Elisabeth N

Elisabeth N

122 omdömen om Elisabeth N

Raili N
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Första besöket , trevlig bemötande. Är nöjd med klippningen. Kan rekommendera platsen för andra.

Gunilla F
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Mycket nöjd med allt. Trevligt bemötande. Alla förväntningar uppfylldes. Mycket professionell. 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Svar från Elisabeth N

Tack snälla, det var så mysigt att få fixa allihopa på den stora dagen =) Mvh Elisabeth

Anna E
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Mycket nöjd med både klippnong,litte nytt, Och Elisabet som person som trots att hon var hes offrade sig för att föra ett. lagom samtal..

Svar från Elisabeth N

Men tack Anna, trevligt att få ta hand om dig och ditt hår så du får det lättsammare i sommar =). Ha en fin sommar så ses vi i höst! Mvh Elisabeth

Biggan E
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Blev väldigt bra bemött av Elisabeth. Så nöjd. Verkligen duktig frisör.

Svar från Elisabeth N

Men tack, äntligen fick jag ta hand om dig igen! Va länge sedan men alltid lika kul att få klippa dig! Mvh Elisabeth

Kristina I
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Som vanligt kan jag slappna av och veta att jag går ut därifrån och är nöjd med håret. Underbart omhändertagen och känslan av att jag blivit ompysslad. Bästa frissan ❤️

Svar från Elisabeth N

Härligt att höra! Vi är så tacksamma att du går hos oss, både mig och elever =D Tack för denna trevliga stund, Mvh Elisabeth

Sanne W
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Väldigt härlig stund med en magisk hårbottenmassage vid sköljning ✨

Svar från Elisabeth N

Men va kul att höra Sanne, det var så spännande att få höra om dina spännande upplevelser! Har lagt dem på minnet! Mvh Elisabeth

Anette H
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Trevlig och omtänksam. Mina önskemål var väldigt viktig för henne. Otroligt noggrann och väldigt duktig när det gäller hantering av saxen. Är så nöjd och tacksam med min frisyr. Och har fått mycket beröm av mina vänner.

Svar från Elisabeth N

Men tack snälla Anette för de fina orden, det glädjer mig! Hoppas nya frisyren sköter sig och att testerna gjorde susen med håret. Mvh Elisabeth

Sofie L
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Elisabeth är jätteduktig och jag blev kanonnöjd.

Svar från Elisabeth N

Men va kul Sofie, det var så himla kul att se dig efter så många år! Lika fantastiskt hår som jag minns det också! Ha en fantastisk sommar! Mvh Elisabeth

Tanja H
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Otroligt snäll och bra bemötande!!

Svar från Elisabeth N

Tack Tanja, jag håller tummarna att allt går smidigt så du är pigg och rask när vi ses nästa gång! Mvh Elisabeth

Kristin O
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Väldigt trevligt bemötande Elisabet var trevlig under hela tiden hon klippte mig och nöjd blev jag också 🤗 Jag köpte en hårborste som jag är nöjd med😊

Svar från Elisabeth N

Tack Kristin, va bra att den blev lagom för din frisyr. Och tack för ett trevligt möte =) Mvh Elisabeth