
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Elin är mycket professionell som frisör och dessutom helt underbar som person 💕 Jag är så otroligt nöjd med helheten vid mitt besök. Supernöjd med både färg och klippning. Tack! 😃

Svar från Elin L

Tusen tusen tack snälla Helena, jag blir superglad när jag läser vad du har skrivit!😃 Vad roligt att höra att du är nöjd med håret. Ha det nu så gott & välkommen åter!💕 Med vänlig hälsning Elin

Morgan A
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Om man vill ha en ärlig öppen frisör som utövar sitt yrke efter kundens behag. Kvalitet värt sitt lite högre pris

Julia N
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Bästa tjejen, super duktig, blev super nöjd

Svar från Bella B

Tack snälla Julia för en mysig stund, och så löser vi ytterliga slingor så snart det bara går! Kram, Bella

Linda A
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Alltid trevlig och intresserad av att göra de bra mig som kund!

Svar från Elisabeth N

Tack Linda, alltid lika roligt när du kommer för då blir de skillnad på frisyren! =) Mvh Elisabeth

Katrin M
Skrev om Style It i Sollefteå

Otroligt trevlig personal. Lugnt och mysigt miljö. Kan absolut rekommendera en massage här!

Ulrika L
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Trevlig och verkade proffesionell. Gav lite tips om vaxning av överläpp

Svar från Elisabeth N

Tack för de fina orden Ulrika, som jag sa hör bara av dig när det är dags att prova =), Mvh Elisabeth

Karin H
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Helt fantastisk, blir alltid så nöjd!

Svar från Elisabeth N

Men va roligt att höra Karin! Så himla mysigt att få ses igen, var ju länge sedan vi hann träffas överhuvudtaget! =) /Elisabeth

Camilla C
Skrev om Style It i Sollefteå

Var på massagebehandling hos Sara Hultin och är supernöjd. Bra bemötande av alla på plats. Kan starkt rekommendera detta till fler.

Melissa A
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Man blir alltid lika välkomnande super trevlig och man känner sig väl omhändertagen. Känns tryggt att bli klippt för man vet att det alltid blir bra. Jag köpte med mig en curl cream som jag blev rekommenderad den kändes super efter jag fick testa den där.

Svar från Elisabeth N

Men va roligt! Lockarna kommer kännas bättre och bättre nu efter klippningen och att dem får lugna sig i den nya frisyren! Super kul att träffa dig igen! Mvh Elisabeth

Camilla G
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Alltid trevligt och omhändertagande bemötande. Proffesionellt utförande och otroligt lyhörd för önskemålen. Resultatet blev fantastiskt och jag är mäkta nöjd!

Svar från Elisabeth N

Men va roligt å höra Camilla, hoppas resan var fantastisk och att du glänste i din nya frisyr och färg! Mvh Elisabeth

Eva-Lisa M
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Jag fick ett trevligt bemötande när jag kom . Vi pratade om vilka önskemål jag hade . Jag skulle färga håret och eftersom jag har långt hår som jag själv färgat tidigare ville jag ha en färg som inte avvek för mycket från den tidigare . Samtidigt måste färgen täcka den grå utväxten den tidigare färgen jag använt var brun. Vet också att det är lätt att när det sitter för länge och blir överlappad på den gamla färgen kan det nästan bli svart . Det var jag lite orolig för . Så jag sa att jag ville ha en varm mörkbrun färg...

Svar från Bella B

Men så himla roligt att läsa Eva-Lisa att det känns bra med både nya färgen och med klippningen. Jag tog till mig om dina önskemål och förstod hur du ville ha det, jättebra att du delade med dig av tidigare erfarenheter med färg så jag kan ta det i beaktning också! Tack snälla för att du kom och för ditt fina omdöme, du får ha det så himla bra nu och ta hand om vovvarna! Med vänlig hälsning Bella

Sandra B
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Lugn och noggrann. Skulle kunna komma med lite egna ideér, klippning.

