Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård Sukyo Mahikari Sverige

Sukyo Mahikari Sverige

Flygfältsgatan 5, 128 30 Skarpnäck — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Sukyo Mahikari Sverige

• mats a
    mats a skrev om Sukyo Mahikari Sverige
    Jag vill rekommendera Sukyo Mahikari Sverige för er därför att den andliga praktik som de tillgängliggör är en för Sverige ovanlig men kraftfull intensifiering av människans egen förmåga att uppnå hälsa harmoni och välfärd enbart genom att uppmana till sunda insikter och balanserad livsstil. Genom att mottaga Sanningens Ljus accepterar man sig själv som ett barn av gudomlighet vilket är välmenande himmelsk sann kärlek. Nu finns chansen att inte bara tro men även leva och göra. Alla är välkomna att ringa för boka tid för introduktionsbesök. SMS är en förening för frivilligt välgörenhetsarbete och det innebär inte några större kostnader annat än vanliga omkostnader. Jag vill även rekommendera systerorganisationen SMBK som är etablerad i Belgien och Amerika se hemsida på webben.

Flygfältsgatan 5, 128 30 Skarpnäck