Svea Tak i Stockholm AB

Svea Tak i Stockholm AB

Sveatak.se
Llama 0105-55 88 48 Compartir

About company

Svea Tak är ett familjeföretag som alltid försöker ge det lilla extra i varje projekt vi åtar oss. Vi erbjuder takomläggning företrädesvis i Storstockholm med omnejd, men åtar oss även projekt i andra delar av landet. Vi erbjuder alltid fasta konkurrenskraftiga priser, så det slipper bli överraskningar. Ge oss chansen att...

5 omdömen om Svea Tak i Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2024

Patrik G
Escribió sobre Svea Tak i Stockholm AB

Väldigt duktiga på det dom gör, inte rädda för att ta i allt gick otroligt smidigt baksidan var nästan mer städad efter att dom hade åkt när när dom kom. Väldigt duktiga på att kommunicera allt och informera om minsta lilla Kan rekommendera dom starkt

Rune B
Escribió sobre Svea Tak i Stockholm AB

Svea Tak med enbart Ukrainska medarbetare hos oss har utfört ett alltigenom bra jobb. Tillmötesgående och generösa i utförandet. Dialogen med företagsledaren funkade klockrent och han stämde löpande av arbetet och såg till att det genomfördes utan onödig tidsutdräkt. Uppfyllde fullt ut våra förväntningar på hur ett takbyte skulle genomföras. Jag kan verkligen rekommendera företaget

Svar från Svea Tak i Stockholm AB

Tackar för omdömet, och kul att du var nöjd med genomförandet av takomläggningen.

Daniel R
Escribió sobre Svea Tak i Stockholm AB

Snabbt och smidigt samtidigt som det gav ett bra resultat!

Svar från Svea Tak i Stockholm AB

Det var ett trevlig samarbete och bra att du är lika nöjd med resultatet som vi också är. Allt gott till dig.

Maria Astrid Karolina W
Escribió sobre Svea Tak i Stockholm AB

Proffsiga, snabba och lätta att kommunicera med. Hade diverse önskemål som de löste utan problem. Stort tack!

Svar från Svea Tak i Stockholm AB

Tack för förtroendet att vi fick lägga om ditt tak. Bra kommunikation hela vägen. Hoppas du får många bra år i ditt fina hus framöver.

Robert L
Escribió sobre Svea Tak i Stockholm AB

Snabbt och väl utfört arbete. Kompetent team och bra dialog med arbetsledare hela vägen. Motsvarade alla förväntningar.

Svar från Svea Tak i Stockholm AB

Tackar för omdömet. Det var ett sant nöje att få lägga om ditt tak.