Sun-Bro AB

Sun-Bro AB

sunbro.se
  • BadgeTwoYears

Vi är ett solcellsföretag som brinner för att leverera skräddarsydda solenergilösningar. Med oss kan du förvandla ditt hem till en kraftstation som genererar ren och hållbar energi. Vi vill göra solenergi tillgänglig för alla, och vi arbetar ständigt för att göra detta möjligt. Vi tror på kraften i solen och dess potential...

98 omdömen om Sun-Bro AB

Johan S
Skrev om Sun-Bro AB

Mycket nöjd med Sunbro. Varit smidigt från första kontakt. Prisvärt och bra kvalité på utfört jobb. Rekommenderas starkt!

Svar från Sun-Bro AB

Hej Johan! Vad kul att höra att du är så nöjd, tack så mycket för ditt omdöme!

Tomas O
Skrev om Sun-Bro AB

Kom när delovat och jobbade snabbt och bra. Bra kommunikation med mig angående arbetet

Svar från Sun-Bro AB

Tack så mycket Tomas för ditt omdöme!

Lennart R
Skrev om Sun-Bro AB

Mycket professionella, hjälpsamma och sympatiska i alla lägen.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Lennart för ditt fina omdöme, vi blir väldigt glada att höra att du är så nöjd.

Niels M
Skrev om Sun-Bro AB

De levererar. Är väldigt upptagna så det tar tid ibland

Svar från Sun-Bro AB

Hej Niels! Tack för din recension. Vi uppskattar verkligen din förståelse för att vi ibland har hög arbetsbelastning. Vårt team strävar efter att leverera högsta kvalitet och service till alla våra kunder, även när vi är som mest upptagna. Om du har några frågor är du alltid välkommen att kontakta oss.

Stefan L
Skrev om Sun-Bro AB

Enkelt o snabbt med ett utmärkt resultat. Rekommenderar Sun Bro till de som funderar på solpaneler

Svar från Sun-Bro AB

Hej Stefan! Tack för ditt fina omdöme.

Jonas W
Skrev om Sun-Bro AB

Superbra och trevliga, väldigt hjälpsamma

Svar från Sun-Bro AB

Tack Jonas! Vi blir glada att höra att du är nöjd med vårat jobb.

Ronnie O
Skrev om Sun-Bro AB

Mycket trevliga, både säljare och montörer. Kunniga och kunde svara på alla mina frågor. Kan varmt rekommendera detta företaget. Har varit i bruk en månad nu och fungerar som det var sagt.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Ronnie för ditt fina omdöme!

Ruth Katarina S

Köpte solceller och batteri. Fick ett mycket bra intryck vid första besöket. Säljaren gjorde en noggrann undersökning av tak och undertak. Installationen gick snabbt. Genomgående bra bemötande och snabb respons på frågor. Bra med oberoende besiktningsman. Några påpekanden från honom rättades snart till av SunBro.

Svar från Sun-Bro AB

Stort tack för din recension! Vi är glada att höra att du är nöjd.

Anna S
Skrev om Sun-Bro AB

Installerade solceller hos oss. Vi är nöjda med bemötandet samt att vi har haft en besiktningsman här som konstaterat att de har gjort ett riktigt bra jobb!

Svar från Sun-Bro AB

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att ni är nöjda med både bemötandet och kvaliteten på det arbete vi utfört. Att få bekräftelse från en besiktningsman gör oss extra stolta över vårt arbete. Tveka inte att kontakta oss om ni har några frågor eller funderingar.

Patrik V
Skrev om Sun-Bro AB

Sunbro är verkligen bra på att komma med förslag på lösningar och de kommer när de säger. Förutom en gång när killen som skulle till oss blev sjuk. Anledningen till att det inte blir 5 är att det tar lite längre tid att få svar ibland men det är mkt närmare 5 än 3. Så jag är väldigt nöjd. Men 5 är perfekt för mig.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Patrik för ditt omdöme.

