Supine LAB

Supine LAB

Ring 0790-77 70 49 www.supinelab.com
3.9

Hur vill just du uttrycka dig själv och ditt utseende? Vi på Supine anser att det finns många sätt att framhäva sin identitet. Hår. Skönhetsbehandlingar. Naglar. Inredning. Hos oss blir du väl omhändertagen, vare sig du vill besöka en frisör, få en snygg sminkning eller göra en ansiktsbehandling. Vi kallar vårt koncept en...

10 omdömen om Supine LAB

Runa Marie S
Skrev om Supine LAB

Förmodligen den sämsta hårklippning jag fått. Hemskt resultat och upplevde att frisören inte lyssnade på hur jag ville ha det.

Sandra T
Skrev om Supine LAB

Gjorde en lashlift med horribelt resultat. Överböjda fransar som ser kortare ut än vad de gjorde innan, uppböjda så att de krullar in sig mot ögonlocket på ena ögat. Undvik!

Josefin S

Jättebra! Fantastiskt toppen personal

Lena C
Skrev om Supine LAB

Mycket trevliga tjejer i en väldigt fin lokal. Kul med kombinationen inredning och skönhetsvård under ett och samma tak. Har fått både naglar och hår fixade. Kanske skulle de vara lite snabbare i sin hantering av dylika? Är f.ö väldigt nöjd⭐️

Jenny K
Skrev om Supine LAB

Grym personal, grym salong/butik. Fantastisk fina saker. Alltid kul att komma dit och göra naglarna och gå runt och kika i butiken. Alla är så trevliga och man känner sig alltid välkommen ❣️

Anna F
Skrev om Supine LAB

Väldigt bra bemötande, kände mig välkommen så fort jag klev in. Fick en kopp kaffe och frisören Kajsa fixade mitt hår precis som jag ville ha det. Jag fick hjälp med klipp och färg, samt ett köp av utvald kevin murphy hårprodukt. Fem av fem!

Joanna B
Skrev om Supine LAB

Superbra bemötandeninte alltid blivit exakt som jag tänkt men annars toppen

Silvana V
Skrev om Supine LAB

Jag är så nöjd med att vara kund på Supine Lab.Man blir blir bra bemött och man känner sig hemma där

Alicia F
Skrev om Supine LAB

Fantastiskt vacker och trendig lokal med episka produkter.

Gabriella R
Skrev om Supine LAB

Supermysig salong med grym personal