Jonathan Backman

Jonathan Backman en del av Sunhero Sverige AB

33 omdömen om Jonathan Backman

Jonas A
Skrev om Jonathan Backman en del av Sunhero Sverige AB

Var lite tveksam då vi fick en första kontakt med bolaget genom "dörrknackning" men då vi pratat en del om solceller hemma tog vi tillfället i akt och accepterade en träff. Det var Jonathan vi träffade och vi fick en lugn pedagogisk beskrivning av detta med solceller. Jonathan tog god tid på sig att svara på alla våra frågor och han gav ett mycket tillförlitligt intryck. Detta förstärkes också genom att hans bolag inte representerade någon installationsfirma utan erbjudandet var att vara med i ett gruppköp där Sunhero stod...

Johan S
Skrev om Jonathan Backman en del av Sunhero Sverige AB

Gav ett mycket trevligt och kunnigt intryck, hade bra koll på läget.

Sabina E
Skrev om Jonathan Backman en del av Sunhero Sverige AB

Sakkunnig, trevlig, snabb i sin återkoppling och väldigt tillgänglig vid frågor.

Christer I
Skrev om Jonathan Backman en del av Sunhero Sverige AB

Kanon möte och expertis hjälp!

Staffan O
Skrev om Jonathan Backman en del av Sunhero Sverige AB

Bra och tydlig information och kommunikation från Jonathan/Sunhero i upphandlingsprocessen, alltid snabba och tydliga svar och hög tillgänglighet. Kunde ha beskrivit genomförandeprocessen (montering) mer i detalj och varit tydligare i introduktionen av monteringsfirman (kontaktuppgifter och tidsplan). Vi är nöjda med arbetet Jonathan/Sunhero men väntar på inkoppling och uppstart av anläggningen.

Martin S
Skrev om Jonathan Backman en del av Sunhero Sverige AB

Förtroendeingivande, saklig och kunnig.

Niklas F
Skrev om Jonathan Backman en del av Sunhero Sverige AB

Mycket trevlig och kunnig. Visserligen är inte vår solcellsinstallering klar och avslutad ännu, men hittills ser det bra ut.

Jens K
Skrev om Jonathan Backman en del av Sunhero Sverige AB

Han har varit professionell & snabb samt bra återkoppling.

Anders E
Skrev om Jonathan Backman en del av Sunhero Sverige AB

Treevlig och kunnig. Förklarade på ett förståeligt sätt.Snabb återkoppling på våra frågor. De förväntningsr vi har är uppfyllda så här långt i a f. Varan, solpanellerna, har en preliminär leveranatid i juli. Så m a o vet inte än om förväntningarna uppfylls helt. Men, till daga dato, 4juni, är allt enligt förväntan.

Joakim D
Skrev om Jonathan Backman en del av Sunhero Sverige AB

Jonathan är en stjärna. Han var hjälpsam, pedagogisk och lösningaorienterad. Rekommenderar Jonathan och SunHero alla dagar i veckan.