Karl Weeks

Karl Weeks

13 omdömen om Karl Weeks

Fredrik E
Skrev om Karl Weeks en del av Sunhero Sverige AB

En affärsidé med bara vinnare. Professionellt hanterat och trevligt bemötande.

Gunnel A
Skrev om Karl Weeks en del av Sunhero Sverige AB

Hej! Det ar varit med stor förväntan och att det framåt i utveckling av arbetet fungerar från min sida varma rekommendationer Hälsning Olof. Andersson

Anders E
Skrev om Karl Weeks en del av Sunhero Sverige AB

Väl förberedd, kunnig och trevlig. 5/5!

Ingemar B
Skrev om Karl Weeks en del av Sunhero Sverige AB

Bra och tydlig info. Trevligt bemötande

Dan-Olof Å
Skrev om Karl Weeks en del av Sunhero Sverige AB

Bra bemötande och proffsigt. Lite strul med första mötet. Bra underlag för inköp av solceller.

Kathe B
Skrev om Karl Weeks en del av Sunhero Sverige AB

En ung man ringde på, presenterade sig på ett mycket trevligt sätt ( utan att fråga om jag mådde bra och hur min dag var, som annars är vanligt och inte trevligt) ,berättade vilket företag han jobbade med och att han bokade tid med Karl och mig om jag var intresserad. Antog erbjudandet och fick besök, enl. avtalat, av Karl några dagar senare. Jag imponerades av det proffsiga och väl förberedda sätt som Karl presenterade solceller på. Han hade redan en ritning på hur det kommer att se ut och presenterade allt på datorn....

Peter C
Skrev om Karl Weeks en del av Sunhero Sverige AB

Vilket underbart sätt att skaffa solceller på. Att låta proffsen på Sunhero göra jobbet. Känns skönt att jag investerade i solceller och att jag fått hjälp med allt från Sunhero. Hade inte orkat att göra allt detta själv. Extra tack till Karl som varit snabb, proffsig och hjälpsam genom hela processen.

Andreas F
Skrev om Karl Weeks en del av Sunhero Sverige AB

Jag köpte solpaneler via Karl som kom in med offerter som han hade förhandlat fram. Det var en smidig process och vi är nöjda med upphandlingen.

Jan Olov K
Skrev om Karl Weeks en del av Sunhero Sverige AB

Hej, Hitintills har Karl varit en mycket bra partner.Nu återstår det ju att se om leveransplanerna för de solceller som Karl tagit fram kommer att hållas.Därefter kan ett mer komplett omdöme ges.

Britta N
Skrev om Karl Weeks en del av Sunhero Sverige AB

Vi hade inga förväntningar, utan bestämde ett förutsättningslöst första möte. Karl gav ett mycket proffesionellt och förtroendeingivande intryck. Han presenterade snabbt våra förutsättningar för solceller och gjorde en kostnadsuppskattning. Denna har visat sig vara realistisk och vi har nu gått vidare med föreslagen leverantör.