Mattias S
Skrev om Sun-Bro AB

Professionella och lyhörda för kundens önskemål. Besiktningsmannen var lite besviken på att han i princip inte hittade något att anmärka på.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Mattias för ditt omdöme! Vi är glada att höra att ni upplevde vår tjänst som professionell och att vi lyckades möta era önskemål. Vår målsättning är alltid att leverera tjänster av högsta kvalitet, och feedback som er bekräftar att vi är på rätt väg. Även om besiktningsmannens uppgift är att hitta potentiella problem, ser vi det som en framgång att han inte hittade några anmärkningar – det är ett bevis på vårt team's hårda arbete och engagemang.

Ola A
Skrev om Sun-Bro AB

Bemötandet har varit mycket positivt, lätta att komma överens med och de var lyhörda för vad kunden ville/önskade. Våra förväntningar var höga och de levde upp till förväntningar pga att de var tillmötesgående med våra ändringar vi gjorde under arbetets gång. Snabba på återkoppling/sms. Vi kan varmt rekommendera Sun-Bro om ni ska ha solpaneler på taket.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Ola för ditt omdöme!

Emil L
Skrev om Sun-Bro AB

Väldigt proffsigt bemötande från början till slut. Vi fick snabba svar på alla frågor vi haft. Dom få anmärkningar som hittades vid besiktningen åtgärdades snabbt. Rekommenderar absolut Sun-Bro till alla som funderar på att investera i solceller!

Svar från Sun-Bro AB

Tack Emil för ditt fina omdöme!

Bryndis W
Skrev om Sun-Bro AB

Att anlita Sun-Bro var ett bra val. Inledningsvis blev jag respektfullt och vänligt bemött. Jag upplevde att man lyssnade och gav svar på de frågor jag hade utan att berätta sådant jag redan visste. Jag fick en tidplan för installationen i samband med att den bokades och den höll hela vägen. De har också tagit ansvar för att allt fungerar på bästa sätt och återkopplar omgående vid frågor också efter färdig installation. Kort sagt, mycket nöjd.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Bryndis för ditt positiva omdöme om Sun-Bro. Vi är glada att höra att du har varit nöjd med vår service. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa upplevelsen och är här för att hjälpa dig om du har några frågor i framtiden. Tack för att du valde oss för ditt solenergiprojekt!

Christian L
Skrev om Sun-Bro AB

Fantastiskt tillmötesgående och snabba svarstider. Kunskap och tydlighet i världsklass.

Svar från Sun-Bro AB

Hej Christian! Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi blir väldigt glada över att höra att du är så nöjd med oss. Med vänlig hälsning Dainius på Sun-Bro

Patrik K
Skrev om Sun-Bro AB

Färdig installation av solpaneler. Fungerade jättebra och jag har inget att anmärka på.

Svar från Sun-Bro AB

Hej Patrik! Vi uppskattar ditt vänliga omdöme och är glada att installationen av solpaneler motsvarade dina förväntningar. Om du har några frågor eller behöver support framöver, tveka inte att kontakta oss.

Jan L
Skrev om Sun-Bro AB

Proffsigt och väl utfört arbete

Svar från Sun-Bro AB

Tack Jan för ditt omdöme! Kul att höra att du är nöjd.

Finn J
Skrev om Sun-Bro AB

bra att hålla tider och ge dgod service. konkurrenskraftiga

Svar från Sun-Bro AB

Hej Finn! Tack så mycket för ditt omdöme.

Kristian J
Skrev om Sun-Bro AB

Bra bemötande, utförde jobbet på ett bra sätt.

Svar från Sun-Bro AB

Hej Kristian! Tack så mycket för ditt omdöme.

Jan Krister O
Skrev om Sun-Bro AB

Helt OK. Inspektion innan köp. Lätt att samverka. Har dessutom fungerat bra. Kunde fått lite mer hjälp med appen.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Jan för ditt omdöme! Det är glädjande att höra att inspektionen och samarbetet var enkelt, och att allt har fungerat bra. Vi tar notis om din kommentar angående appen och kommer att sträva efter att förbättra stödet där. Om du har specifika frågor om appen, är det bara att ringa oss så hjälper vi dig.

