Filip Lundgren

Filip Lundgren en del av Sunhero Sverige AB

15 omdömen om Filip Lundgren

Ulf S
Skrev om Filip Lundgren en del av Sunhero Sverige AB

Så skulle alla säljare vara Filip är tydlig och pedagogisk. Han återkopplade snabbt på våra senare frågor. Innan hans presentation var vi ganska säkra på att inte köpa solceller. Men efter presentationen ändrade vi oss och väntar nu på installation.

Lars H
Skrev om Filip Lundgren en del av Sunhero Sverige AB

Redigt och sakligt framförande av tekniskt komplicerade saker..

Andreas B
Skrev om Filip Lundgren en del av Sunhero Sverige AB

Kunnig och mycket bra service. Snabb och problemfri hjälp.

Christer L
Skrev om Filip Lundgren en del av Sunhero Sverige AB

Filip var otroligt professionell och kunnig på att presentera allt vad det innebar för oss att skaffa solceller. För min del var det avgörande att det framfördes på så sätt att jag inte upplevde honom som påstridig. Vi fick det tydligt presenterat och han lyssnade på oss. Jag var inte alls säker på att vi skulle köpa solceller och utan Filips kunniga och lugna säljsamtal hade jag nog tackat nej/avvaktat och sökt fler offerter. Bra upplägg av er på Sunhero bidrog såklart också. /Mvh Christer Lindgren

Lars H
Skrev om Filip Lundgren en del av Sunhero Sverige AB

Driven och proffsig, återkommer samt följer upp

Ingela L
Skrev om Filip Lundgren en del av Sunhero Sverige AB

Blev bemötta på ett bra och trevligt sätt. Egentligen inga förväntningar så det mesta var positivt, förutom priset :-) Vi köpte solpaneler och sammantaget ett trevligt besök av Filip

Tony J
Skrev om Filip Lundgren en del av Sunhero Sverige AB

Filip visade ett kunnande direkt och bevisade för mig att han visste vad han pratade om. Jag själv hade läst på innan angående solceller och teknik så jag var trygg med vad han presenterade för mig. Jag kunde ge en femma nu, men installationen hos mig är inte gjord ännu, så det får bli en stark 4:a så länge. //Tony

Jonas A
Skrev om Filip Lundgren en del av Sunhero Sverige AB

Bra bemötande! Förklarade på ett pedagogiskt sätt produkten! Jag köpte solecellsintallation.

Jonas Åke Magnus U
Skrev om Filip Lundgren en del av Sunhero Sverige AB

Trevlig, saklig pragmatisk. Tror på och säljer in sitt erbjudande på ett bra sätt och han levererar även på detta

Annika T
Skrev om Filip Lundgren en del av Sunhero Sverige AB

Trevlig, påläst/kompetent och tydlig. Har ännu inte fått mina solceller levererade men förväntar mig inget annat än leveransen kommer att uppfyllas. Han erbjöd just den tjänst jag själv inte riktigt orkade med, att jämföra olika solcellsleverantörer, pruta priset, säkerställa bra teknik och hög kvalitet.