Svar från Bella B

Tack för ditt omdöme, vilka härliga flickor du har! Ha det så gott :) Med vänlig hälsning Bella

Kristina I
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Fint bemötande, lyhörd och noggrann. Jag kännde mej mycket väl omhändertagen. Mycket nöjd med både slingning och klippning. Hon blir en bra frisör. ❤️

Svar från Bella B

Vad roligt Kristina att du är nöjd med håret & tusen tack för att du kom, det är alltid så trevligt att ha dig här! Ni får ha det så gott och ta hand om er! Med vänlig Bella

Anna-Maria H
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Väl bemött, proffesionell och god kunskap om vad som passar mig.resultatet av klippningen var över förväntan. Väl värt pengarna! Rekomenderas varmt!

Svar från Elisabeth N

Tack snälla Anna-Maria, det är så himla roligt för du är inte bangen för rejäla förändringar! Och galet snygg är du i den nya frisyren! Mvh Elisabeth

Johanna H
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Elisabeth är den bästa, löser alltid mina hår problem på bästa möjliga sätt och tar hand om en så väl under tiden man är där 🙏

Svar från Elisabeth N

Men Tack Johanna för de fina orden, super kul att se dig igen! Och nu är det nog lättare att sätta upp det snyggt igen också ;) Mvh Elisabeth

Susanne F
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Elin är den bästa, är alltid nöjd då jag varit hos henne 💕

Svar från Elin L

Tack snälla Sussie, vad gullig du är! Hoppas påsken varit fin, ha en bra dag så ses vi framöver! Kram Elin

Rolf Ö
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Trevlig, lyhörd för kundens önskemål, skicklig, noggrann, vet vad hon gör, uthärdade med gott humör kundens sladder och usla skämt.

Svar från Bella B

Tack snälla Rolf för ditt omdöme, det var så trevligt att du kom med din härliga energi! Hoppas det går fint nu med den nya frisyren & så får du ha det så gott! Med vänlig hälsning Bella

Camilla L
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

hon klipper som ja vill o hon kan hår så ja ä nöjd

Va roligt att höra Camilla, hoppas du haft en fin helg! Mvh Elisabeth

Laila M
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Trevligt bemötande, kunnig, lyssnade samt gav förslag

Svar från Elin L

Tack snälla Laila vilket fin recension, jag blir jätteglad av att läsa den! Hoppas du trivs bra i din nya frisyr. Ha en fin dag och välkommen åter när du är långhårig igen. Med vänlig hälsning Elin.

Camilla S
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Trevlig, professionell och noggrann frisör.

Svar från Elin L

Tack snälla Camilla vad fint sagt! Hoppas sonen blev nöjd med sin nya frisyr. Ha en fin dag så ses vi! Med vänlig hälsning Elin

Marika G
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Social så duktig och jätte trevlig!

Svar från Elin L

Tack snälla Marika vad snäll du är! Ha en fin dag så ses vi framöver. /Elin

Elin J
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Fint bemötande som alltid. Är supernöjd med upplevelsen och resultatet!

Svar från Elisabeth N

Tack Elin för den fina recensionen, super trevligt när du kommer! Får vi se om det blir matstaffet eller inte ;) Mvh Elisabeth

Evelina L
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Otroligt bra bemötande, besöket gick snabbt och smidigt och uppfyllde alla förväntningar. Jag kommer definitivt att återkomma.

Svar från Elin L

Tack snälla Evelina vad glad jag blir! Du är så välkommen tillbaka. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Elin

Susanne N
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Trevligt bemötande. Proffetionellt utförande av klippningen. Elin lyssnade på mig och jag är mycket nöjd. Jag gav Elin fria händer att skapa en frisyr som passar mig och hon lyckades så bra.

Svar från Elin L

Tack snälla Susanne vad glad jag blir när jag läser din fina recension! Roligt att höra att du är nöjd med klippningen. Ha nu en jättefin dag & välkommen åter! Med vänlig hälsning Elin

Daniel A

Ja ger dog 10 av 10 i betyg det var en underbar behandling

Svar från Elisabeth N

Men va roligt att du tyckte om den Daniel! Ha en fortsatt fin dag! Mvh Elisabeth

Börje S
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Bra bemötande, man kan prata om nästan allt. Jag har klippt mig på style it i många år.