Tinna E
Skrev om Sun-Bro AB

Blev mycket bra bemött. Företaget levde upp till förväntningarna SunBro AB satte upp våra solceller på hustaket. Den första offerten var inte så tydlig men efter kontakt på telefon och personligt möte fick vi gott förtroende för företaget som levererade det de lovat i tid och på rätt sätt. Vi är nöjda med Sun-Bro!

Svar från Sun-Bro AB

Hej Tinna! Vi uppskattar din positiva feedback.Att höra att du blev väl bemött och att vi levde upp till dina förväntningar gör oss glada. Vi beklagar eventuell förvirring kring den första offerten men är tacksamma att våra efterföljande kontakter och möten skapade förtroende. Vi är nöjda att vi kunde leverera solcellerna enligt dina förväntningar. Tack för att du valde oss!

Sven-Olof J
Skrev om Sun-Bro AB

Kompetent företag med snabb handläggning och leverans. Prisvärt system dessutom. På minussidan att installationen försvårar åtkomst av inspektionslucka. Utan påstötning lämnades heller inte någon bruksanvisning för anläggningen.

Svar från Sun-Bro AB

Hej Sven Olof! Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd men saknar bruksanvisning. Vi brukar skicka ut följande efter ett avslutat projekt: - produktdatablad på komponeneterna i anläggningnen - snö- och vindlastberäkningar för anläggningen - Produktionsberäkning - Ett anläggningsspecifikt dokument med skötselråd och funktionsbeskrivning. - Våra egenkontroller Vi skickar dessa till dig igen ifall detta har kommit bort. Du är välkommen att återkoppla ifall det är något som du saknar så ska vi försöka hjälpa dig på bästa sätt.

Sture M
Skrev om Sun-Bro AB

Kunniga, fixade det dom lovade, monterade på överenskommen tid.

Svar från Sun-Bro AB

Hej Sture! Tack så mycket för ditt omdöme. Med vänlig hälsning Dainius på Sun-Bro AB

Mats A
Skrev om Sun-Bro AB

Blev glatt överraskad över hur smidigt allt fungerade. Kalkylen verkar hålla avseende produktion trots skitväder i juli och augusti!

Svar från Sun-Bro AB

Hej Mats! Tack så mycket för ditt omdöme! Med vänlig hälsning Dainius på Sun-Bro AB

Gunilla R
Skrev om Sun-Bro AB

Vi är 100% nöjda med vår kontakt med Sun-Bro och monteringen av solceller på vårt tak. Allt löpte mycket smidigt, snabbt, tryggt och professionellt. Dainius var hela tiden lätt att att nå, och det nära samarbetet mellan Sun-Bro och Brodalens Snickeriservice AB gjorde att både takomläggning och montering kunde ske i snabb följd. Vi har högt förtroende och rekommenderar Sun-Bro AB till alla våra grannar!

Svar från Sun-Bro AB

Hej Gunilla! Tack så mycket för ditt otroligt fina omdöme, vi är väldigt glada att du är nöjd med oss och rekommenderar oss vidare! Med vänlig hälsning Dainius på Sun-Bro AB

Johan D
Skrev om Sun-Bro AB

Mycket bra leverantör av solceller. Håller alltid sina åtaganden och service utöver det vanliga samt lyhörda gentemot sina kunder. Kan bara rekommendera.

Svar från Sun-Bro AB

Tack så mycket för ditt generösa omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med Sun-Bro. Vi strävar alltid efter att erbjuda service utöver det vanliga och är glada att höra att du upplever oss som lyhörda gentemot våra kunder. Tack för att du rekommenderar oss, det betyder mycket för oss. Om det är något annat vi kan göra för att förbättra din upplevelse, tveka inte att höra av dig till oss!

Kenneth J
Skrev om Sun-Bro AB

Bra bemött Företaget levde upp till förväntningarna Hade synpunkter på elinstallationen som jag tycker inte var riktigt proffsigt

Svar från Sun-Bro AB

Hej Kenneth! Det gläder oss att höra att du blev bra bemött och att företaget levde upp till dina förväntningar. Vi är dock ledsna att höra att du hade synpunkter på elinstallationen och att du inte tyckte att det var helt proffsigt. Vi drog lärdom av arbetet hos dig och har gjort ändring i våra rutiner. Vi uppskattar din återkoppling här samt den återkoppling jag fick på plats när vi gick igenom din elinstallation. Om det är något du funderar på så tveka inte att höra av dig till oss. Med vänlig hälsning Dainius på Sun-Bro

Ove O
Skrev om Sun-Bro AB

Solpaneler Lätta att få tag på, tydliga besked, lätta att ha o göra med.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Ove för ditt positiva omdöme!

