Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Norrmalm Svea Vaccin AB

Svea Vaccin AB

Sveavägen 16, 111 57 Stockholm — Visa karta

Drottninggatan 101, 11360, STOCKHOLM
Erik H:
Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötande!

Vårdcentraler nära Svea Vaccin AB:

Drottninggatan 101, STOCKHOLM
Kiropraktik när resultaten räknas! Läs mer ›
Erik H:

Bysistorget 4, Stockholm
Vi hjälper er att aktivera era egna läkningsmekanismer med hjälp av alternativme... Läs mer ›
Thor C:
Jeg er distributør i Danmark og jeg har virkelig gode resultater hos de kunder jeg har solgt til.

Sandelsgatan 31, STOCKHOLM
Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och e... Läs mer ›
Johannes H:
Jag sökte upp Peder Svensson efter några misslyckade försök hos sjukgymnast och kiropraktorer. Peder hjälpte mig att förstå min problematik,...

Liljeholmstorget 7, STOCKHOLM
Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande ... Läs mer ›
Andreas L:
Trevligt bemötande när man kommer dit. Jess är kunnig och gör ett fantastisk arbete.

Läs vad 2 kunder tycker om Svea Vaccin AB

• C
    C skrev om Svea Vaccin AB
    Dåligt bemötande av den manliga sjuksköterskan. Tråkig ton som gjorde mig som kund avskräckt. Då de inte hade tillräcklig kunskap ber de mig att själv googla...
    Det rätta och "enkla" svaret fick jag direkt när jag ringde ett annat vaccinationställe i Stockholm.
    Ingen koll av id vid vaccinering.
    Svarar inte i telefon.
    Det var så mycket som kändes fel när jag var på Svea Vaccin i Täby så där kommer jag inte vaccinera mig och definitivt inte rekommendera andra heller att göra det.
  • Karen K
    Karen K skrev om Svea Vaccin AB
    Upplever inte att personal följer gällande rutiner när det handlar om hygien och säkerhetsföreskrifter för patientens väl.
    Inga sterila handskar vid vaccinationstillfället och ingen fråga ställdes om personnummer för att säkerställa att det är rätt person och rätt vaccin. Vilket jag som arbetar i vården har lärt mig är praxis.

Personal frågar om jag ska åka dit eller dit och trots att jag förklarar gång på gång så verkar personalen inte ha någon geografisk kunskap överhuvudtaget.
    Vidare upplevde jag en bristfällig information om vaccinets verkan. En nedlåtande ton som gjorde att jag som patient inte frågade det jag hade tänkt. Eftersom det inte är bekvämt att bli dumförklarad och kallad för "lilla gumman".

Vidare skulle man fylla i en hälsodeklaration vid kassan, men det behövdes absolut inte enligt personalen. Jag förstår i sådana fall inte varför det står att det är av vikt att fylla i dem.

Sveavägen 16, 111 57 Stockholm