Svar från Elisabeth N

Tack för de fina orden Börje, det är så trevligt när du kommer! Måste ta och försöka komma ihåg hur många år det är, många är det iallafall =) Mvh Elisabeth

Karolina S
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Fantastisk människa och frisör. Alltid trevlig, glad och lyhörd, Elin är otroligt mån om att upplevelsen och resultatet av frisör besöket ska bli så bra som möjligt.

Svar från Elin L

Men tusen tusen tack snälla Karro!! Vad glad jag blir av att läsa vad du skrivit! Det är alltid lika trevligt när du kommer hit till salongen. Ha nu en riktigt fin dag & ha en fin vår så ses vi framöver! /Elin

Annica P
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Kul med en som förstår ens hårtyp, känns som ärlig i sina råd om färg osv. Jag är jättenöjd och har bokat nästa tid till våren redan

Svar från Elisabeth N

Men tack Annica och va roligt att du känner det! Super kul med den förändringen vi gjorde denna gång dessutom! Så snygg i den där mörkare! Mvh Elisabeth

Sven-Erik K
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Allt var kanon bra klippt mig🙂

Super kul att höra Sven-Erik, önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh Elisabeth

Tanja E
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Superkompetent frisör som inger trygghet och får det hela att kännas som en spaupplevelse 🌸😊

Svar från Elin L

Tusen tack snälla Tanja, vad glad jag blir av att läsa din fina recension! Hoppas håret känns bra & att det har funkat bra med produkterna. Ha en riktigt fin dag & välkommen åter. Med vänlig hälsning Elin

Tanja H
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Alltid roligt och avslappnande!!

Svar från Elin L

Tack snälla Tanja vilket fint omdöme! Ha en fin dag så ses vi snart igen. Med vänlig hälsning Elin

Anita B
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Bra kunnig och engagerad. kom med bra förslag

Svar från Elin L

Tack snälla vad glad jag blir för din fina recension! Ha en fin dag så ses vi framöver. Med vänlig hälsning Elin

Kerstin J
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Jag köpte en klippning. Jag blev bra bemött och hon var glad och trevlig. Hon lyssnade på mina önskemål och jag blev så nöjd.

Svar från Bella B

Vad roligt Kerstin att det känns bra med håret, så trevligt att du kom! Du är så varmt välkommen hit till oss på Style It! Med vänlig hälsning Bella

Sofia P
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Kompetent, lyhörd trevlig. En trivsam salong som är välskött.

Svar från Elisabeth N

Tack för dom fina orden Sofia, kul att få fixa ditt vackra långa hår! Mvh Elisabeth

Marie-Louise L
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Mycket fint bemötande , lugn och behaglig. Bella har verkligen valt rätt yrke , känns som hon tycker det här är kul och så duktig.

Svar från Bella B

Tack snälla Marie-Louise för dina ord och för att du kom, så trevlig stund! Vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Bella

Annica M
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Mycket trevlig tjej med en underbar utstrålning, tyckte hon var väldigt noggrann å duktig. Bella kommer att bli en frisörska ( eller vad hon blir ) kunderna kommer att vara så nöjda precis som jag. En 5 av mej. Lycka till Bella.

Svar från Bella B

Åh vad glad jag blir av dina fina ord och så roligt med förändring med både frisyren och färg! Så himla roligt att du är nöjd och kul att du kom till mig! Du får ha det så gott Annica, Med vänlig hälsning Bella

Tova H
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Super proffesionellt. Resultat blev precis som jag tänkt. Tänker absolut komma tillbaka.