Conny O
Skrev om Sun-Bro AB

Jätte bra från start till mål. Kom när det var sagt. Trevliga,snyggt jobb. Kan bara rekommendera.

Svar från Sun-Bro AB

Hej Conny! Tack så mycket för ditt fina omdöme och din engangemang på våra sociala medier! Vi är väldigt glada att du är så nöjd och fortsätter att rekommendera oss. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar!

Mikael R
Skrev om Sun-Bro AB

Fantastiskt bemötande, otroligt snabba svar vid frågor och alltid nära till hands vid behov.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Mikael för ditt fina omdöme!

Istvan T
Skrev om Sun-Bro AB

Det fungerar OK- solcellerna fungerar bra.

Svar från Sun-Bro AB

Hej Istvan! Vi är glada att höra att solcellerna fungerar bra. Tveka inte på att höra av dig till oss om du har några funderingar.

Stefan A

Allt fungerade bra Solceller

Svar från Sun-Bro AB

Hej Stefan! Tack för ditt omdöme.

Michael P
Skrev om Sun-Bro AB

Professionellt bemötande och bra installation av våran solcells anläggning. Faktura och leveranstid enligt offert.

Svar från Sun-Bro AB

Hej Michael! Tack så mycket för ditt omdöme.

Alexander J
Skrev om Sun-Bro AB

Bra bemötande och snabb installation av solceller

Svar från Sun-Bro AB

Hej Alexander! Tack så mycket för ditt omdöme.

Tuomas A
Skrev om Sun-Bro AB

Bra kommunikation och bra service.

Hej Tuomas, tack för ditt fina omdöme! Med vänlig hälsning Dainius

Mattias J
Skrev om Sun-Bro AB

Trevligt bemötande, hjälpsamma och hade bra kunskap. Bra kontakt under väntan på installation och höll tidsplan. De har även varit hjälpsamma efter installation som för övrigt fungerat felfritt.

Svar från Sun-Bro AB

Tack så mycket Mattias för ditt fina omdöme! Vi är tacksamma för förtroendet och det är bara att höra av dig om du har några frågor. Med vänlig hälsning Dainius

Lennart D
Skrev om Sun-Bro AB

Jag tycker att Sun-Bro uppfyllt alla mina förväntningar. De var väldigt seriösa då de besökte och tog alla nödvändiga mått för att ge oss offerten på Solceller och ladd station. De snabba med offerten som gav oss två olika alternativ. Vi valde det mest exklusiva som passade bäst på vårt tak . Installation gjordes enligt överenskommelsen datum och uppfattades som mycket PROFESIONAL. Vi är således väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Sol-Bro som företag.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Lennart för din positiva feedback! Vi är glada att höra att Sun-Bro uppfyllde dina förväntningar och att du är nöjd. Tveka inte på att höra av dig om det är något du funderar över. Med vänliga hälsningar Dainius på Sun-Bro

Toni A
Skrev om Sun-Bro AB

Bra företag, bra utfört arbete.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Toni för ditt omdöme! Kul att höra att du är nöjd.

Stefan O
Skrev om Sun-Bro AB

Mycket seriös från kostnadsförslag till drift sättning. Installationen utfördes perfekt och tider hölls med marginal. Finns bara positivt att säga.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Stefan för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du upplever vår service som seriös och att installationen genomfördes perfekt och enligt plan. Vi uppskattar din feedback och är här om du har några ytterligare frågor eller behöver vår hjälp i framtiden. Tack igen!

Inge J
Skrev om Sun-Bro AB

Bra bemötande och snabb och bra leverans.

Svar från Sun-Bro AB

Tack Inge för ditt fina omdöme!

