111 omdömen om Elisabeth N

Linus D
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Väl uppmött, gick igenom noga innan klippning påbörjades, kom med egna ideer

Svar från Elisabeth N

Härligt att du upplevde det så, hoppas ny frisyren känns lagom och inte för kort på sidorna. Mvh Elisabeth

Catharina L
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Alltid lika härligt att träffa Elisabeth och få ta del av hennes kunskap när hon formar fram en frisyr!

Svar från Elisabeth N

Men Tack Catharina! Så himla härligt att få ha dig här igen och skapa frisyrer till dig! =) Mvh Elisabeth

Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Proffsigt klippt och väldigt trevligt bemötande

Svar från Elisabeth N

Men tack va roligt att höra, hoppas du trivs med nya frisyren med ändringen i nacken =) Ha en fortsatt fin vecka i solen! Mvh Elisabeth

Lisa R
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

E är en mycket trevlig och positiv person. Proffsig i sitt bemötande och ställer rätt frågor till kunden. Jag har alltid varit nöjd, så även denna gången, med hur mitt hår tas om hand och resultatet av besöket. Jag klippte, färgade samt stylade håret. Det blir alltid någonting nytt i både färg och styling och det är otroligt uppskattat. Jag är supernöjd!

Svar från Elisabeth N

Men va roligt att höra Lisa, det är alltid lika roligt när du kommer! Då vet jag att det ska bli något nytt och jag har redan börjat titta på nya alternativ till nästa gång vi ska förändra! =) Mvh Elisabeth

Jenny V
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Ett varmt omhändertagande och trevligt bemötande. Inlyssnande och kom med konkreta tips och förslag vilket medförde att dottern kände sig trygg.

Svar från Elisabeth N

Tack snälla för de fina orden, så himla roligt att höra! Det ä bara att hon hör av sig om hon undrar något över produkterna eller stylingen =) Mvh Elisabeth

Morgan A
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Om man vill ha en ärlig öppen frisör som utövar sitt yrke efter kundens behag. Kvalitet värt sitt lite högre pris

Svar från Elisabeth N

Det är alltid lika intressanta diskussioner när du kommer Morgan, lärorikt också! Tack för det du delar med dig =), Mvh Elisabeth

Linda A
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Alltid trevlig och intresserad av att göra de bra mig som kund!

Svar från Elisabeth N

Tack Linda, alltid lika roligt när du kommer för då blir de skillnad på frisyren! =) Mvh Elisabeth

Ulrika L
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Trevlig och verkade proffesionell. Gav lite tips om vaxning av överläpp

Svar från Elisabeth N

Tack för de fina orden Ulrika, som jag sa hör bara av dig när det är dags att prova =), Mvh Elisabeth

Karin H
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Helt fantastisk, blir alltid så nöjd!

Svar från Elisabeth N

Men va roligt att höra Karin! Så himla mysigt att få ses igen, var ju länge sedan vi hann träffas överhuvudtaget! =) /Elisabeth

Melissa A
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Man blir alltid lika välkomnande super trevlig och man känner sig väl omhändertagen. Känns tryggt att bli klippt för man vet att det alltid blir bra. Jag köpte med mig en curl cream som jag blev rekommenderad den kändes super efter jag fick testa den där.

Svar från Elisabeth N

Men va roligt! Lockarna kommer kännas bättre och bättre nu efter klippningen och att dem får lugna sig i den nya frisyren! Super kul att träffa dig igen! Mvh Elisabeth