Svar från Elisabeth N

Super kul att få förändra ditt härliga hår, tack för förtroendet! Du är så välkommen tillbaka! Mvh Elisabeth

Anette E
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Mycket trevligt bemött och kunnig. Fick den frisyr jag tänkt mig. Blev mycket nöjd. Lär återkomma 🥰

Svar från Elisabeth N

Va kul, brukar kännas ännu bättre efter någon tvätt så man fått styla och testa själv också, Varmt välkommen! Mvh Elisabeth

Staffan J
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Trevlig, lättpratad, förstod min vilja till frisyr. Lättsamt mottagande.kommer fortsatt att besöka detta klippställe. Salong.

Svar från Elisabeth N

Men va roligt att höra Staffan, blev stor skillnad på frisyren! Du är så välkommen tillbaka! Mvh Elisabeth

Christina L
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Hon var otroligt noggrann. Visade och frågade om tex längden räckte,vad jag önskade och gav försiktiga idéer. Otroligt trevligt bemötande.

Svar från Bella B

Vad roligt att läsa Christina, tack snälla för att du kom och för de fina orden! Med vänlig hälsning Bella

Christina L
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Avslappnad,kunnig och otroligt proffisionell. Underbart bemötande och månar om mig som kund

Svar från Elisabeth N

Så otroligt roligt att höra Christina, så himla roligt att få ta hand om dig en stund =) Mvh Elisabeth

Linda G
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Glad, lyhörd och proffsig, allt vad man önskar sig hos en frisör.

Svar från Elin L

Tack snälla Linda vad fint sagt, jag blir superglad! Hoppas helgen blev fantastisk på alla sätt och vis, ser framemot att höra sedan. Ha en bra dag så ses vi längre fram. /Elin

Catrin N
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Härlig frisör som gjorde ett bra jobb. Jag kommer att klippa mig hos henne fler gånger.

Svar från Elin L

Tack snälla Catrin vad glad jag blir av att höra det! Hoppas du vant dig med din nya kortare frisyr, du blev såå himla fin i längden. Ha en fin dag & du är så välkommen tillbaka när det är dags för klippning igen. Med vänlig hälsning Elin Style It

Eva J
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Hon är suverän!! Hon gjorde en rejäl uppfräschning av mitt extremt långa, slitna och tråkiga hår. Är jättenöjd!

Svar från Bella B

Vad roligt Eva att det känns bra, vilket hår du har! En välbehövlig uppfräschning och så fräscht det blev! Du får ha det så gott, på återseende! Med vänliga hälsningar Bella

Gunilla A
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

• utomordentligt bra bemött • helt perfekt • slingor och klippning, helnöjd

Svar från Elin L

Tack snälla Gunilla för en fin recension, jag blir jätteglad av att läsa vad du skrivit. Ha en super-bra dag så ses vi framöver när det är dags igen! Med vänlig hälsning Elin

Sofia B
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Elisabeth gör skillnad och bjuder alltid på en kvalitetsstund med toppenresultat.

Men tack snälla Sofia, va roligt att höra! Så kul att ses igen =) Mvh Elisabeth

Christine S
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Kände mig varmt välkommen och fick jättebra service. :)

Svar från Elisabeth N

Men va kul att det kändes bra, ha en fortsatt fin dag! Mvh Elisabeth

Karin S

Jätte trevlig. Noga och duktig. Jag är jättenöjd

Svar från Bella B

Det var så trevligt att ha dig här och vad roligt att det känns bra med håret! Du får ha det så gott tills vi ses! :) Med Vänliga Hälsningar Bella

Lisa S
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

En magisk frisör, som verkligen förstår vad kunden vill ha!

Men tack Lisa, så himla roligt att få ta hand om dig igen! Mvh Elisabeth

Camilla S
Skrev om Elin L en del av Style It i Sollefteå

Proffesionellt bemötande och en otroligt duktig frisör, jag är så fin i håret 😍.

Svar från Elin L

Tack snälla Camilla, vad glad jag blir av att läsa din fina recension! Och tusen tack för att du kunde komma ännu en gång! Ha det så gott så ses vi framöver när det är dags igen. Med vänlig hälsning Elin