Jörgen K
Skrev om Sun-Bro AB

Jag köpte en komplett Solcellsanläggning med installation. Sun-Bro har tagit ett stort ansvar för att allt skall bli bra. Jag har varit hjälpsam mod dem och de har varit hjälpsamma tillbaka.

Svar från Sun-Bro AB

Tack så mycket Jörgen för ditt förtroende och ditt positiva omdöme! Samarbetet och den ömsesidiga hjälpen uppskattas verkligen.

Anders C
Skrev om Sun-Bro AB

Mycket bra genomförd entreprenad. Vi hade skarpa tidskrav, som möttes perfekt. Bra jobbat Sun-Bro AB!

Svar från Sun-Bro AB

Hej Anders! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med genomförandet av entreprenaden och att vi kunde möta era tidskrav på ett perfekt sätt. Uppskattar verkligen ditt erkännande och förtroendet för Sun-Bro AB. Om det är något mer vi kan göra för dig, tveka inte att kontakta oss. Tack igen!

Mathias N
Skrev om Sun-Bro AB

Seriöst intryck och bra installation

Svar från Sun-Bro AB

Tack Mathias! Tack för ditt fina omdöme.

Ia U
Skrev om Sun-Bro AB

Vad har detta med Barncancer att göra

Svar från Sun-Bro AB

Hej Ia! Vi tar hjälp av redo för att samla in omdömen från dom vi har monterat solceller hos. Reco donerar en del av sina intäkter till Barncancerfonden som en del av sitt sociala ansvarstagande. På så sätt stöder företaget välgörenhet och bidrar till en god sak. Om du har några frågor är det bara att kontakta oss.

Steve J
Skrev om Sun-Bro AB

Bra bemötande tidsplan stämde bra utfört jobb kann varmt rekommendera sunbro

Svar från Sun-Bro AB

Tack för ditt positiva omdöme Steve! Vi är glada att du är nöjd över vårat arbete.

Thomas N
Skrev om Sun-Bro AB

Fantastiskt bemötande och bra utfört jobb

Svar från Sun-Bro AB

Hej Thomas! Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Vi är glada att du uppskattar både vårt bemötande och det arbete vi har utfört. Om det är något annat vi kan hjälpa dig med, är vi här för att stödja dig. Tack igen för att du valde Sun-Bro och för ditt positiva feedback!

Stefan A
Skrev om Sun-Bro AB

Väldigt bra service innan, under och efter installationen av solpaneler. Vi kan absolut rekommendera Sun-Bro.

Svar från Sun-Bro AB

Hej Stefan! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att du är nöjd med vår service. Det betyder mycket för oss att höra att du kan rekommendera Sun-Bro. Om du har några ytterligare frågor eller behöver stöd i framtiden, är vi här för dig. Tack igen för ditt förtroende och rekommendationen!

Claes A
Skrev om Sun-Bro AB

Lätta att ha att göra med. Snabba och bra utfört arbete.

Svar från Sun-Bro AB

Hej Cleas! Tack för ditt fina omdöme, vi är glada att du är nöjd med vårat arbete!

Magnus G
Skrev om Sun-Bro AB

Sun-bro har vart professionella hela vägen. Har även fått hjälp av Dainius efter installation med frågor om appen tex. Rekommenderas varmt

Svar från Sun-Bro AB

Tack så mycket Magnus för det positiva omdömet! Vi är glada att höra att du har haft en professionell upplevelse med Sun-Bro och att jag kunde hjälpa dig även efter installationen. Vi uppskattar din rekommendation varmt. Om det finns ytterligare saker vi kan hjälpa dig med, tveka inte att höra av dig. Tack igen! Med vänlig hälsning Dainius

Bengt H
Skrev om Sun-Bro AB

Snabbt kunnigt och engagerat folk på alla nivåer i processen med installation av mina solceller. Lätt att få kontakt och svar på frågor

Svar från Sun-Bro AB

Tack för ditt fina omdöme Bengt! Vi är glada att du är nöjd med oss. Har du yttligare frågor, tveka inte på att höra av dig till oss. Med vänlig hälsning Dainius på Sun-Bro