Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Norrmalm Svea Vaccin AB

Sveavägen 16, 111 57 Stockholm — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, TÄBY
Täbyhälsan
Lotta L:
alltid vänligt bemötta. de gånger vi behövt hjälp har vi fått det. senast läkarbesök för C körkort

Vårdcentraler nära Svea Vaccin AB:

Drottninggatan 101, STOCKHOLM
Kiropraktik när resultaten räknas! Läs mer ›
Niklas B:
Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas

Bysistorget 4, Stockholm
Vi hjälper er att aktivera era egna läkningsmekanismer! Läs mer ›
Ingemar E:
Jag köpte en MMvågs apparat som jag senare fick erbjudande att byta in och få en Triomed för halva priset.Det var en bra affär,jag har haft ...

Sandelsgatan 31, STOCKHOLM
Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och e... Läs mer ›
Tobias C:
Väldigt bra och professionellt

Liljeholmstorget 7, STOCKHOLM
Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande ... Läs mer ›
Amanda E:
Härlig respektfull fridfull kiropraktor plats i liljeholmen 👌🏽

Läs vad 2 kunder tycker om Svea Vaccin AB

• C
    C skrev om Svea Vaccin AB
    Dåligt bemötande av den manliga sjuksköterskan. Tråkig ton som gjorde mig som kund avskräckt. Då de inte hade tillräcklig kunskap ber de mig att själv googla...
    Det rätta och "enkla" svaret fick jag direkt när jag ringde ett annat vaccinationställe i Stockholm.
    Ingen koll av id vid vaccinering.
    Svarar inte i telefon.
    Det var så mycket som kändes fel när jag var på Svea Vaccin i Täby så där kommer jag inte vaccinera mig och definitivt inte rekommendera andra heller att göra det.
  • Karen K
    Karen K skrev om Svea Vaccin AB
    Upplever inte att personal följer gällande rutiner när det handlar om hygien och säkerhetsföreskrifter för patientens väl.
    Inga sterila handskar vid vaccinationstillfället och ingen fråga ställdes om personnummer för att säkerställa att det är rätt person och rätt vaccin. Vilket jag som arbetar i vården har lärt mig är praxis.

Personal frågar om jag ska åka dit eller dit och trots att jag förklarar gång på gång så verkar personalen inte ha någon geografisk kunskap överhuvudtaget.
    Vidare upplevde jag en bristfällig information om vaccinets verkan. En nedlåtande ton som gjorde att jag som patient inte frågade det jag hade tänkt. Eftersom det inte är bekvämt att bli dumförklarad och kallad för "lilla gumman".

Vidare skulle man fylla i en hälsodeklaration vid kassan, men det behövdes absolut inte enligt personalen. Jag förstår i sådana fall inte varför det står att det är av vikt att fylla i dem.

Sveavägen 16, 111 57 Stockholm