Svea Tak&puts AB

sveatakputs.se

7 omdömen om Svea Tak&puts AB

Karin Å
Skrev om Svea Tak&puts AB

Svea Tak & Puts la nya lertegeltag på våra tre hus på Torö. Snabbt och bra utfört arbete som var klart på fem arbetsdagar, allt enligt överenskommelse. All kontakt var rak och rättfram med snabb återkoppling. Rekommenderas!

Anna O
Skrev om Svea Tak&puts AB

Jag anlitade Svea Tak&puts AB till mitt landställe i Västervik ,vilket jag verkligen vill rekommendera! Själv fick jag kontakten från en vännina i Stockholm som också anlitat Svea Tak&Puts,hon var jättenöjd. Vi ville verkligen fräscha upp fasaden efter 22 år på huset då vi var i valet mellan att sälja eller behålla lantstället.Fasaden blev som ny,då jag vill dela med mig av vår upplevelse och erfarenhet av detta fantastiskt grymma team som med sin skicklighet och noggrannhet gav oss viljan att behålla huset. Stor Tack...

Tanja Blazenka K
Skrev om Svea Tak&puts AB

Jag och min man anlitade Oliwer på Svea Tak&Puts för att lägga om vårat betongtak! Grymt trevlig kille, samt väldigt duktiga killar som var här och utförde jobbet. Dem höll tidsramen och deverse kontrakt med pris. Kan varmt rekommendera detta företag.

ÖRJAN K
Skrev om Svea Tak&puts AB

Kanonbra jobb. Höll tidsramen och kostnaderna såsom utlovat. Trevligt bemötande, och kloka svar på våra frågor. Kan verkligen rekommendera Svea Tak & Puts

Ann-Sofie R gillar detta
Eva S
Skrev om Svea Tak&puts AB

Bra och snabb service, snyggt jobb och tydlig offert

Anders E
Skrev om Svea Tak&puts AB

Jag ringde dem efter jag fått reklam i brevlådan. Jag behövde bl.a. hjälp med taket. De bytte mina tegelpannor och vindskivor. Tvättade fasaden och diverse småfix. Det var trevligt att ha med dem att göra och omfattningen på jobbet och priset blev det vi kom överens om från början :-) Kommer kontakta dem igen om/när jag behöver mer hjälp. /Anders

JUSMIR K
Skrev om Svea Tak&puts AB

Tog in flera offerter, men valde detta företag. Fick redan från start stort förtroende för företaget, vilket visade sig stämma. Professionella och snabba. Kan varmt rekommendera detta företag!

Ann-Sofie R gillar detta